,, Aby ses nezbláznil ." odpověděla jsem mu a ušklíbla jsem se úšklebkem který dokáže jen pravý Relgshair.
Než jsem se nadála stala jsem v Příčné ulici kde bylo mnoho lidi . Will se ušklíbl a ja na něj hodila nechápavý pohled .
,, Nic . Kam chceš jít prvně ?" zeptal se rychle aby se vyhnul odpovědi na jeho ušklíbnutí . Nechala jsem to tak .
,, K Ollivanderovi pro hůlku . Další minutu bez hůlky nevydržím ." odpověděla jsem a usmála se na Willa . Ten se zas ušklíbl a vydali jsme se k obchodu s hůlkami . Otevřela jsem dveře a vešly dovnitř .
,, Dobrý den ." pozdravili jsme s Willem současně. Oba dva jsme se na sebe podívali a usmali se . Najednou z jednoho regálu vylezl muž , byl vysoký jako Will měl světle hnědé vlasy s nekolika šedými . Na obličeji měl úsměv a několik vrásek .
,, Á slečno Relgshairová , čekal jsem kdy vás a vašeho bratra zase uvidím . Potřebujete zase novou hůlku ?" pozdravil nás a usmál se . Abyste to pochopili k Ollivanderovi chodim pro hůlku skoro každý druhý rok .
,, Ano ." odpověděla jsem . Než jsem se nadála Ollivander měl v ruce krabičku z níž vytáhl hůlku a podal mi ji . Já jsem si ji vzala a mavla ji . Tím jsem rozbila lampu v obchodě. Will se jen ušklíbl a sedl si na stoličku .Hůlku jsem vrátila a čekala až mi podá další .
,,To nebude ona ."řekl a zmizel v regálech . Než jsem se nadála podával mi další švihla jsem hůlkou a kolem mě se objevila záře . Usmála jsem se na Willa .
,, Děkuji ."řekla jsem a zaplatila . Hůlku jsem si schovala do kapsy mikiny.
,, Nashledanou ."řekli jsme s Willem zase naráz a opustili obchod .
,, Kam půjdeme teď. " zeptala jsem se . A on naznačil abych to rozhodla já.
,, Šla bych pro učebnice a ty bys mohl pro sadu přísad do lektvarů z lékárny ."navrhla jsem . Will přikývl dal mi peníze a vydal se k lékárně a já do knihkupectví .
-------------------------------------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte hvězdičku.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...