38. Kapitola

1.2K 62 0
                                    

Čas plynul a byl tu náš poslední zápas proti Havrasparu , který jsme vyhráli  210:50 pro nás . Taky se blížili ročníkove zkoušky a poslední úplněk tohoto školního roku . Docela se těším az budu mit ty zkoušky za sebou a nebudu se už muset učit a poslouchat Lili . Dneska je úplněk což se mi moc nelíbi protože je středa a zítra musím jít do školy takže budu dost na nervy . Taky jsem spala u sebe v pokoji což je nezvyk většinou spím jen u Pobertu a tady jen když jsou úplňky a holky me přemluvi . Když jsem se probudila tak bylo sedm hodin a Lili už byla vzhůru . Vystřídali jsme se v koupelně a ještě zkontrolovali Alex jestli spí a pak vyrazili do Velké sine na snidani . Když jsme došli do síne tak tam bylo několik studentů a pár profesorů , sedli jsme si ke stolu a nandali si jídlo a pustili se do něj . Za chvilku přišli kluci a sedli si k nám a taky se pustili do jídla . Sirius si sedl ke mně a James k Lili a Petr vedle Siriuse .

,, Zamlouvám si te na všechny hodiny ."řekl Sirius a dal mi pusu na tvář .

,, Jak je na tom Remus ."řeknu a dojim zbytky na talíři  .

,, Spí a co Alex ."řekl James a jedl svoji snídani .

,, Taky spí a doufám že to proběhne v klidu ."řekla Lili a začala čist nějakou učebnici .

,, Jdeme ."zeptala jsem se Lili a ostatních . Lili se už chystala vstát ale James ji zarazil .

,, Já jdu ."řekl Sirius a vstal . Já ho následovala  do učebny OPČM na první hodinu . Se Siriusem jsme si sedli do zadní lavice . Po tydle hodině jsme šli do učebny na astronomii , kde jsme zakreslovali hvězdy . Sirius mi i ukázal kde má on svou hvězdu po který je pojmenovaný . Po tydle hodině jsem šla s kluky na věštění , profesorka nám věštila ruzne věci a několika lidem i smrt . Po tydle hodině jsme šli na přeměňovani s Minny  kde jsme měnili pergamen na slepici . Jen některým se to povedlo a tam jsem patřila i ja s Lili . Což bylo poprvy kdy se mi něco povedlo na prvni nebo druhý pokus . Když hodina skončila tak nám dala Minny úkol a pak jsme vyrazili na druhou hodinu OPČM po který jsme šli na oběd který jsem potřebovala . Rychle jsem si se Siriusem odnesli brašny na pokoj a při tom ještě zkontrolovali Alex a Rem . Vzali jsme si jen učebnice na poslední hodinu a pomalu jsme vyrazili . Došli jsme tam dvě minuty před zvoněním a zase jsme si sedli uplně do zadu . Dneska jsme probírali Všudylezky . Byli docela zajímavé ale chtěla jsem ať už je konec hodiny a mužů si jít udělat úkol a chvilku se prospat . Po tedle hodině jsme zamirili do věže , cestou jsme se stavili ještě pro nějaký jídlo pro Rema a Alex . Kteří by se měly probrat az za dvě hodiny když tedka byly dvě . Lili me a ostatním pomohla s úkolem a pak jsem si se Siriusem na chvilku lehli a spaly do pěti pak jsme pomalu vyrazili do lesa kde jsme strávili noc . Ráno jsme odvedli Alex a Rema na ošetřovnu kde se o ne postarala Poppy . Pak jsme šli do věže kde jsme si na chvíli lehli a pak jsme šli do školy kde jsem trochu i usínala  ale vydržela jsem to .

-----------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐ .
Děkuji za 730 přečtení .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat