43. Kapitola

1K 62 0
                                    

Dneska je den kdy se zase vracím do Bradavic a taky všem řeknu co jsem udělala na návštěvě u Voldyho . Jsem zvědava na jejich výrazy az to řeknu . Kvůli mně si vzal můj milovaný bratříček Will volno , aby mne doprovodil a aby se mi nic nestalo . Rodiče psali Willovi už několik dopisu ale ani na jeden neodpověděl . Je asi půl desátý ráno a ja teprve vstávám , ze židle si vezmu svoje oblečení , který jsem si přichystala už včera . V koupelně jsem provedla ranní hygienu a pak si oblékla černé džíny s bílim tričkem a červeným svetrem . Něco podobného jsem měla i minulý rok když jsem jela do Bradavic . Rychle jsem si dobalila věci a šla dolů na snídani , u stolu už seděl Will a četl noviny . Na titulní straně byla fotka znamení zla , zase určite vyvraždili nějakou rodinu mudlu nebo nějakýho kouzelníka který měl mudlovske rodiče . Na talíř jsem si nandala palačinky s banánem a čokoládou . S Willem jsme si povídali a aspoň stokrát se me ptal jestli mám všechno do školy a ja mu zase odpověděla že ano a kdyby ne tak mi to muže poslat . Když jsem se koukla na hodiny bylo čtvrt na jedenáct . Will mi řekl ať si dojdu pro věci a všechno ještě zkontroluju . Když jsem přišla dolů tak bylo za pět minut půl jedenáctý . Dalších pět minut zhruba Will hledal svoji hůlku kterou měl celou dobu v bundě . Když jsme oba dva měly všechno tak jsme vyrazili , cítila jsem se jakoby me někdo protáhl potrubím . Přistáli jsme na nádraží kde už byla hromada rodičů s dětmi . Dala jsem si kufr do zavazadlového prostoru a šla ještě za Willem , chvilku jsme si spolu ještě povídali než byl čas se rozloučit a jít si do vlaku najít kupe a sve kamarády . Ještě jsem naposled zamávala Willovi a šla do vlaku kde jsem hned našla volny kupe . Než jsem se nadala vlak se dal do pohybu a ja se koukala z okna a pozorovala krajinu .

---------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐.
Díky za 1240 přečtení ♥ .
B

udu ráda kdybyste mi doporučili nějaký příběh na čtení .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat