70. Kapitola

599 32 0
                                    

Uběhly skoro dva měsíce od narození Skyaje a ja byla skoro furt v jednom kole. Ráno jsme se Siriusem přemístili do práce, kde jsme si od Moodyho převzali práci a pak jsme se do ní pustili, po práci jsme se vydali na schůze řadu které byli skoro každý druhý den. Po schůzi jsme se přemístili domu kde jsem se najedla, umyla a šla spát. Byla jsem ráda když jsme si se Siriusem vzali na celý srpen volno v práci, ale kdyby bylo něco vážně důležitého tak bychom jsme se přemístili.

°~~~~~~~~~~~~~°
(ZMĚNA ČASU)

Byla půlka srpna a mě bylo poslední týden každý ráno blbě. Za tu půlku srpna jsme se Siriusem oslavili naše roční výročí svatby a navštívili Willa a Alex u nich doma, kde jsem si hrála s malým Skyajem. Byli jsme i u Andy a já měla možnost se seznámit s Teddym a hrát s Dorou. Několikrát jsme byli u Jamese a Lili kde jsme si jen povídali a dobře se bavili s alkoholem v krvi.

Ráno jsem se probudila okolo osmé ráno v objetí Siriuse, vždycky když se takhle brobudim tak se musím usmát a dnes tomu nebylo jinak, dokud se mi neudělalo blbě a já rychle běžela do koupelny na záchod. Byla jsem rada ze jsem si poslední dobou začala dělat na noc drdol, protože bych nechtěla mít pozvracene vlasy. Po tom co jsem se vyzvracela jsem si opláchla obličej studenou vodou a vyčistil jsem si zuby a další věci. Když jsem vyšla z koupelny tak můj zrak zůstal na Siriusovi sedícím na posteli, kterého jsem asi svým během do koupelny probudila.

,, Dobře ráno.''reknu a vlezu si do postele za Siriusem. Ten se na mne jen starostive podívá a přitáhne si mě k sobě blíž.

,, Dobré. Neměla by sis zajít k doktorovi aby tě vyšetřil jestli jsi v pořádku když už několik dní zvracíš.''řekne a dá mi pusu do vlasů.

,, Zítra si za ním kdyžtak zajdu ale nebude to nic vážného, asi jen nějaká chřipka. "řeknu a pohodlně se uvelebim v náručí své lásky.

Hodinku jsme spolu jen leželi v posteli a povídali si. Pak jsme se vydali do kuchyně kde nám Eda uvařila výbornou snídani. Po tom co jsme snídani dojeli jsme se domluvili že zůstaneme doma a já budu moct konečně trochu doupravit pokoje pro hosty a zahradu. Když už jsme udělala vše co jsem chtěla tak jsem se vydala do domu najít Siriuse a taky se prevlicz do čistého, protože oblečení které jsem měla na sobě bylo od hlíny. Siriuse jsem našla v obýváku s novanami a whisky na stole, proto jsem se šla prvně převlect do teplaku, trika a mikiny. Sešla jsem dolů za Siriusem do obýváku, z knihovny jsem si vzala náhodnou knihu a  i s knihou jsem si sedla za Siriusem. Se Siriusem jsme takhle seděli až do oběda který byl výborný. Po obědě jsme si ještě chvilku každý dělal svy a pak jsme se šli projít po vesnici kterou už rok obyvame. Domů z procházky jsme se vrátili až kolem šesté večer, Eda nám udělal večeři a mi se najedli. Po večeři jsem šla do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a osprchovala jsem se. Z koupelny jsem vyšla asi hodinu po tom co jsem tam vlezla. Sirius šel po mně do koupelny, zatímco jsem si lehla do postele a četla jsem si dopis od Rega a Willa že se mají dobře, Regovi jsem napsala že se zítra stavím u něj. Když Sirius vylezl z koupelny tak si došel do kuchyně pro vodu a pak se vrátil a lehl si ke mně do postele. Po hodině čtení přišla od Rega odpověď ať se stavím zítra, jak půjdu od doktora. Se Siriusem jsme si šli lehnout po tom co jsem dala Regove sove vodu a krátký vzkaz že se stavím až něco vyřeším. Hned jak jsem se v posteli pořádně uvelebila tak jsem se přesunula do říše snů.

--------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
C

hci se zeptat jestli chcete pokračování nebo ne. Protože už se pomalu blížíme ke konci a já nevím jestli chcete pokračování.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat