Dneska odjíždíme z Bradavic domu i když po tom jednom roce si myslím že spíš Bradavice jsou muj domov a ne sídlo Relgshair kde žijí mi rodiče . Možná to byl domov když tam byl i Will ale ten má tedka svuj domov . Když to doma nevydržím tak půjdu k Willovi . Nevím jak to tam ty dva měsíce vydržím ale aspoň týden bude rekord . Ještě me bude čekat rozhovor s rodiči o panu zla a mem chování . S kluky jsme se domluvili že něco provedeme . S kluky jsme vyrazili dřív na nádraží kde jsme si dali věci a sedli si . Pak jsme se pod neviditelným pláštěm dostali do školy kde jsme čekali na Zmijozelsky , tim myslim Rega , Bellu , perixoda , Cissi a jednoho Lestrenga , ty jsme pak omračili a schovaly do přistenku na košťata a jeste jsme jim vytrhly vlasy . Měly jsme připraveny Mnoholičny lektvar a že se každý do někoho z nich přemění . Já jsem se přeměnila na Bellu , Sirius na Rega , James na perixoda , Remus za Cissi a Petr za Lestrenga . Pak jsme vyrazili k vlaky kde si nás odškrtnul profesor a mi mohly pokračovat v cestě . Když jsme byli ve vlaku tak účinky lektvaru už docházely takže jsem byla první ve sve podobě , pak byl Rem , James , Petr . Sirius řekl ať jsi jdeme sednout že nás pak dožene . Sedli jsme si k holkám do kupe , za chvíli přišel do kupe Sirius v Regově podobě . Sedl si vedle me a začal me líbat , kdybych nevěděla že je to Sirius tak bych se nenechala . Byla sranda pozorovat holky který nevěřili vlastním očim , jen kluci chápali že to je Sirius . Ten se pak po chvíli taky přeměnil a bylo po srande . Cesta vlakem ubývala docela rychle a než jsme se nadali byli jsme v Londyně na nástupišti . Tam na mně čekal Will že me doprovodi domu , prvne se ale domluvil s Alex že se sejdou . Já jsem byla se Siriusem a domlouvali jsme se že si dáme vědět co se děje . Když jsem se rozloučila s ostatními tak jsme se s Willem přenesli do jednoho parku kousek od našeho domu . Domluvila jsem se že kdyby se něco dělo tak mam jít k němu , nemam provokovat rodiče a další podobny věci . Pak jsme šli domu kde byli rodiče , společně jsme se navečeřili a pak jsem šla spat . Uvědomila jsem si že todle je poslední léto co jsem tady .
-----------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
Fiksi PenggemarTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...