Myslím že bych se i utopila kdyby ......
,,Pojď ."řekl a chytl mě za ruku a táhl do jednoho výklenku který byl kousek od nás . Zátahl mě do něj a přitiskl na stěnu . Koukala jsem mu do oči ve kterych jsem se ztracela a v břiše jsem zase cítila hejno motýlků . Sirius se mi taky koukal do oči . Byli jsme od sebe jen malý kousek , naše rty dělilo jen nekolik milimetrů . Filch se k nám blížil jeho kroky byli slyšet čim dál zřetelněji . Filch kolem nás prošl bez povšimnutí ale Protiva si nás všiml a ušklíbnul se . Hned jak prošli vylezla jsem z výklenku a trochu se upravila za mnou šel Sirius a udělal totéž .
,, Měli bychom vypadnout . A to rychle ."řekl a vzal mě za ruku a utíkal se mnou do věže . Já jsem nic neříkala a utíkala co mi nohy stačili . Ve společence na gauči seděl James s Remem . Se Siriusem jsme jim v se řekli kromě toho jak jsme byli namáčknutí na sobě .
,, Kde je Lili a Alex ?"zeptala jsem se Rema.
,, Jsou v knihovně a dělají úkol do přeměňovani . Já tam za chvilku jdu taky můžeš se mnou ."řekl a ja kývla že jo .
,, On byl nějaký úkol . Já ho nemám ."řekl James a opřel se lokty o kolena .
,, Já taky ne a proto si ho udělám . Sejdeme se tu za deset minut ."řeknu Removi a jdu se do pokoje převléct . Rifle jsem si nechala a místo košile jsem si vzala tričko a mikinu vzala jsem si tašku s pergameny a brkem . A šla jsem do společenky kde čekal i James se Siriusem protože ten úkol taky nemají . V knihovně jsme si udělali všechny úkoly . Pak jsme se vrátili kluci mně přemlouvali ať se jdu v patek kouknout na konkurz do týmu . Řekla jsem jim pokud budu mit čas ze přijdu. S holkám jsme se rozhodli ze si půjdeme lehnout ale předtím jsme se bavili o úplňku , ktery se blížil už příští středu . Alex nám řekla že půjdeme do lesa . Všichni jsme se vystřídali v koupelně ja šla poslední . V posteli jsem přemýšlela jestli už došel dopis jsou to už dva dny . Vím že mi blahopřání nepošlou , spíš pošlou Huláka . Představovala jsem si co v něm bude a stim jsem usnula .
Čtvrtek uběhl rychle nic zajímavého se nedělo . James si vzal k srdci moji radu že Lili nemá zvát na rande a další věci co ji říkal .
V patek po vyučován jsem šla s Lili , Remem , Alex na tribunu koukat na konkurz týmu do famfrpalu . James měl místo jisty , hrál za chytače od druhého ročníku. Sirius to zkoušel na odražeče . Výsledky mají byt v sobotu jako velka party kterou pořádají Poberti . Náš žertík na Filche a Norisku dopadl vyborně . Ve společence jsme si s kluky zahráli Řachtavého Petra a kouzelnické šachy . Lili se nás pokoušela naučit Člověče ,nezlob se . Jamese s Alex to trochu naučila ale mě a Siriuse ne . Dobře jsme se bavili až do jedenácti pak jsme si šli lehnout .
----------------------------------
Omlouvám se za chyby
Chtěla bych vam k vánocům napsat nějaký příběh Prosím napište mi do komentářů návrhy a já nějaký vyberu a napíšu z toho tématu příběh
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...