23. Kapitola

2K 97 4
                                    

Dneska je den kdy má náš Tichošlapek narozeniny a je mu sedmnáct . Takže me holky donutily vstát brzy . Holky me zase nemohly dostat z postele , takže použili vodu , za což jsem je chtěla proklit . Hned po tom co jsme se vystřídali v koupelně a ja si oblékla sukni , když má ten Sirius narozeniny tak proč mu neudělat radost . S holkama jsme šli do společenky a sedli si na gauč a čekali jsme než přijdou Poberti . Mam s nimi domluvenou pracičku s Noriskou a školníkem . Dlouho jsme nečekali a do společenky přišli kluci . James si sedl k Lili a Rem s Petrem k Alex . Sirius si sedl vedle mně a usmíval se jako měsíček na hnoji . Sirius se na mně koukl a sjel me pohledem a zastavil se na mi sukni . Pak se ke mně nahnul a spojil naše rty , mnou projela hřejiva vlna a pocítila jsem hejno motýlků v břiše . Svoje ruce jsem dala na jeho krk a zajela mu do vlasů . On si mě vyhoupl na svuj klín takže jsem na něm seděla obkročmo a on měl svoje ruce na mich bocích . Polibky jsme si vzájemně oplaceli . Ozvalo se odkašláni ale nereagovali jsme na něj ale když už se ozvalo asi po paty tak jsme se od sebe odtrhly . Koukali jsme si se Siriusem do oči a topili se .

,, Co je ."řekl dost nevrle Sirius ale furt se mi dival do oči .

,, Pátek a jestli se chcete najíst a stihnout hodiny měly bychom vyrazit ."řekne Rem a asi vstal jako ostatní . Chtěla jsem taky vstát ale v tom by mi neměl zabránit Sirius dalším polibkem . Někdo me zatáhl za ruku a táhl pryc z věže , když jsem se otočila za osobou ktera mě odtrhla od Siriuse byla to Lili .

,, Nemam tašku ."řeknu směrem k Lili ale ta jen zvedne ruku s mou taškou . Tašku si přehodim přes rameno a šla s Lili do síně . Alex s Remem , Petrem už seděli u stolu a jedli , s Lil jsme si sedli k nim a nandali si jídlo . Za chvíli došel i James se Siriusem a sedli si k nám . James k Lili a Sirius ke mně a taky se dali do jídla.

,, Půjdeš večer s námi a máme s tebou počítat na to zdobení Norrisky ."zeptal se James a ja se na něj koukla .

,, Samozřejmě tydle narozeniny bych si nenechala ujít za nic na světe . Jo a k tomu zdobení , jako stromeček ."řeknu a sáhnu po jablku .

,, Jo jako stromeček a Sirius te vyzvedne a půjdete hledat čiču a ozdobite ji mi s Remem , Petrem a Protivou zbavíme Filche ."řekl James a do síně vletli sovy mezi němi jsem vydělá i svoji Lýdii . Přistála předem no s třemi balíky a dvěma dopisy . Dopisy a balíky jsem si vzala a dala ji sušenku . První dopis byl od rodičů a druhy od Willa , rozhodla jsem si balíky nechat az na konec .

Rodiče mi psali kdy se koná ples a od kolika je a taky v jakem manoru se koná . Pak tam byla připomínka že si mám najít vhodný doprovod a že si pak připomínka o tom že jsem v Nebelvíru a že si to se mnou vyřeší . Potom kecy ať se chovam slušně a nic nevyvedu . Dopis jsem odložila a vzala si dopis od Willa .

V nem se zajímal s kym jdu na ten ples a že mi poslal troje šaty a ať si vyberu . Pak tam bylo jestli pojedu domu nebo zůstanu ve škole , v tomhle jsem měla jasno . Zůstanu ve škole k rodičům se mi nechtělo ikdyž tam je Will , nechci riskovat že je naštvu a pak to schytam . Fakt dík , nechci . Ještě že mám napsat babičce a dědovi k vánocům , Will ví že zapomenu takže mi napsal dřív abych pak nezapomněla . Stejnak zapomenu ale babičce a dědovi napíšu , jsou trochu normální hlavně děda prý jsem jeho mala princezna . Taky uznávají čistou krev ale ne tak jako naši a nepomáhají , neposluhuji Voldymu . A že jde na ples s Alex a že počká u krbu než dorazíme . Dopis jsem složila a vzala si všechny tři balíky blíž k sobě a přemýšlela co Will vybral za šaty .

,, Co v tom je ."řekla Alex a ukázala na balíky a dopisy .

,, Šaty na ples a kázání od rodičů a Willa ."řeknu a pustim se ještě do zbytku jablka .

,, Chceš pak pomoct s výběrem Krásko ."řekl Sirius a sáhl po prvním balíku . Nechala jsem ho i když by to mohlo byt překvápko . Otevřel je a ve vnitř byli zelené barokní šaty s korzetem a černyma botama . Když jsem viděla korzet myslela jsem si že Willovi přeskočilo .

,, On se zbláznil . Zamítá se ."řeknu a rychle je schovám do krabice .

,, Vždyť byli docela hezky ."řekne Lili a můj pohled zabíjel .

,, Hezký byli ale s korzetem , což je smrtící zbraň a nedá se s nim moc dýchat . A ja v něm moc dlouho nevydržím ."řeknu a zmencim všechny krabice a dam si je do tašky .

,, To je to tak hrozny ."zeptá se Lili .

,, Jo je a co máme první hodinu ."řeknu a vezmu ještě dopisy a dam je taky do tašky .

,, Binse a promiň sedim s Alex ."řekne Lil a ja kývnu . Měly bychom vyrazit ať nepřijdeme pozdě ."řekne Lili a pomalu vstala , ja následovala jejího příkladu a vstala . Čekalo se jen na Alex , když jsem odcházela tak mě Sirius plácl přes zadek . Já po něm hodila vraždící pohled a s holkama odešla na hodinu . Se mnou si nakonec sedl hádejte kdo . Ano samozřejmě ze to byl Sirius . Docela jsme si tu hodinu užila , blbly jsme a Binse si toho nevšiml a párkrát jsme se i líbali . Samozřejmě nenapadně všiml si toho James a Lili ktera me zabila pohledem . Potom co dvě hodiny Binse skončili jsme každej šli na další hodinu kterou měli kluci jinde .

----------------------

Omlouvám se za chyby .
V další kapitole to bude pokračovat .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat