27. Kapitola

1.7K 81 11
                                    

Objevila jsem se v nějaký luxusní hale . Všimla jsem si hned svého bratra a Alex , hned jsem vystoupila z krbu a vrhla se na Willa , kterého jsem tiskla v objeti . Ozvalo se za námi odkašláni a ja pustila Willa . Za námi stal Sirius ve sve kráse , který probodaval Willa pohledem . S Alex jsme si vyměnil krátký pobaveny pohled . Stoupla jsem si k Siriusovi a dala mu pusu na tvář , ten hned přestal propalovat Willa pohledem a stočil ho na mně . Já se otočila na Willa který si Siriuse prohlížel .

,, Siriusi todle je muj bratr Will . Wille todle je Sirius můj přítel ."řekla jsem a představila je , ikdyž se znají . Will přešel blíž k Siriusovi a podal mu ruku .

,, William ."řekl muj bratr a čekal na Siriuse jestli mu taky podá ruku .

,, Sirius ."řekl a přijal bratrovu ruku a potřásl si s nim . Will se naklonil blíž k Siriusovi a chtěl mu něco zašeptat .

,, Jestli Saře něco uděláš tak te zabiju ."řekl Will docela potichu ale stejnak jsem to slyšela . Hned potom se vrátil k Alex .

,, Měly bychom jít asi do sálu ."řekla Alex a ja se koukla na hodiny . Bylo šest hodin , v hlavě jsem měla plán jak tady přežit a bit tu co nejkratší dobu .

,, Hodlám tu byt maximálně čtyři hodiny ."řeknu a chytnu se Siriuse .

,, Matka s otcem te chtějí vidět , mam ti vzkázat že si je máš tady najít a chovat se slušně ."řekl Will a omluvne se pousmál .

,, To budu ale muset zaprvé najít bar a posilnit se . Jinak to nepřežiju a ty nebudeš mít sestru ."řeknu než vstoupíme do sálu . Bylo tu docela dost lidi na to že to začalo před půl hodinou . Došli jsme ke skřítkovi který nás uvedl . Se svým doprovodem jsme zamiřili k baru kde jsme si dali par skleniček whisky . Koukla jsem se kdo všechno tady je a pohledem si všimla svých a Siriusovich rodičů .

,,Pojď , ať už to máme za sebou ."řekla jsem a táhla ho k našim rodičům . Když si nás všimli tak jsme byli kousek od nich . Uklonila jsem se když jsme stáli před rodiči .

,, Matko , otče . Pane a paní Blackovi ."řekla jsem a nadhodila falešný úsměv .

,, Otče , matko , pane a paní Relgshairovi ."řekl Sirius a jeho matka ho probodla pohledem .

,, Saro , Siriusi , jsme rádi že jste už dorazily ."řekl muj otec a ja už to chtěla mít za sebou . Najednou k nám přišel Will s Alex a Regulusem . Pozdravili se a ja se rozhodla skočit z nejvyšší věže v Bradavicích .

,, Prý jste se mnou chtěly mluvit ."řekla jsem a čekala co z rodičů vypadne .

,, To počká ."řekl otec a matka ho probodla pohledem .

,, Tak pokud nás omluvite tak bychom si chtěli zatančit ."řekla jsem a čekala na schválení .

,, Užite si to ."řekl Orion Black a ja mu věnovala úsměv který byl falešný . Se Siriusem jsme došli na parket , dala jsem mu jednu ruku na rameno a druhou jsem vložila do jeho ruky , tu druhou mi dal okolo pasu . Pomalu jsme tančili a docela si to uživali , ale furt jsem v hlavě měla to že si se mnou rodiče ještě promluvi . Někdo mi zaklepal na rameno a ja dostala infarkt protože jsem to nečekala . Rychle jsem se otočila a koukla se na Willa . To se ale nelíbilo memu společníkovi .

,, Co je ."řekla jsem dost nevrle a pro bodla jsem ho pohledem . Will se tomu jen usmál a nabídl mi ruku .

,, Smím prosit a nebud kysela . Nesluší ti to sestřičko ."řekl a ja se chytla jeho nabízené ruky . Sirius me neochotne pustil a šel k Alex , ktera postávala za Willem .

,, Napsala jsi už prarodičům k vánocům ."zeptal se Will a Já se rozhlédla po okolí . Zahlédla jsem Rega , Cissi , Bellu a perixoda u jednoho stolu . Všimla jsem si i svých " milovaných " rodičů , matka po mně hodila vraždící pohled a pak se začala zase bavit s Walburgou . Potom jsem si všimla i svých prarodičů kteří se taky s někým bavili . Ozvalo se odkašláni a ja se koukla na Willa .

,, Ne ale napravím to hned jak se vrátím do školy a popřeji jim i ted . A jak si vedeš v práci , mam te pozdravovat od Andromedy a co je mezi tebou a Alex ."řeknu a kouknu se mu do oči .

,, To bys měla a taky ji odemně pozdravuj . Kde jste se potkali ."řekl a snažil se koukat kamkoli jen ne na mně .

,, Neodbihej od tématu a potkali jsme se na narozeniny Siriuse ."odpověděla jsem a čekala co z něj vyleze .

,, Aha a jsme jen kamarádi ."řekl a já ho chtěla proklit nějakou hezkou kletbou .

,, No to určitě , vidím jak se na ni koukáš a ona na tebe . Řekni ji co cítíš nebo to udělá někdo jiný . Nejsi totiž jediny komu se libi ."řeknu a Will na chvilku stuhne ale pak se rozhledne po parketu .

,, Omluvit mně ."řekne Will a rychlosti blesku se rozejde k Alex . Já se rozešla k Siriusovi , kterého jsem chytla za ruku a táhla k prarodičům . Když už jsme stáli kousek od nich zastavila jsem a koukla na Siriuse který vypadal zmaten .

,, Chovej se slušně ."řeknu a předstoupim k prababičce a pradědovi kteří se rozloučili s nějakými lidmi . Trochu jsem se uklonila a usmála se , Sirius to po mně zopakoval .

,, Sáro Katarino Elizabetho Relgshairova přišla jsi se konečně přivítat se svými prarodiči . A kdo je tento chlapec ."řekla moje babička a ukázala na Siriuse .

,, Také vás ráda vidím a toto je Sirius Orion Black muj doprovod . Přišla jsem vam popřát hezké vánoce , ještě vam pošlu dopis a v nem přání k vánocům a novému roku ."řeknu a usměji se . Sirius si podá ruku s dědou a da pusu na hřbet ruky babičce .

,, Pokud nezapomeneš , ještě že máš svého bratra Willa jinak bys už nežila ."řekl děda a ja se jen usmála .

,, Nezapomenu . Jak vidím tak se muj bratr pochlubil o tom co se dělo o prázdninách ."řeknu a vezmu si skleničku s whisky .

,, Co se stalo o prázdninách ."zeptá se Sirius a ja si myslela že dědu zabiju . Koukla jsem se na dědu , který se jen ušklíbl a taky se napil ze sve skleničky .

,, Rodiče chytl amok ."řeknu a vidím babiččin tvrdý pohled který věnovala jen me matce . Nechtěla jsem se otáčet , vzala jsem z babiččiny ruky skleničku s whisky a vypila ji . Teprve potom jsem se otočila na svou macechu ktera me zabíjela pohledem .

,, Omluvte nás na chvíli ."řekla má matka a chytla me za ruku a táhla do jednoho salónku . Ještě jsem stihla dat nějakýmu číšníkovi svoji skleničku . S matkou jsme došli do nějakýho salónku . Matka zabouchla dveře ........

--------------------------

Omlouvám se za chyby .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat