Dnes je den kdy už nebudu svobodná ale vdaná za muže kterého z celého svého srdce miluji a on mě. Probudit se ráno s kocovinu pro mne není žádná novinka, ale v den svatby je to trochu divný a nevhodný. Že včerejška si pamatuji jen to že jsme se s Lili a Alex opili a Will nás musel dostat do postele. Ráno mě probudila skákajicí Dora po me posteli v které jsem ležela, takže první věc kterou jsem udělala byla návštěva koupelny. Po vyzvraceni mé včerejší večeře jsem provedla ranní hygienu a trochu jsem se upravila. Andy mi dala lektvar proti kocovine a snídani, bylo něco kolem desátý hodiny takže jsme měli ještě čas když obřad je o půl třetí. Holky se rozhodli zkontrolovat vše potřebné k obřadu a tedy i kluky, kteří podle mých informací ještě spí. Než holky s Andy vše zkontrolovali tak jsem byla v pokoji s Doru a hrála jsem si s ní, někdy kolem půl dvanácté přišel do pokoje Regulus u kterého jsme nevěděli jestli přijde nebo ne. Chvilku si se mnou a Dorou hrál a aspoň poznal svoji neteř (nevím v jakém jsou příbuzenskem vztahu), kterou si hned zamiloval. Pak mne opustil a šel za klukama kteří se taky připravovali, s Dorou jsme si dali k obědu mé oblíbené jídlo které nám přinesl Will s vzkazem od Siriuse, že už se nemůže dočkat a že mě moc miluje. Pomalu ale jistě mě doháněla nervozita ze svatby která měla být už za hodinu. Mohlo se stát cokoliv, Sirius si to mohl rozmyslet, mohli nás napadnout smrtijedi kteří útočí čím dál více. Ve Fénixove řadě jsme dostávali hlídky a další různé úkoly ale zatím jen jednodušší. V dvanáct přišli holky a pomalu jsme se začali připravovat, holky mj účesali vlasy a já pak jim a Doře.
(vlasy)
Holky mě jemně a decentně nalíčili a pak i sebe Doře jsme dali jen lesk na rty a trochu řasenky a z jejich vlasů jsme udělali vlnky, které se podobal těm které jsem měla já.
(líčení )
Když už jsme byli všechny nalíčene tak se Alex s Lili a Dorou oblékli do šatů pro družičky a připravili moje šaty které jsem si měla za chvilku obléct.
(družičkovské šaty )
Byla jsem hrozně nervózní a bylo to docela a vidět takže mě holky museli uklidňovat a Alex byla nucena dojít do kuchyně pro lektvar na uklidnění který potřeboval i Sirius protože byl taky nervózní. Po tom co jsem vypila lektvar jsem si oblékla šaty a Alex s Lili odešli ještě jednou zkontrolovat vše co bylo za potřebi.
(svatební šaty )
V pokoji jsem zůstala jen já a Dora a spolu jsme čekali až pro mne přijde Will, který mě odvede k oltáři. Když Will přišel tak jsme pomalu vyrazili na zahradu kde byl stan a svatební hosté. U vchodu do stanu jsme počkali až začne hrát hudba a pak jsme vyrazili za Doru a Lili a Alex. Sirius ktery stal u oltáře že mne nemohl spustit oči a já z něj. Hrozně moc mu slušel oblek a Regovi který stál vedle něj jako svědek taky slušel. Will mě u oltáře předal Siriusovi který byl rád že jsem u něj a že budu jen jeho. Oddával nás Pošuk Moody, kterého znám díky Willovi a Fenixovu řadu a taky nás bude cvičit na bystrozory.
,, Drazí přítomní sešli jsme se zde v tento sluneční den, abychom zpečetili svazek dvou mladých lidí, kteří se rozhodli, že vozeni za ručičku jim již nestačí a je potřeba si jejich lásku pojistit manželstvím.''řekl a já se snažila potlačit smích, stejně jako ostatní na této svatbě.
,, Avšak nyní konce veškerých srandiček, kterých si užijete ve svazku manželskem ještě mnoho a teď k těm klišé formalitam."rekl a koukl se na Siriuse a Rega.
,, Siriusi Orine Blacku taži se vás, berete si zde přítomnou Saru Katharin Elizabeth Relgshair za svou pravoplatnou manželku.''řekl a furt propaloval Siriuse pohledem.
,, Ano. '' řekne Sirius a vezme si od Rega prstýnek a hluboce se mi podíval do očí.
,, Saro Katharin Elizabeth Relgshairova taži se vás jestli si berete zde přítomného Siriuse Orina Blacka za svého pravoplatneho manžele.''řekne Moody a koukne se na mně.
,, Ano. "řeknu a vezmu si od Willa prstýnek a taky se Siriusovi kouknu hluboce do očí.
,, Co Merlin spojil člověk nerozdeli, a teď prosím ženicha aby políbil nevěstu." řekne Moody a Sirius mě políbí.
Po gratulacich se začalo oslavovat. Dora byla furt v patách Remusovi do kterého se zamilovala. Se Siriusem jsme oslavovali do půlnoci a pak jsme se přesunuli do pokoje, kde jsme se na sebe hned vrhli a určitě víte co bylo dál.( A pokud ne tak zapojte představivost.)
--------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Tady máte kapitolu na kterou někteří už čekali.
Musím vám taky říct že příští týden nevyjde žádná kapitola.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanficTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...