64. Kapitola

720 30 0
                                    

Dnes je den kdy oslavíme narozeniny Alex . Je 29. června a je střed , máme štěstí že už se neučí , protože bych s kocovinou nesla do školy . Musíme taky pořádne oslavit to že máme už školu za sebou a ted nás čeka jen nebezpečný svět a prace . Musím taky přiznat že i když tu studuje jen dva roky tak mi Bradavice přirostli k srdci . Jsou mim druhym domovem teda spíš už byli mi domovem když je za dva dny opustím . Poslední den máme naplánováno hromadu věci , třeba procházku po pozemcích a dodělání plánku .

Rukou jsem zasmatrala po posteli v úmyslu najít Siriuse . Když jsem nic nenašla tak jsem otevřela oči a sedla jsem si . Vzpomněla jsem si že mám ve tři hodiny sraz s Willem v Prasinkach . Jdu mu pomoct s překvapením pro Alex k narozeninám . Rozhlédla jsem se po pokoji a všimla si že všichni ještě spí , kromě me a Siriuse který je asi v koupelně . Koukla jsem se na budík, který ukazoval devět hodin ráno. Vstala jsem z postele a přišla ke skříní kde jsem si připravila oblečení na dnešní den. Ani se ostatním nedivím že spí,  protože včera večer jsme pili a hráli mudlovske hry. Po tom co Sirius vylezl z koupelny jsem tam šla já a provedla jsem ranní hygienu. Po tom co jsem si upletla francouzský cop jsem se Siriusem šla na snídani a pak k jezeru kde jsme zůstali až do dvanácti. Na obědě byli už všichni zbyli Poberti a holky, sedla jsem si k Alex a popřála jsem ji všechno nejlepší k narozeninám. Byla jsem docela zvědavá co řekne na překvapení od Willa. Na Alexiny narozeniny přijde i její bratr , který ví co má Will v plánu.  Když se ho ptal na svolení jeho a jejich rodičů. Po tom co jsem dojedla jsem se Siriusem přesunuli do pokoje kde jsme si lehli do postele a relaxovali. Nevím jak dlouho jsme spolu takhle leželi ale  když jsem se koukla na hodiny tak jsem rychle vstala z postele a obouvala jsem si boty a hledala svoji hůlku a tašku. Sirius mě s úsměvem pozoroval a jen nademnou kroutil hlavou, měla jsem skoro všechno co jsem potřebovala ale chyběla mi hůlka. Když jsem se chtěla otočit na Siriuse jestli neví kde mám hůlku tak jsem narazila do jeho hrudi. Sirius mi dal moji hůlku a rychlý polibek na rty než jsem rychle opustila pokoj a vydala jsem se k tajné chodbě do Prasinek. Po půl hodině jsem dorazila do Prasinek a vydala jsem se k hospodě kde na mne měl čekat Will. V hospodě bylo jen několik lidí a u jednoho stolu seděl Will. Sedla jsem si k němu a kývla na Rosmertu aby mi přinesla ležák.

,, Zase pozdě. Tentokrát ses ale překonala, skoro čtyřicet pět minut. Mám se ptát co tě tak zdrželo.'' řekl Will a já se kouklana hodinky co ukazovali tři hodiny a čtyřicet šest minut. 

,, Promiň, nějak jsem zapomněla na čas a tou tajnou chodbou se špatně jde. Díky.''řeknu a napiju se ležáku který mi donesla Rosmerta.

,, Rychle to dopij a pak vyrazíme ještě dodělat pár věcí jo. A v kolik jsem přijdou ostatní.''řekne Will a taky se napije.

,, No jo a měly by přijít v pět nebo chvilku po pátý.'' řeknu a zase se napiju.

Po tom co jsme dopili jsme se přemístil do jedny uličky kousek od mudlovskeho Londýna. Vyrazili jsme do květinářství kde Will koupil velkou kytici růží. Po tom jsme si zašli na jídlo protože jsme oba měli hlad a pak jsme zašli pro bonbonieru a ještě nějaký dárek a knihy které by se jí mohli líbit. Pak když jsme všechno nakoupili jsme se přesunuli do Prasinek kde jsme připravili stoly a narozeninový dort a občerstvení a alkohol. Chvilku před pátou přišel Alexin bratr Jack, který byl furt stejný. Vlasy měl do všech stran a s úsměvem se s Willem přivítal a pak i se mnou. Povídali jsme si dokud nebylo pět a mi s Jackem šli před hospodu čekat na ostatní a Will počkal uvnitř. Do deseti minut přišli ostatní, po tom co se přivítali s Jackem jsme Alex poslali dovnitř hospody že tam je překvapení a že mi tu počkáme. Všichni jsme si stoupli k oknu a pozorovali jak Will žádá Alex o ruku. Musel na nás být komicky pohled, když jsme se mačkáli u okna a pozorovali co se děje uvnitř hospody. Když jsme vtrhli do hospody tak jsem se s Lili vrhli k Alex a pogratulovali a koukali se na prstýnek.

(Prstýnek)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Prstýnek)

Po oslavě jsme se vrátili do školy kde jsme hned jak jsme se dostali do postele usnuli.

-------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte☆.
Byla bych ráda kdybyste mi napsali na ASK.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat