79. Kapitola

692 27 0
                                    

Uběhl zase nějaký čas a byl tu halloween. S Katherin bych chtěla jít na průvod v maskách ale kvůli Voldymu a jeho kumpanum nemůžu. S Lili jsme si posílali dopisy po Petrovi který se choval čím dál divneji, Sirius už byl na prášky z toho že nemůže jít ven. Podobně na tom byl i James, malý Harry se hrozně moc podobal Jamesovi co jsem viděla na fotkách. Lili tvrdí že Katherin je holčičí podoba Siriuse a že jednou bude v Bradavicich nejkrásnější dívka a že všichni kluci po ní budou šílet. S tím jsem ji někam poslala, doma mi jeden casanova stačí. Spolu se Siriusem jsme Katherin dodělávali pokoj kde bude spát až bude větší, měla tam už nábytek a postel, skříň a psací stůl. Představovala jsem si ji jak se u něj učí a píše úkoly do Bradavic které se mají udělat přes léto. Byla to taky věčnost od toho kdy jsem naposledy viděla Rega, byli to skoro tři měsíce a já měla strach jestli se mu něco nestalo a jestli není už dávno mrtví. Sirius si všiml že jsem nervózní že se Reg neozval a snažil se mi namluvit že mu Voldy dal nějaký úkol a ušel ho jít splnit.

Hned co jsem se ráno probudila jsem měla špatný pocit že se něco stane a nebyla jsem daleko od pravdy. Když jsem se rozhlédla po pokoji tak můj zrak zůstal na Siriusovi a Katherin která spala dneska s nama v posteli. Naklonila jsem se k nim a oboum dvoum jsem dala pusu na čelo, oba dva jen něco zamumlali a spali dal. S úsměvem jsem vstala z postele a šla do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a převlekla jsem se z pyžama do teplaku a tílka.

Když jsem vyšla z koupelny tak obě moje zlatíčka spinkala a proto jsem se rozhodla že půjdu jako vždy udělat snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem vyšla z koupelny tak obě moje zlatíčka spinkala a proto jsem se rozhodla že půjdu jako vždy udělat snídani. V kuchyni jsem připravila ovocný salát, přesnidavku a tousty, vše jsem dala na podnos kde už byl džus a kafe. S tímhle vším jsem šla do ložnice kde jsem probudila ty dva space aby se mohli najíst. Katherin byla překvapená že ji v posteli ale líbilo se jí to a jedla normálně a nehazela okolo sebe jídlo. Po tom co jsme se všichni najedli jsem Katherin vzala do koupelny kde jsem ji umyla a převlekla, z vlaku které měla na hlavě jsem udělala dva malý culicky. Potom jsem šla s ní do obýváku kde už seděl Sirius s novinami v ruce. Katherin jsem posadila k Rykimu aby si s ním hrála, chtěla jsem se napít čaje ale najednou na okno zatukala sova kterou jsem neznala. Vzala jsem si od ní lísteček a nechala jsem ji uletět pryč, sedla jsem si zpátky a koukla jsem se co tam je napsáno. Byl to jen krátký vzkaz a mě až moc známý písmo.

Jsem v pořádku, nestrachujte se o mě a mějte se na pozoru. Dej za mě pusu Katherin.

R.A.B

Po tom co jsem si ten vzkaz několikrát přečetla mi ze srdce spadl velký kámen že  Reg je v pořádku. Vzkaz jsem dala Siriusovo a já jsem si sedla ke Katherin a dala jsem ji pusu na čelo a řekla jsem ji že ji to posílá Regulus. Když bylo jedenáct tak jsem se vrhla do kuchyně uvařit oběd pro nás všechny, po obědě kde Siriuse Katherin krmil a já musela uklízet jídelnu jsme dali Katherin spát a se Siriusem jsme si užívali chvíli klidu. Po tom co se Katherin probudila jsme si s ní hráli a Sirius se předváděl tím že se proměnil na svoji zvířecí podobu. Se Siriusem jsme si pak povídali a on mi řekl že někdo donáší Voldemortovi z řadu, myslel si že je to Remus protože se nám vyhýbá. Najednou mou mysli prolitla vzpomínka na jednu schůzi řadu. Seděla jsem vedle Petra ten si žmoulal levý cíp trička který mělo dlouhý rukáv ikdyz bylo léto. Zdálo se mi že jsem na jeho předloktí vydělá kousek tetování a nebo že se mi to jen zdálo.
Najednou mi všechno začalo zapadat, proč furt nosil věci s dlouhými rukávy a proč se nám ve škole vyhýbal a taky Regovi nápovědy které mi dával. Oba dva jsme si to uvědomili, že našim přátelům teď hrozí nebezpečí protože dali důvěru někomu kdo je zradil. Petr se stal smrtijed a mi jsme si to měli uvědomit dřív ale doufali jsme že ještě není pozdě. Sirius zkusil přes zrcadko zkontaktovat Jamese ale ten mu neodpovídák, proto se Sirius rychle oblékl a vydala se na motorce do Godrikova dolu. S Katherin jsme zůstali doma a já se modlila ať nepřijde pozdě a varuje je.

Do Godrikova dolu přijela, spíš přiletěla motorka na které seděl černovlasy muž který hledal dům svého nejlepšího přítele a modlil se aby nepřiletel pozdě. Hledal dům kde jeho kamarád bydlí, když ho našel tak poznal že přišel pozdě dveře od domu byli dokořán a jedno horní okno bylo rozbitý. Motorku nechal na cestě a sám se vydal do domu a doufal že jeho kamarád a jeho žena s dítětem žije. V ruce měl připravenou hůlku kdyby tady ještě někdo byl, prošel všechny přízemní místnosti kde nikdo nebyl, jen na stole v obýváku byla hůlka Lili. Rozešel se ke schodům které vedly do dalšího patra domu, byl teprve v mezipatri když uviděl nehybne tělo svého dlouholetého kamaráda. Měl co dělat aby se nesesypal na zem vedle Jamese a nezačal brečet jako malý mimino. Setřel si několik slz které si našli cestu ven a pomalu se vydal nahoru. Šel do pokoje odkud slyšel dětský pláč, v pokoji odkud byl slyšet pláč uviděl ženu svého nejlepšího kamarada jak se nehybe. Koukl se do dětské postýlky kde byl malý Harry a brečel, vzal ho do náruče a ještě jednou se rozhlédl po pokoji. Všiml si černého pláště a hůlky která patřila Voldemortovi který je asi mrtvý a zabil ho asi sám Harry. Nechápal jak to jeho kmotrenec dokázal, byl mu  rok a dva měsíce. Vyšel s Harrym před dům kde se objevil Hagrid že má za úkol od Brumbala Harryho odvézt. Sirius mu půjčil svou motorku a sám se přemístil do ulice kde měl ten zrádce Petr bydlet, všiml si ho jak jde domů. Zavolal na něj a muž jménem Petr se na něj vyděšeně podíval protože tušil proč tu je. Najednou Petr zakřičel větu která Siriuse rozesmála ,,Proč zabil Lili a Jamese". Okolo nich se začali shromažďovat mudlove, najednou Petr řekl kouzlo a v okolí dvaceti stop nikdo nepřežil, tímhle zabil dvanáct mudlu a sám si uřízl prst a přeměnil se v krysu. Než se Sirius nadal objevilo se u něj několik bystrzoru co ho spoutali a chtěli odvést do Azkabanu. Ač se Sirius vzmital a říkal že Lili a Jamese nezabil tak ho zavřeli a nikdy nehodlali pustit. Pomyslel na svoji manželku a svoji malou dceru která bude vyrůstat bez otce. Pomyslel taky na to že slíbil že se vrátí domunale to se už nikdy nestane [to si aspoň myslel (kdyby věděl co s ním mám v plánu tak by mě asi zastřelil nebo by použil nějakou hezkou kletbu)].

-----------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Teď už bude jen poslední kapitola a pak pokračování.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat