Uběhl nějaký čas, spíše měsíce a Will s Alex se vrátili do Anglie. Byla jsem ráda že se sem vrátili ikdyz jen na rok aby tady Alex mohla v klidu porodit, což moc nechápu když tu zuří válka. Ale taky chápu že chce své dítě porodit v zemi kde se sama narodila a vyrůstala. S Willem jsme byli domluveni že až se to narodí tak mi pošle patrona a já se přemístí do nemocnice a budu tam s ním čekat až se narodí. S Jackem jsme pomáhali vymyslet nějaká jména pro kluka a holku protože si nenechali říct co to bude. Vymysleli jsme společně že kluk se bude jmenovat Sky Jackob Relgshair a holčička Rosalin Sára Alex Relgshairová, s tím druhým jménem jsem nesouhlasila ale hold je to na rodičích. Hodně času jsem trávila s Alex a Lili u Willa, který si v práci domluvil že bude pracovat rok tady na ministerstvu a pak se vrátí do Bulharska. Se Siriusem a ostatními jsme složili zkoušeky na bystrozory a teď jsme měli docela dost práce. Jako by nestačilo že v práci toho máme nad hlavu ale i v řádu jsme toho měli docela dost. Takže jsme se Siriusem domu vraceli až pozdě večer nebo až v brzkých ranních hodinách.
°~~~~~~~~~~~°
(Změna času)Dnes bylo 20. června a já seděla v kanceláři a vyplnovala nějaký papíry o zatčení smrtijdu. Bohužel musíme i jako bystrozoři dělat i tu nudnou část práce jako je papírování. Když už jsem měla vše hotové a dává jsem si už věci do tašky tak se předemnou ojevil patron vlka, který patří mému bratru Willa. Koukla jsem se na něj a čekala až mi řekne co se děje, najednou z vlka vycházel hlas Willa a já bedlivě poslouchala.
,, Saro, Alex je v nemocnici před chvílí jsme se sem dostali. Prosím přijď, budu čekat u recepce a pospěš si.''rekl hlas Willa z patrona než se rozplynul. Vzala jsem si do ruky hůlku a vyčarovala jsem svého patrona který byl stejný jako Sirius.
,, Za chvíli jsem tam, můžeš zatím dát vědět Jackovi a Lili.'' řeknu a pošlu patrona se zprávou k Willovi. Rychle vezmu svoji tazku a vyjdu do atria odkud se přemístí do nemocnice u svatého Munga. Rozhlednu se kolem jestli neuvidím svého bratra, který je určitě hrozně nervózní, netrpělivy a výbušny. Můj pohled se zabodnr na může stojícího proti mně zády, sklanějicim se nad patronem. Přejdu k němu a položím svoji ruku na jeho záda abych ho na sebe upozornila. Will se prudce otočí a koukne se na mne aby si zjistil jestli jsem to já.
,, Víš jak jsem se lekl.''řekne a pošle patrona k Lili.
,, Jo vím a kde je Alex."zeptam se s úsměv a vydám se za ním protože se vydal k výtahu.
,, Je na sále a ne nejdu tam.''řekne když jsem chtěla něco namítnout na to že není s ní na sále. Došli jsme do patra kde byla porodnice a malý děti s maminkami. Šli jsme před jeden pokoj kam jsme si taky pak sedli na židle, které tu byli. Will ale nevydržel sedět dlouho a po chvilce začal chodit sem a tam. Po pár minutách přišel Jack a sedl si vedle mne, chvilku po něm přišla Lili a Will ji a Jackovi řekl o Alex. Já jsem poslala vzkaz Siriusovi že jsem v nemocnici a čekám až se to malý mimino rozhodne kouknout na tento svět. Sedli jsme v nemocnici už snad dvě hodiny pořád nic, v sobě jsem už měla druhý kafe a jeden pomerančový džus. Najednou se dveře od pokoje otevřeli a ven vyšla sestřička s lékařem. Will hned vběhl dovnitř k Alex zatímco jsem se zeptala jak na tom ti dva jsou, taky jsem zjistila že se narodil malý Sky. Po několika minutách co jsme nechali Alex a Willa o samotě jsme se šli konečně podívat na to malý stvoření. Alex vypadala docela unaveně a vyčerpane ale hlavně šťastne, s Lili a Jackem jsme si pochvali Skyaje a vyfotili jsme si ho. Po hodině jsme opustili nemocnici a vydali jsme se do hospody oslavit malého Skyaje. Docela dost jsme oslavovali a domů jsem se dostala až kolem druhé hodiny ráno. Byl jsem dost opilá a proto jsem svoji nešikovnosti schodila vazů která se rozbila a chvilku po tom se objevil Sirius který vypadal jakoby se právě probral což asi byla pravda. Sirius vypadal že možná taky trochu oslavoval ale jistá jsem si tím nebyla, místo toho jsem mu ukázala fotky miminka. Ani nevím jak ale jako poslední co jsem si pamatovala bylo to jak jsem libala Siriuse a jak jsme skončili v posteli a vy určitě víte co bylo dál.
------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
p
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...