39. Kapitola

1.1K 59 2
                                    

Dneska byl den zkoušek a ja byla docela nervózní ale min než Lili s Remem a Alex . Mi s Jamesem a Siriusem a Petrem jsme to moc neřešili . První jsme měly zkoušky z lektvarů a pak z kouzelných formulí a přeměňovani a péči o kouzelné tvory . Druhy den jsme měly OPČM , věštění , dějiny kouzel a astronomii . Poslední zkoušky jsme měly ve středu a to bylinkářství a v noci astronomii . Sirius měl ze zkoušek dobry pocit jako ostatní a všichni byli rádi že už to máme za sebou a můžeme si uživat volna . Kluci uspořádali party , proto jsme se Siriusem vydali do Prasinek pro pití . Cesta pro pití nám zabrala jednu hodinu tam půl hodinu jsme se tam zdrželi a zase hodina zpátky . Když jsme se vrátili tak jsme dali pití ke klukům na pokoj a lehli jsme si na chvilku do postele . Po hodině přišel zbytek Pobertu . Bylo kolem pate hodiny a mi se Siriusem jsme šli do kuchyně pro nějaký jídlo . Když jsme se vrátili bylo skoro šest , společenska místnost už byla připravena . Jídlo jsme dali na stul a šli každý do svého pokoje abychom se převlékli . Holky už byli skoro oblečene takže jsem se převlékla do jiných džínu a košile . Ještě jsem se učesala vlasy do drdol z kterýho par vlasů čouhalo . Potom jsme s holkama vyrazili do společenky kde už se slavilo . Rozhlédla jsem se jestli neuvidím Siriuse ale nikde jsem ho neviděla , tam jsem se rozhodla jít k baru . Tam jsem si objednala whisky . Seděla jsem tam asi už hodinu když za mnou přišli holky . Chvilku po nich přišli Poberti a hned se připojili k oslavovani konce školního roku a zkoušek . Sirius si me pak odvedl na gauč kde jsme pili a líbali se . Bylo něco po jedné hodině ranní když me Sirius násilím odvedl nebo spíš odnesl do pokoje . Myslím že jsem se zase opila víc než Sirius . Když me položil do postele a sundal ze me boty tak jsem si sundala rifle a košili a vzala si Siriusovo tričko . Sirius si lehl vedle me a dal mi pusu na čelo .

,, Miluji tě ."řeknu a políbím ho i když to bylo trochu těžší když jsem opila .

,, Taky te miluju ."řekne Sirius a já se k němu přitulim a po chvilce usnu .

---------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐ .
12Helca tu dle kapitolu ti věnují . 

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat