51. Kapitola

922 47 2
                                    

Září se přehouplo v říjen . Dneska jsem měla divný pocit že se něco stane ale možná jsem to přisuzovala k patku a ještě k tomu k třináctému . Vím že to jsou jen kecy ale proste jsem měla divný pocit a ani to nezměnil polibek od Siriuse . Tedka jsme seděli u našeho stolu ve Velké sine a snídali jsme . Já jsem si dala jen toust s marmeládou a jablkem . Po tom jsme se vydali na hodiny které si furt nepamatuji ani jednu hodinu . Nakonec jsem zjistila že máme dvouhodinovku lektvarů , dějiny kouzel , OPČM , přeměňovani a nakonec kouzelné formule . Ano dneska jako na potvoru máme dvě hodiny se zmijozelem , vlastně tři i obranu . S Lili máme skoro všechny hodiny stejné když chceme obě dvě byt bystrozorky . Pomalu jsem vstala a šla s Lili a Alex do sklepení kde máme lektvary . Sedla jsem si do lavice a čekala jsem az dojde zbytek třídy a Křiklan . Teprve tedka jsem si vzpomněla na dopis od rodičů který jsem dostala asi před třemi týdny . Ano zapomněla jsem na něj a tedka je v pokoji v mim nočním stolku . Z mého přemýšlení me vytrhl Regulus , který do me strčil abych se probrala . Děkovne jsem se usmála a koukla se co máme dělat za lektvar . Byl to docela jednoduchý lektvar , alespoň pro mne . S Regem jsme ho měly jako druhý hotovy , první byl Severus a Lili . Po skončení hodiny jsme se vydali na dějiny kde budu spát . Přesne jak jsem řekla tak jsem taky udělala , na obraně jsme cvičili patrony . Já mám velkého černého psa , přesně takového jakého má i Sirius za patrona a za sve zvířecí ja . Můj patron se rozběhl za Siriuse a tam si sedl a čekal az i Sirius vyčaruje patrona . Za chvilku se po cele učebne prohánělo několik patronu . Ze zmijozelu patrony vyčarovali jen někteří a to bylo i nad očekávání . Vydělá jsem jak se James a Sirius šklebi na Severuse , vůbec se mi to nelíbilo . Vím že James a Sirius , Severuse nesnáší . Když už jsem měla všechny hodiny za sebou tak jsem chtěla jít se Siriuse ba oběd ale ten někam zmizel i s Jamesem . Lili s Alex a Remem šli do knihovny pro několik knih který budeme potřebovat k úkolům který nám zadali . Já jsem se teda sama vydala na oběd , šla bych klidne i s Petrem ale ten taky někam zmizel . Zdálo se mi že se am Petr čim dal vyhýbá a někam mizí . Když jsem procházela jednou chodbou tak jsem uslyšela me az známý hlasy . Pomalu jsem se tam vydala k chodbě odkud jsem slyšela hlasy . Když jsem se koukla do chodby tak se mi naskytl pohled na Siriuse a Jamese jak stoji proti Severusovi . James odzbrojil Seva a Sirius ho pověsil za kotníky do vzduchu , James se ho ptal jestli toho má dost a jestli necha Lili na pokoji . Byla jsem ráda že si mne nevšimli , vlastně si mne všiml jen Severus a jemu jsem naznačila ať je potichu . Vzala jsem jeho hůlku ze zeme a stoupla si za ne .

,, Máš toho dost Srabusi ."zeptal se Sirius a seslal na Seva ještě nějaký kouzlo . Timdle můj pohár trpělivosti přetekl a měla jsem toho už dost .

,, Já toho dost mam a Severus taky .!"řeknu a James se Siriusem se na mne otočí . Kouzlem zruším to aby Severus visel ve vzduchu a zmírnim jeho pád na zem . Prošla jsem kolem těch dvou a pomohla jsem Severusovi na nohy . Měl několik škrábanců a možná i zlomenou ruku .

,, Sáro ja -"řekl Sirius ale ja jsem ho nenechala . Pomohla jsem Severusovi na nohy a trochu ho přidržela .

,, Ne , nic mi nevysvětluj . Nemám náladu poslouchat vaše kecy že si to zasloužil . Myslela jsem si že vás znám ale asi ne ."řeknu a vleču Severuse k ošetřovne . Ty dva jsem tam nechala jen stát a blbe čumět na moje záda .

,, Tos nemusela dělat ."řekne Severus když už jdeme asi pět minut potichu .

,, Jak dlouho todle už dělají ."zeptám se misto odpovědi .

,, Od druhého ročníku ale přestali když jsi přišla ale zase tedka začali ."řekne Severus a ja otevřu dveře na ošetřovnu . Poppy se postará o Seva a ja odejdu , nechtěla jsem jít do společenky protože tam budou oni a na ne nemam náladu . Do sine na oběd taky nechci a ani nemam hlad . Napadlo mně že jsem dlouho nebyla u Hagrida takže jsem se vydala na pozemky školy . U Hagrida jsem strávila skoro tři hodiny a pak jsem šla do kuchyně , protože jsem měla hlad. Po  tom jsem šla do knihovny kde jsem si udělala všechny úkoly . Povedlo se mi jim vyhýbat skoro pět hodin . Teď bylo něco kolem sedmy večer a to byl čas večeře . Já se misto večeře vydala do společenky kde skoro nikdo nebyl tak jsem toho využila a šla do pokoje kde nikdo nebyl . Tašku jsem hodila na postel a vzala si pyžamo a šla s nim do koupelny . V koupelně jsem provedla ranní hygienu a pak si šla lehnout . V hlavě jsem si udělala poznámku že si musím přečíst ten dopis od rodičů a pak jsem usnula . Ještě jsem v polospánku slyšela přijít holky do pokoje .

-------------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐ .
T

udle kapitolu věnuji tomu nejlepšímu psovi kterého jsem kdy znala ♥.
Budeš mi chybět Ryky ♥ .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat