Úplněk proběhl v pohodě . Remus s Alex si hráli a mi je pozorovali , pak jsme se Siriusem vypařili a dali si závody . Který jsem vyhrála ale jinak se nic jiného nedělo .
Jinak všechny jiný dny byli moc nudný a furt stejný . Belatrix měla hloupé poznámky s Regem jsme se nasmála a Cissi si trochu popovídala .Dneska byl poslední týden října a čtvrtek . S holkama jsme se domluvili ze půjdeme za Hagridem . U něj jsme byli dvě hodiny a povídali si o všem možném . Měl radost že jsme ho přišli navštívit . Pak jsme se vydali do věže udělat si úkoly . Ve společence jsme si udělali úkoly a potom se k nám přidali kluci . Lili se nás zase pokoušela naučit člověče , nezlob se . Mě a Siriusovi to zase nešlo . Sirius si neodpustil par poznámek že po něm toužím a další jeho kecy . S holkama jsme si šli lehnout o půl desátý , pak jsme se vystřídaly v koupelně a šli spát .
Ráno mě zase probudil ten nejhorší zvuk na světe . Budík . Vstala jsem a vyplatí ho . Hned jsem zámiříla ke skříni a pak do koupelny . S holkama jsme se tam vystřídali a pak jsme vyrazili do Velké síně na snídani .
,, Co máme první hodinu ."zeptala jsem se holek a na dala jsem si jídlo na talíř .
,, Jsme ve škole skoro dva měsíce a ty si furt nepamatuješ rozvrh hodin ."řekne Alex s úsměv a taky si nandá .
,, Máme dvou hodinovku lektvarů pak přeměňovaní , OPČM a péči o kouzelné tvory . Hrozně složitý viď Saro ."řekne Lili s úsměvem od ucha k uchu . Já na ni dospěle vyplaznu jazyk .
,, Díky a pamatuji si důležitý věci ."řeknu a pustim se do jídla . Najednou do síně vešli Poberti . James si sedl k Lili a Rem s Petrem k Alex .
,, Ahoj Krásko . Chyběl jsem ti ."zeptal se Sirius a sedli ke mně . Já kývla na pozdrav Removi a Jamesovi .
,, Nazdar medvídku . Nechyběl jsi mi a co to máš Jamesi ."řekla je a koukala se co James drží v ruce . Měl tam lahvičku a v ni určitě nějaký lektvar .
,, Vesely lektvar . Udělá te na dvanáct hodin šťastnou az moc veselou . Sirius se nabídl ze ho vyzkouší , nechceš to taky zkusit ."řekl a Lili ho probodla pohledem .
,, Kde ste ho vzali ."zeptala se Alex .
,, Dal mi ho Křiklan , řekl ať ho někdo vyzkouší . "řekl James a podal lahvičku Siriusovi .
,, S radostí ho zkusím ."řeknu a dojim jídlo . Sirius mi podá lahvičku .
,, Prvně ty pak ja ."řeknu a Sirius se napije . A pak mi podá lahvičku . Já se napiju a ucítím u vnitř sebe štěstí . Najednou se začnu hlasitě smát a všichni se na mně koukají .
,, Co je tady tak vtipného ."zeptá se Petr .
,, Já nevím ."řeknu a začnu se smát na novo .
,, Asi půjdeme na hodinu . Saro pojď , nenechám te tady ."řekne Alex a už mi pomáhá vstát . Lili šla s nama ale furt jsem se smala .
,, Už mi tim lezeš na nervy Saro . Silencio ."řekne Alex a ze mě nejde ani jeden zvuk ale furt se směji . Za chvilku mě to přešlo a chytla jsem Lili za loket abych na sebe upozornila .
,, Asi Jamese zabíju za to že si veselá ."řekne Lili a zruší kouzlo .
,, To bys neudělala a udělala to dobrovolně . Asi to má na ni nějaký vedlejší účinky ."rekl James a chytl Lili kolem krku . Sirius udělal to samy a ja ho tak nechala .Za chvilku jsme byli u učebny kde postavalo jen pár studentů .
,, Umíte někdo hvězdu . "zeptám se a všichni se na mně koukají jako na blázna . Já si stoupnu kousek dál a chystám se udělat hvězdu .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...