Matka zabouchla dveře a vytáhla hůlku . Já instinktivě sáhla po sve kterou jsem měla schovanou ve vlasech . Matka řekla nějaký kouzlo který mi znělo jako silencio . Zkusila jsem promluvit ale z pusy mi žádný zvuk nevyšel . Matka se jen ušklíbla a mávla svoji hůlkou , ta má mi najednou vyletěla z ruky a přistála u jejich nohou .
,, Měla bys byt potrestána za to že jsi skončila v koleji zrádců a šmejdu . Crucio ."řekla a ja ucítila bolest jako kdyby do mně někdo řezal . Podlomila se mi kolena a ja spadla na zem . Moje matka se jen začala smát . Chtěla jsem ji mučit a zabít za to co děla . Na chvilku bolest ustála a ja vstala na sve nohy . Matku to překvapilo ale hned se zase usmála a vytáhla ohnivý bič . Měla jsem strach ale nedala jsem to na sobe znát a jen se usmála .
,, Todle te naučí jak a s kym se máš bavit a chovat ."řekla a švihla bičem . Pocítila jsem snad tisíce nožu jak do me bodaji . Matka švihla bičem ještě pětkrát a ja ječela bolesti i když to nebylo slyšet . Najednou dmse rozrazili dveře a dovnitř vešel Reg se Siriusem a babička s dědou . Reg se Siriusem šli ke mně a děda s babičkou odvedli matku .
,, Jsi v pořádku ."řekl Sirius a ja se usmála a chtěla jsem odpovědět ale z mi pusy nevyšla ani hlaska . Reg dal Siriusovi moji hůlku .
,, Finnite ."řekl Reg a ja se na něj vděčně usmála . Sirius s Regem mi pomohly vstát a dali mi plášť aby nebyly vidět moje šaty pokryte krvi . Cele tělo me bolelo hroznou bolesti .
,, Zvládneš se odletaxovat ."zeptal se Sirius a pomalu se mnou vstal ale ja se neudržela na nohách a málem spadla kdyby me nedrželi bratři Blackove .
,, Jo zvládnu ."řeknu a pokusím se znovu jít ale dopadlo to jako první pokus . Sirius to nevydržel a vzal si mně do náruče tak aby mi neublížil . Pomalu jsme došli k místnosti s krbem . Když Reg otevřel dveře naskytl se mi pohled na Willa s Alex jak se líbají . Sirius s Regem výjev před námi sledovali s pusou dokořán . Reg si odkašlal a tak strh pozornost na nás . Will s Alex se odsebe roztrhli a koukali na nás . Alex dala kajicne hlavu dolů a vypadalo to že ji zajímá jen lem jejich šatu . Will se taky chvilku koukal na zem ale pak se podival na Reg a Siriuse a nakonec na mně . Dlouhou chvíli me skenoval pohledem a rychle se k nám rozešel .
,, Co se ti stalo ."řekl Will a prohlížel si zranění .
,, Máti chytl amok , to se stalo ."řekla jsem a sykla bolesti ktera mnou projela . Protože se muj bratříček dotkl jedné rány .
,, Promiň . Měl bych ti to nějak ošetřit ať se ti tam nedostane nějaka bakterie nebo něco jiného ."řekl a prohlížel si moje zranění .
,, Dík ne . Nechám si to ošetřit radsi od Poppy než od tebe ."řeknu a Sirius se usměje a Will po mně hodi ublíženy pohled .
,, Zvládnete se přenést oba dva do Bradavic ."zeptal se Will Siriuse .
,, Jo zvládneme to ."řekl a koukl na Reguluse . Sirius se mnou přišel ke krbu a pomalu me postavil na zem . Reg me držel z jedny strany a Sirius z druhý strany .
,, Postarejte se mi o ni a ať nic nevyvede ."řekl Will a dal mi pusu na čelo . Reg se Siriusem kývli na znamení že se o mně postarají . Ústy jsem naznačila sbohem a zamávala mu tak aby mně nic nebolelo .
,, Bradavice . Pracovna profesora Brumbala ."řekl Regulus a hodil prášek do krbu . Pohltili me zelený plameny a ja se za chvíli ocitla v kabinetu ředitele . Ten seděl za svím stolem a něco zapisoval .
,, Á už jste se vrátili . Co se vam stalo slečno Relgshiarova ."řekl a vstal od stolu mi vystoupili z krbu a šli blíž k řediteli .
,, Menší výměna názorů s rodiči ."řeknu a pokusím se o úsměv .
,, To vypadá že to byla velmi zajímava výměna názorů . Pánové Blackove vás jistě odvedou na ošetřovnu a tam se o vás postará madam Pomfreyova ."řekl ředitel a sedl si zpátky do křesla .
,, Nashledanou pane řediteli ."řekla jsem a se Siriusem a Regem opustili ředitelnu . Kluci me odvedli na ošetřovnu kde se o mně postarala Poppy . Kluci mne tam nechali a pak je Poppy vyhodila ať jsi jdou lehnout . Když mi ošetřovala rány docela to bolelo pak mi chtěla dát nějaký lektvar na spaní ale ja ji přemluvila abych si mohla jít lehnout do svého pokoje . Odmítala me pustit ale nakonec jsem ji přemluvila . Dala mi masti , obvazy a řekla ať si to mažu každý den . Pomalu jsem vyrazila do věže , v pokoji jsem se osprchovala a provedla hygienu . Když jsem byla převlečena tak jsem si šla lehnout do postele kde mi nešlo usnout . Proto jsem se rozhodla že si půjdu lehnout k Siriusovi . Přešla jsem přes společenku do Pobertskeho pokoje . Sirius seděl u okna a koukal se z něj na školní pozemky . Pomalu jsem k němu přešla a sedla jsi k němu .
,, Nemáš byt na ošetřovne ."řekl Sirius a koukl se na mne .
,, Přemluvila jsem Poppy aby me pustila si jít lehnout k sobe ale nějak mi nejde usnout ."řeknu a nakloní se abych Siriusovi dala polibek .
,,Tak jsi přišla za mnou ."zeptal se a vstal a pomohl mi na nohy a odvedl do postele. Sirius si me přitáhl blíž k sobe a tak se mi to libo protože jsem se cítila v bezpečí . Ani nevím jak ale hned jsem usnula .
-------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když mi dáte hvězdičku ⭐.
Chci vám moc poděkovat že tendle příběh čtete a ze jsme dosáhli již 400 přečtení .
Přeji vám Veselé vánoce a prázdniny .
Možná tendle týden vyjde jen tadle kapitola ale o víkendu určíte vyjdou jako vždycky .
Omlouvám se ale nemam moc tendle tejden čas ale možná stihnu napsat dalsi kapitolu .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...