18. Kapitola

2.4K 105 0
                                    

Ucítila jsem zase tu vůni a okolo svého pasu něčí ruce . Někdo se za mnou pohnul a ja se otočila a viděla ty nejhezčí oči na světe . Koukali jsme si oba do oči a nic nám nechybělo . Najednou jsem uslyšela zvuky z pokoje a otočila jsem se tim směrem . Závěsy okolo postele byli zataženy aby sem nebylo vidět . Sirius si měl přitáhl k sobě blíž a dal mi pusu na krk . Já jsem zavřela oči a uživala si to . Ale na něco jsem si vzpomněla  .

,, Nemáte nahodou dneska zápas a nehraješ v týmu ."řeknu a otočím se na něj obličejem abych viděla jeho reakci .

,, Jo máme ."řekne a už vstal z postel a šel ke skříni a do koupelny .

,, Dobre ráno ."řeknu když vylezu z postele a uvidím Jamese s Lili v posteli jak se líbají . Rychle se otočím abych se na ně nemusela koukat .

,, Ahoj . Kde je Tichošlapek ."zeptal se James a ja se otočila a viděla Lili rudou jak rak .

,, Asi v koupelně . Jdu do našeho pokoje ."řeknu a vydám se ke dveřím . Lili me následuje . V našem pokoji si vezmu ze skříně černé rifle a obyčejný bílé triko . A jdu do koupelny provést ranní hygienu . Pak jsem vyšla z koupelny a koukla se na hodiny . Bylo půl desátý a zápas začíná v jedenáct . V zrcadle jsem se snažila učesat cop ale nešlo mi to . Lili seděla na posteli a s úsměvem me pozorovala .

,, Pojď sem , nemůžu se na to koukat ."řekne Lili a ja k ni přijdu a sednu si vedle ni na postel . Za chvíli mam na hlavě francouzský cop . Ze židle si vezmu černy kabát .

,,  Diky .Mám hlad půjdeme se najíst a kde je Alex ."zeptám se Lili a pomalu spolu vyrázíme do Velké síně na jídlo .

,, Alex by měla byt tam ."řekne a odejde z věže . Když vejde dovnitř je tu spousta studentů . Zahlédneme Alex a vydáme se za ni . Sedí tam vedle ni i Rem  .

,, Ahoj . Já mám hlad ."řeku a nandam si jídlo . Ti na mně jen nevěřícně koukají . Za chvíli doráží i James se Siriusem a sednou si . Je za pět minut půl jedenáctý a mi pomalu odchazime ze síně a jdeme na hřiště . Za několik minut tam jsme Rem s Alex a Petrem šli na před aby zabrali místa . James se s Lili líbali  a ja se Siriusem jsme  je sledovali .

,, Víš že mi něco dlužíš Krásko ."řekl Sirius a ja se na něj otočila .

,, A co by to mělo byt ."řekla jsem a koukala se mu při tom do oči .

,, Co třeba pusa pro štěstí ."řekne a usměje se . Já na něj pozvednu obočí jestli to myslí vážně . Nakonec se k němu nakloním a dam mu pusu na tvář . To nás už sleduje James s Lili.

,,To měla byt pusa ."zeptá se na oko uražně Sirius .

,, Jo měla ."řeknu a kouknu se na Lili ktera se s Jamesem smějí .

,, Asi bych te to měl naučit ."řekne a nakloní se mně aby mě políbil . Na svých rtech ucítím jeho sladké a jemné rty . Projel mnou zase hřejivý pocit . Hned jsem začala spolupracovat , svoje ruce jsem spojila za jeho krkem . On svoje ruce dal na moje boky a přitáhl si mě blíž . Najednou jsme uslyšeli zakašlání a rychle se od sebe rozdělili .

,, Za pět minut začínáme , takže jdeme."řekl James a táhl Siriuse k šatně . Já jsem jen stala s očima upřenyma na moje boty . Určíte jsem byla ruda jako rak .

,, Já se z tebe zblázním ."řekne Lili a táhne mě na tribunu .

,, No konečně . Kde jste tak dlouho ."zeptala se Alex hned jak jsme přišli . Já jsem furt měla oči upřeny na botách .

,, Pak ti to řekneme ."řekne Lili a sedne si ja si sednu vedle ni a Petra . Za chvíli zápas začne a ja ho se zájmem pozoruji . Po hodině James konečně chytne zlatonku a mi vyhráli 220: 60 . Hned jak zápas skončil jsem zamířila rychle do pokoje kde jsem si vzala učebnice , pergameny a brk s inkoustem . Potom jsem zase rychle zamířila do knihovny kde jsem byla do půl pátý a měla jsem hotovy všechny úkoly . Šla jsem do Velké síně na večeři . Nakoukla jsem do vnitř jestli tam není Sirius nebo James s Lili . Byl tam jen Petr a cpal se jídlem . Sedla jsem si vedle něj . Pozdravila jsem a nandala si jídlo az jsem to měla snězeny tak jsem vyrazila do věže . Sedla jsem si do výklenku kousek od vstupu do věže a čekala jsem az půjde Sirius na večeři . Za chvilku kolem prošel i s Jamesem , Lili , Remem a Alex . Chvilku jsem počkala a pak šla do věže . Tašku jsem si dala na židli v pokoji a šla s pyžamem v ruce do koupelny kde jsem provedla hygienu . Přemýšlela jsem o tom co se stalo . V zrcadle jsem si udělala drdol a pak šla do pokoje . Ještě tu holky nebyli tak jsem si vzala knížku a začala si čist . Najednou jsem si vzpomněla ze mi přišel dopis od Willa .

Milá Saro ,
Jsem ráda že jste v pořádku a dík za typ . Alex brzy napíšu jestli se mnou nechce jít na ten ples . Bude 14. prosince , šaty ti pošlu ke konci listopadu . Doufám že sis nasla doprovod . Dávej na sebe pozor a i na Lili a Alex  . A ty vaše  slavný Poberty . Měj se dobře .
S láskou Will
PS. Belatrix mi napsala jestli s ni nepůjdu na ten ples . Tys ji něco řekla jestli jo tak si mě nepřeje . Brzy napiš .

Jak jsem dočetla vzala jsem brk a psala odpověď . Hned jak jsem ji napsala tak se do pokoje vrátili Lili s Alex .

,,Tady jsi . Měli jsme o tebe strach , hlavně Black ."řekne Lili a ja cítím jak rudnu .

,, Po zápase jsem si šla dělat úkoly a nějak zapomněla na čas a pak se šla umyt . Oslavuje se dole ."zeptala jsem se holek .

,, Jo oslavuje a ted nám něco vysvětlíš jo ."řekne Alex a sedne si ke mně na postel .

,, Tak jsme se políbili , nic víc nic miň . Alex nechtěla bys jít s mým bratrem na ten ples čistokrevných ."řeknu rychle abych nemusela byt u výslechu .

,,Možná . A neměň téma , takže jste se jen políbili . Nic víc a nepůjdeme na ten večírek ."zeptá se Alex a ja s Lili se na sebe podívame .

,, Mě se nikam nechce ."řeknu a víc se uvelebím v posteli .

,, Mě taky ale klidně běž a Jamesovi řekni že mi není dobře a Blackovi že Sára měla s někým schůzku nebo že na něco zapomněla  ."řekne Lil a ušklíbne se . Já s Alex na ni koukáme jako na zjevení .

,, Dobře a do nesu vam něco dobrého k pití ."řekne a zmizí z pokoje .

S Lili jsme si povídali , párkrát nás přišla Alex zkontrolovat a donesla nám dvě láhve whisky . Lili si dala jen dvě skleničky a mě nechala vypit skoro celou láhev . S Lili jsem si to užila . Šli jsme spat o půl jedny v noci .

---------------------

Omlouvám se za chyby.
Doufám že se vam příběh líbi .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat