Byla jsem s rodiči poprvé u Blacku . Bylo léto takže nás pustili hrát si na zahradu . Andromeda s Willem byli nejstrší i když Andy byla o dva roky starší než Will . Já jsem stala opodál Cissi byla s Bellou , Will s Regem a Siriusem a Andy musela odejít . Přidala jsem se k Cissi a Belle ale moc mě to nebavilo bavili se o módě a nějacích klucich který jsem vůbec neznala . Koukla jsem se na Willa a hodila po něm pohled aby mě zachránil . Pochopil a šel k nám jak ho spozorovala Bella dala si několik vlasů za ucho.
,, Mužů si půjčit svou sestru slečny ."zeptal se usmál se .
,, Jistě ." řekla Bella a začervenala se . Jak to řekl podal mi ruku a ja ji přijala . Šel směrem ke klukům .
,, Díky ."řekla jsem a pustila se ho . On si mě ale hodil přes rameno a utíkal ke klukům . Já jsem na sobě měl a bilou sukni ke kolenum a bílou zdobenou halenku .
,, Pusť mě mám sukni . Hned ."řekla jsem a začala ho mlátit do zad . Když mu to došlo postavil mě na zem a omluvil se mi kluci se usmívali jako neviňátka hlavne Sirius . Když jsem se otočila viděla jsem jak se Bella s Cissi smějí .
,, Blbče ."řekla jsem bratrovi a došla ke klukům .
,, Promiň ."řekl a obejmul mě a dal mi pusu na tvář . ,, Co budem dělat ."zeptal se .
,, Co třeba Famfrpal ."zeptal se Reg a já jsem přikývla . Kluci taky souhlasili tak jsme litali a dali závody. Já jsem vedla ale v tom se ten sen rozplynul .
Blbí budík řekla jsem si a pomluvy vstala . Lili taky pomalu vstávala a když jsi mně všimla tak rychle vstala a rozběhla se do koupelny ale zakopla takže spadla na zem . A ja měla volnou cestu do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu . Když jsem vyšla vzala jsem si to stejné jako včera a přichystala se na dnešní hodiny .
,, Počkám ve společence ."řekla jsem Lili a Alex a šla dolů kde bylo jen nekolik děti z prváku a druhaku . Sedla jsem si na gauč a sledovala krb . Najednou mi někdo přikryl oči a mnou projela elektřiny .
,, Kdo je ?"zeptal se hlas těsně vedle mého ucha . A mně naskočila na těle husí kuže .
,, Sirius . A když se ptáš zkus změnit trochu hlas ." a vstala jsem z gauče .
,, Dík za radu ."řekl a lehl si na gauč .
,, Nemáš zač ."řekla jsem a chtěla odejít ale on mě stáhl na sebe . Pocítila jsem v podbřišku hejno motýlků . Snažila jsem se mu vysmeknou ale nepovedlo se mi to .
,, Pusť mě ."řekla jsem trochu naštvaným hlasem .
,, Ne ."řekl a začal mě lechtat . Já jsem ho prosila aby toho nechal ale nepřestával .
,, Prosím . Já už nemůžu ."řekla jsem a sotva popadla dech . Nachvilku přestal ale nepustil mě , nechala jsem to tak a popadla dech . Najednou mi odhrnul vlasy z krku a políbil mě na něj . Já jsem vykulila oči a asi se mi na chvíli zastavilo srdce . Hned jak jsem si uvědomila že mi furt líbá krk jsem se začali snažit vyprostit .
,, Pusť mě ."řekla jsem ale vůbec nic se nestalo .
,, Co to děláte ."zeptala se Lili a já se na ni podívala s prosebným úsměvem .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...