76. Kapitola

620 29 1
                                    

Čas plynul a malá Katharin rostla jako z vody. Taky byla vyřčena jedna věštba o dítěti narozené koncem července a o tom že to dítě porazí Voldyho. Ta věštba seděla na dítě Lili a Jamese a Alice a Franka, všichni byli nervózní z toho že se Voldy o té věštbe dověděl. Schůze řadu byli čím dál častější, ale hlavně to byli akce. Regulus chodil svoji kmotrenku navštěvovat skoro každý měsíc aspoň třikrát. Taky se mi zdálo že se nam vyhýbá a ví něco co mi ne, když k nám jednou přišel Petr tak Reg se rychle odletaxoval pryč. Což mi vysvětlil tím že ho volal Voldy na schůzi, taky mi řekl že mluvil s Brumbalem a že mu řekl nějaký důležitý věci. Na schůze začal chodit i Severus z čeho nebyl James a Sirius nadšený a já doma musela poslouchat jeho řeči o tom že Brumbal se zbláznil když ho přijal. Já jsem se se Severusem bavila normálně, dokonce jsem zjistila že má syna a manželku, jeho syn byl o měsíc mladší než Skyaj a jmenuje se Sebastian.

Kdyz se narodil syn Lili a Jamese, Harry tak James vyváděl a mlel samý blbosti. Po tom co James řekl že Sirius bude jeho kmotr tak Lili málem trefila mrtvice a mě taky. Sirius s Jamesem to šli i oslavovat do hospody s Willem který měl koncem prázdnin zase odjet do Bulharska kde už asi zůstane se svou rodinou. Kluci do hospody vyrazili v osm večer a vrátili se až kolem třetí ráno a pěkně ztriskany. Will byl min opili než James a Sirius a proto je odvlekl až ke mně a sám se pak přemístil domu k Alex. Jamese jsem odvlekla do pokoje pro hosty kam jsem dala i lektvar proti kocovine na ráno. Sirius jsem musela taky dotáhnout ale do ložnice kde spala malá Katherin, Sirius ji vzbudil a proto jsem ho málem vyhodila k Jamesovi do pokoje. Po tom co jsem uspala Katherin jsem se rozhodla jít spát ale muj zrak zůstal na Siriusovi který se snažil rozepnout košili, kousek si rozepl a mě se naskytl pohled na jeho hruď kde se vyjimali nějaký obvazy. Hned co jsem se vzpamatovala jsem mu pomohla a snažila jsem se mu sundat i obvazy ale on si to vzal trochu jinak a začal mě líbat. Radši jsem ho odstrcila na záda do postele protože mi nebylo příjemný se s ním líbat když byl opili. Když jsem mu chtěla sundat ty obvazy tak už spal a tak jsem ho nechala že to zjistím ráno. Ráno jsem zjistila že si Sirius nechal na hruď vytetovat několik věcí, hned co jsem to zjistila tak jsem ho servala za to že je tak nezodpovědny. James u nás zůstal celý den a domů se vrátil až večer, protože Lili se měla vrátit už domů. Když jsem řekla Lili jak oslavovali tak James měl doma peklo jako Sirius. Syn Alice a Franka, Nevill. Se narodil den  před Harrym, proto se museli někam schovat. Brumbal našel kouzlo které zabezpečí dům, musel se vybrat stráže který bude vědět kde ten dům je. James s Lili chtěli Siriusem ale nakonec si vzali Petra protože je nenápadný. Sirius ale věděl kde je protože mu to řekl James a proto se mohli návštěvovat a mohli si povídat přes zrcadlo který vymysleli.

--------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Vím že je to trochu o ničem ale příště už to bude lepší.


Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat