Dveře do Velké síně se otevřeli a já i s prváky vešla dovnitř . Uvnitř byli pět stolu , u jednoho stolu seděli profesoři a ředitel Brumbal .U ostatních stolu seděli žáci , každá kolej má svůj stul . Všimla jsem si Lili a Alex jak se na me usmály . Stoupli jsme si před stul s učiteli před kterým byla postavena stolička a na ni ten klobouk který mě buďto pošle do Nebelvíru nebo Zmijozelu .
,, Až přečtu vaše jméno sednete si zde a ja vam dam na hlavu Moudrý klobouk ." řekla McGonagallova a ukázala na klobouk a stoličku .
,, Elena Kuncova ." řekla a na stoličku si sedla hubena holčička s tmavě hnědými vlasy k ramenům .
,, Nebelviru. " řekl Moudrý klobouk a Nebelvírská kolej jásal . Holčička odběhla k nebelvirskemu stolu a usadila se.
,, Veronika Lindsnova . " řekla profesorka . Tentokrát si šla sednout mála štíhlá blondýnka s dlouhými vlasy .
,, Havraspár ."řekl Moudrý klobouk. A holčička si šla sednout k patřičnému stolu. Dál už jsem neposlouchala a čekala až zazní moje jméno. Mé jméno zaznělo když nás bylo asi sedm co neboli zařazení .
,, Sára Katarin Elizabeth Relgshairova ." řekla profesorka a síní to zašumělo . Já jsem si sedla a profesorka mi dala klobouk na hlavu .
,, A slečna Relgshairova . Vidím to mezi Nebelvírem a Zmijozelem . " řekl klobouk v mi hlavě .
,, Musím do Zmijozelu ." řekla jsem v hlavě .
,, A vážně tam chceš . " řekl a ja se koukla na Lili a Alex jak se usmívají .
,, Ne ."odpověděla jsem a tim jsem si zapečetila svuj osud u rodičů .
,, Nebelvír ." řekl Moudrý klobouk a já se vydala k Lili a Alex .
,, Rodiče tě zabíjí až to zjistí ." řekla Alex a obejmula mě .
,, Zatím to neví neboj nezabíjí mě , Will by to nedovolil ." řekla jsem . Až byl i zbytek zařazen. Měl Brumbal proslov co se smí a nesmí .
,, Dobrou chuť ."řekl a na všech stolech se objevilo jídlo .
,, Máš s náma pokoj . A dávej si bacha na Blacka." řekla Lili
,, Tak proto mi přišlo že tě znám krásko. A proč by si na mně měla dávat pozor Evansova ." řekl Sirius .
,, To je super že budu mít pokoj s vámi . A ty sis na mně vzpomněl jak milé . A proč si na něj mám dávat pozor ?" zeptala jsem se .
,,Protože je to sukničkář a nejdelší vztah měl na dva týdny ." řekla Lili .
,, Aha , co máte v plánu udělat ty kočce ?" zeptala jsem se .
,, Nevíme asi ji zase obarvíme barvou od mudlu . Tebe něco napadá ?" zeptal se James.
,, Zavřela bych ji někam a o barviva ji a nad dveře připravila barvu pro školníka až by ji šel zachránit , je až moc bledý nezdá se vám ." zeptala jsem se Jamese který se s Remusem a Blackem smáli .
,, To je dobrý nápad , pomůžeš nám ." zeptal se Black .
,, To sis myslel že vám nechám zábavu ." zeptala jsem se .
,, Ne krásko ." řekl Sirius a přisedl si blíž a ruku mi dal přes rameno. Projel mnou pocit elektrického náboje .
,, Medvídku , nechci ti kazit náladu ale několik dívek mě chce zabít pohledem . Takže dej tu ruku ze mně ." řekla jsme a usmála se . Sirius chtě nechtě musel ze mně tu ruku sundat . Já si zatím nandala brambory a kuře . Až se holky najedli šli jsme do věže . Pokoj jsme měli jen mi tři . Vybalili jsme si věci a pak šli do do koupelny kde jsme se vystřídali , já si oblékla svoje červený pyžamo . S holkama jsme si povídali dokud jsme neusnuli . Než jsem usnula připomněla jsem si že to musím napsat rodičům a Willovi . A zanedlouho bude úplněk a ja pomůžu Alex i když nechce.
A s tím jsem usnula .
----------------------------------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte hvězdičku.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...