12 . Kapitola

2.7K 129 3
                                    

Po hodině  přišly holky do pokoje a řekli že se pomalu začneme chystat . Alex se nabídla ze nám vybere  oblečení . Já s tim souhlasila pokud to nebudou šaty a sukně . Lili a sobě vybrala černé sukně ke kolenům . K tomu Alex měla tričko  s delšími rukávy aby ji nebyly videt jizvy , Lil měla normální bílou košili . Mě Alex vybrala černé rifle s dírama na kolenách . K tomu jsem měla bílou košili jako Lili . Vlasy jsem si nechaly všechny  rozpuštěné . Holky se začali líčit . Já jsem si dala jen řasenku . A vydala se ke dveřím .

,, Jdu už dolů ."řeknu holkám protože tam máme byt už pět minut .

,, Dobře . Pak si te najdeme ."zavolá Lili z koupelny kde se s Al líči .

Když jsem došla dolů večírek už byl v plném když jsem tam dorazila . Kluci si dali asi hodně prace , všechen nábytek byl přesunut ke zdi . Byl tu i provizorium bar a taneční parket uprostřed místnosti ktera byla zvětšena . Vydala jsem se nejkratší cestou pro pití protože jsem toho měla za dnešek a celý týden plný zuby . Dorazila jsem k baru který obsluhoval Rem a nějaký šesťák a paták které znám od vidění .

,, Ahoj Reme ."řeknu a sednu si na barovou stoličku . Rem přijde blíž ke mně ale prvně něco říkal těm dvoum klukům  .

,, Ahoj . Co si daš ."zeptal se Rem s úsměvem .

,, Ohnivou whisky ."řeknu a usměji se . Za chvíli mam před sebou svou objednávku . Vezmu si skleničku do ruky a na jeden lok ji vypiju .

,, Eště jednu . "zeptá se Rem s úsměvem a předemnou se objevila zase jedna sklenička , tu prázdnou kterou držím v ruce dam na před sebe a vezmu si plnou . Zase ji na jeden lok vypiji .

,, U jedné skleničky nekončím ."řeknu a položím prázdnou skleničku . Rem mi zase dolil a tak to šlo asi půl hodinu .

,, To s vážně udělala ."zeptal se Rem a měl co dělat aby udržel smích .

,, Jo a mnoho dalších věcí . A zasloužili si to ."řeknu a vypiji další skleničku tohoto večera .

,, Tady jsi . Hledali jsme te ."řekne Lili a sedne si vedle mně . Já se na ni přiblbě usměji .

,, Ty jsi opila . Kolik jsi toho vypila u Merlina ."zeptá se a vytrhne mi skleničku z ruky . Já se na ni zamračim .

,, Vrať mi to . Já  ještě neskončila . Kde je Alex , chci si zatancovat nebo Sirius ."řeknu a vezmu si svoji skleničku a vypiju ji do dna.

,, Hledal mě někdo ."zeptal se Sirius který se tu objevil z ničeho nic . Když mě viděl v jakym jsem stavu usmál se .

,, Já , pojď si zatancovat ."řeknu a pokusím se vstát  ale malem spadnu . Nebýt Siriuse který mě chytil .

,, Kolik jsi toho vypila Krásko . A na tancování jsi moc opila ."řekne Sirius a pomůže mi abych vstala ale furt mě přidržoval .

,, Trochu a pojď tancovat ."řeknu a táhnu ho na parket .

,, Zkus něco Blacku a zabiju te ."křikne Lili a já se usměji .

Došli jsme na parket a on mi dal ruce kolem pasu a mnou projel hřejivý pocit . Svoje ruce jsem dala k jeho krku a spojila je  , hlavu jsem si položila na jeho hruď . Pohupovali jsme se do rytmu tance  a ja chtěla aby todle nikdy neskončilo . Ale měla jsem žízeň .

,, Mám žízeň . " řeknu a vymanim se z toho příjemného oběti . A vydala jsem se k baru . Sirius na mě jen nevěřícně koukal , pak se vydal zamnou .

,, To už jste dotancovali ."zeptal se James když jsem usedla vedle něho na židli  . Kývla jsem na Rema aby mi dal něco k pití .

,, Ne jen mám žízeň ."řeknu a kouknu se na obsah skleničky . Vezmu si ji do ruky a na jeden lok ji vypiju .

,, Ty se nezdáš Krásko ."řekne Sirius který dorazil a sedl si vedle mě .

,, O mě toho nevíte mnohem více ."řeknu a ušklíbnu se .

,, Máme se bát ."řekne Lili s úsměvem .

,, Zatím ne . Jamesi nechceš Lili vyzvat k tanci ."řeknu a šibalsky se usměji . James se koukne na Lili a s očekáváním čeka co udělá . Lili se na mě koukne a pak na Jamese , udělá to co bych v živote nečekala vezme Jamese  za ruku a táhne ho na parket .

,, To jsem nečekala ."řeknu a kouknu na Rema a Siriuse ti se tváří jako ja .

,, Ja taky ne ."řekne Sirius a někam odejde , mě je to jedno . Začnu si povídat s Remem . Po chvilce jsi du zatancovat s nějakýma klukama ale není to jako se Siriusem . Když mě to přestane bavit jdu si sednout na gauč ani nevím kde jsem vzala láhev whisky . Pomalu jsem z ni upijela a přemýšlela jsem nad sebou . Lili s Alex  už šli spát před pěknou chvilkou .

Je něco málo po půlnoci a je tu jen několik lidi Já na gauči ležím a přemlouvam se abych vstala a šla do pokoje . Ani nevím jak a usnu .

,,Měly bychom ji odnést do pokoje ."řekne James který s Remem a Siriusem stoji nademnou jako tři sudičky .

,, Dobrý nápad ale do holčičího pokoje ji nedostaneme . Vezme ji k nám ."řekne Sirius když to kluci odsouhlasí  . Vezme mě do náruče a odnese do pokoje Pobertu . Položí mě na svoji postel . Stoji nademnou a prohlíží si mě jako bych byla nějaký exponát . Nakloní se ke mě a da mi pusu na čelo .

,, Dobrou Krásko ."řekne a odejde ještě dolů klukům pomoct s uklízením .

-------------------------

Omlouvám se za chyby 
Chtěli byste speciální vánoční příběh .
J

estli ano napište mi to do komentářů a kdyžtak návrhy .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat