16. Kapitola

2.5K 110 2
                                    

Září se pomalu přehouplo do října . Byla čim dal větší zima s kluka má jsme provedli jen pár žertu ale většinu času jsem byla s Alex a Lili . Vrátil se Petr který byl s rodiči na dovoleny , byl to kluk který byl trochu menší postavy a přitěle . Moc se se mnou ze začátku nebavil protože me neznal ale pak jsme se stali kamarádi . Lili s Jamesem spolu začali chodit což byl asi největší šok pro všechny kromě me , Alex a Pobeertu .

Dneska byla sobota , všichni jsme ještě spali v posteli . Najednou někdo zabouchá na okno , já se jen více zachumlam do deky a na svět kašlu . Alex vstala z postele a přešla k oknu .

,, To si snad děláte srandu ."řekne a otevře okno z kterého do pokoje zával studený vzduch . Hned do pokoje vletěl James a po nem Sirius . Alex hned zavřela okno a šla zpátky do postele . James přešel k Lili a dal ji pusu do vlasů . Ta jen neco zabrblala a spala dal . Sirius pomalu přešel ke mně a sedl si na kraj postele .

,, Co tu děláte . Jak jste se sem dostali ."zařve Lili a ja se vymrštím do sedu a tim narazim do Siriuse .

,, U merlina co křičiš Lili a co tu děláte vy ."řeknu a kouknu se na Jamese a Siriuse .

,, Za týden bude úplněk tak jsme se chtěli domluvit ."řekl James a vlezl si do postele k Lili . Vypadali tak sladce . Sirius do mě strčil abych se kousek posunula . Já jsem tak udělala a on si sedl vedle mě .

,, Co se stane když budou dva vlkodlaci spolu ."zeptá se Lili a koukne se na Alex  ktera leží v posteli a sleduje nás .

,, Jo mužou , pokud jsou už vlkodlaci dyl než tři měsíce . A to byste nás ohlídali ."řekla a koukla na nás  .

,, Dva z nás máji kopyta a další dva drápy a ostrý zuby . Takže problém by nebyl pokud budeš souhlasit . Rem se rozhodne podle tebe ."řekl Sirius a ja si opřela hlavu o jeho rameno . Na chvíli stuhl ale pak se probral .

,, Takže vam to nevadí . Ale nemusíte mi pomáhat zvládnu to ."řekla Alex a ja vylezla z postele a přešla k Alex . Vlezla jsem k ni a objala ji .

,, Budu ti pomáhat ať se ti to líbi nebo ne ."řeknu a vstanu z postele a pomalu přejdu ke skříni kde si vezmu tepláky a tričko a spodní prádlo ale tak aby ho neviděl Black a James . Pak zajdu do koupelny kde provedu rychlou ranní hygienu .

Když jsem byla hotova proměnila jsem se na vlka a otevřela si dveře . Pak jsem vyběhla z koupelny  do svojí postele kde furt byl Sirius . Ten mě hned začal drbat a já si na jeho hruď položila hlavu .

,, Půjdete na oběd s nama ."zeptal se James a sledoval mě a Siriuse .

,, To je tak pozdě ."zařvala Lili ktera běhala s Alex po pokoji a hledali věci . James se smál a Sirius se mnou to pobaveně pozoroval . Pak se vystřídali v koupelně a s Jamesem šli do Velké síně . Mě tu nechali se Siriusem , rychle  jsem se proměnila a šla ke dveřím .
Ale to by mně neměl chytit a dat si mě jako pytel brambor přes rameno .

,, Pusť mě na zem ."řekla jsem a mlátila ho do zad .

,, Něco za něco ."řekl a já vyvalila oči a v břiše hejno motýlu .

,, A co by to mělo byt ."zeptala jsem se a trochu jsem se bála . Je to Black ten by vymyslel cokoliv . Sirius pomalu otevřel dveře .

,, Něco vymyslím , až to budu vědět řeknu ti to ."řekne a usměje se svým arogantním úsměvem .

,, Pokud to nebude něco odpornýho tak to možná splním ."řekla jsem a Sirius mě postavil na zem . Jak si stoupl na schod , schody se proměnily na skluzavku a ja jela se Siriusem dolů .

,, Do háje ."řekne Sirius a přetoči se na záda . Já  na něj spdnu a on mi dá sve ruce na mi boky .

,, Chtěli jsme vás jít varovat ale Todle je větší zábava ."řekne James a pomůže mi na nohy . Lili s Alex stoji dal a culi se . Já je chytnu za ruku a táhne pryc z věže dolů na jídlo . K nám se pak připojili kluci , po  jídle jsme šli do věže kde jsme zase hráli hry a povídali jsme si .

------------------------

Omlouvám se za chyby.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat