30.Kapitola

1.8K 87 0
                                    

Dnes bylo dvacátého prvního prosince . Takže jdeme s Lili a kluky do Prasinek . Prvne jsme se stavili u Taškaře kde jsem si s kluky koupili nějaký bomby hnojuvky a další věci na lumpárny . Pak nás Lili dotáhla do knihkupectví , kde jsem si koupila pergameny a brky který mi někdo zlomil . Lili si koupila tři tlustý knihy . James se jako gentleman nabídl a knihy ji vzal , potom dle jsme šli do Medového ráje kde jsme si koupili hromadu sladkosti . Potom jsme si šli konečne sednout do hospody kde jsme si dali maslovy ležák a tři skleničky ohnivé whisky . Lili byla už trochu veselá tak jsme radši vyrazili zpátky do školy bylo něco kolem třetí hodiny . Oběd a snídani jsme nestihly ale byli jsme ráno v kuchyni kde jámě se najedli . Na nádvoří jsme se s Jamesem domluvili že zajdeme do kuchyně pro něco dobrého na zub a že on odnese věci a Lili do věže . Se Siriusem jsme se pomalu vydali do kuchyně , za chvili jme stali jsme před obrazem mísy ovoce . Polechtala jsem hrušku a ta se zahihnala a přeměnila se na kliku . Vzala jsem ji a otevřela dveře , sešli jsme pár schodů a ocitli jsme se v kuchyni . Hned k nám přišlo několik skřítků a ptali se nás co si dáme .

,, Čtyři toasty , osm maffinu , dvě jablka a čtyři láhve vody ."řeknu na Siriuse jestli si taky něco nedá .

,, A ještě čtyři dyňovi pastičky a džus ."řekne a jde si sednout k jednomu stolu , ja jsem ho následovala a sedla si naproti . Za chvilku jsme dostali košík kde bylo to o co jsme si řekli a něco navíc . Potom jsme slušne poděkovali a šli do věže kde bylo jen pár studentů . James s Lili seděli na jednom gauči . Košík jsme položili před ne a sedli jsme si do křesla . Sirius si sedl a ja na něj . Po tom co jsme se najedli jsme si povídali a když byl čas večeře tak jsme vyrazili s námi šli ještě nějací prvaci a pár studentů z vyšších ročníků . Když jsme došli do síně byl tu mi sto čtyř stolu jen jeden uprostřed . Sedělo u něj už několik studentů a profesorů . Sedli jsme si na kraj a čekali než přišel asi poslední student . Brumbal něco říkal ale ja ho nevnímala az se na stole objevilo jídlo pustili jsme se do něj az jsme dojeli vrátili jsme se do věže kde jsme si s kluky povídali a domluvili se že budeme spat po zbytek prázdnin u nich v pokoji . S Lili jsme se u nás v pokoji vystřídali v koupelně a převlékli jsme se do pyžama a šli pomalu ke klukům . Lili s Jamesem si vlezli do postele a zatáhli závěs . Se Siriusem jsme si taky zatáhli závěs a Sirius ho zajistil tišícim kouzlem a pak jsme blbli a pak šli spát .

--------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když mi dáte hvězdičku ⭐.
A přeji hezký vánoce . ❤

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat