68.Kapitola

660 32 2
                                    

Uběhlo skoro tři týdny od mojí svatby se Sirius a dva týdny od okamžiku kdy mi Will řekl že se s Alex stěhují do Bulharska. Prý mu v Bulharsku nabídli lepší práci na ministerstvu kouzel. Will v Bulharsku koupil nádherný domek a dům tady v Anglii si nechal kdyby se jim chtělo vrátit zpět. Jsem smutná že mě opustí ale jsem ráda že budou v bezpečí a ne tady v Anglii kde hrozí válka a kde skoro každý den zemře mnoho lidí, hlavně kouzelníků z mudlovskych rodin. S Willem jsme se domlouvali že se budeme vídat podle toho kdy budeme mít čas a jen třeba jednou za měsíc. Se Siriusem nás čekal trénink na bystrozory stejně tak Jamese s Lili a Longbottomovi kteří byli už od začátku prázdnin manželé. Na starost si nás vzal Moody a Pastorek  který nás učil poslední rok ve škole takže s ním si budu rozumět.

°~~~~~~~~~~~~~~°
(ZMĚNA ČASU)

Uběhly dva týdny od doby co Will s Alex opustili Anglii a přestěhovali se do Bulharska, který bylo podle dopisu od nich nádherný a ve městě kde bydleli bylo nádherně a jen kousek od moře. S Willem jsme se domluvili že se uvidíme o vánocích a mých narozeninach v lednu. Taky nám před týdnem začal výcvik na bystrozory který měl trvat rok, dva podle toho jak nám to půjde. Tréninky byli docela náročný ale pomalu jsem si začala zvykat, jako jedine jsem se  s Lili přihlásili s tím že jsme zvěromagove , kluci si to nechali pro sebe.  S ostatními jsme pomáhali v řádu kde jsme dostávali zatím jen jednoduchý úkoly. Seznámili jsme se například s Molly Wesleyovou a jejím manželem Arthurem Wesleym a taky s bratry Fabianem Prewettem a Gideonem Prewettem kteří měly na tváři skoro furt úsměv a byli své sestře podobní rudymi vlasy. Molly měla pět dětí a všechno byli kluci, nejstarší byl Charlie který byl o rok starší než jeho bratr Bill který byl stejně starý jako Dora, pak tu byl Percy a nakonec dvojčata Fred a Georg kterým byl rok a něco. Pak tu byl Moody, Pastorek, bratr Brumbala Abeforth, Minny a další lidé s kterými jsem se moc nebavila. Několikrát jsme byli i v akci proti smrtijedum kteří se nás pokusili již několikrát zabít a mi se je jen pokusili omráčit a odzbrojit. Několik jsme jich dostali do Azkabanu ale mnoho se k němu přidávalo a on získával na síle.

°~~~~~~~~~~~~~°
(Změna času)

Čas plynul docela rychle a já se na vánoce dozvěděla že budu teta. Will z toho měl hroznou radost ale Alex měla strach aby to dítě nemělo vlkodlaci gen  po ní. Taky mi řekli že se to má narodit někdy v červnu a jestli dítěti nepůjdu za kmotru společně s Jackem ktery bude strejda. Výcvik na bystrozory byla vážně dřina ale jak nám bylo řečeno po novém roce tak budeme mít jen roční výcvik protože nám to jde a bystrozoru je málo. S tím se pojí i to že moji rodiče skončili v azkabanu za vraždu několika mudlu a kouzelníků z mudlovskych rodin. A zase s tímhle se spojuje událost která se stala na vánoce, pár dní po tom co nám Alex s Willem oznámili tu radostnou novinu, přišel Lili dopis z ministerstva s tím že její rodiče jsou mrtví a že je zabili smtijedi. To byla pro Lili hrozná rána, James se jí pokoušel přivést na jiné myšlenky což se mu moc nedařilo. Po vánocích nás několikrát navštívil Regulus s tím že jejich rodiče umírají na nějakou nemoc. Což Siriuse moc nemrzelo alespoň to tak vypadalo ale když Reg mluvil o jejich otci tak jsem v jeho očích viděla smutek a bolest. Bylo i několik schůzi řadu na kterých se nedostavilo několik lidí z řadu jako bratři Fabian a Gideon a jak nám bylo později řečeno tak je zabili smtijedi, když bránili mudlovskou rodinu. Podle všeho bojovali proti šesti smrtijedum a proto zemřeli jako hrdinové, nejvíc to ale vzalo Molly která na tom byla jako Lili o vánocích. Se Siriuse jsme si domů pořídili skřítka a já jsem Siriuse donutila aby se k ní choval slušně což bylo hrozně náročné. Byla jsem taky ráda že už nemusím vařit protože moje kuchařské výkony byly omezený na ta nejjednodušší jídla co jsem znala a díky Ede jsem už nemusela vařit a moc uklízet a mohl jsem mít čas na Siriuse a na zkoušky které mě čekaly.

-----------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Kapitolu vydávám dneska protože nevím jestli bych to zítra stihla.
Užijte si prázdniny.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat