Čas plynul a byl to rok co se malá Katherin narodila od Siriuse dostala dětské koště. Teď na něm skoro furt léta po domě a Ryk, který vyrostl za ní běhá jen v přízemí protože po schodech mu to ještě nejde. Ten den jsem se Siriusem nemluvila a nechala jsem ho spát na gauči, tak jsem vydržela do té doby než k nám přišel Reg na návštěvu a donutil mě abych mu odpustila. Musel mi slíbit že ji nebude kupovat žádné nebezpečné věci, které by ji mohly ublížit. Reg u nás pár dnů zůstal, kvůli tomu aby si užil malou Katherin kterou viděl naposledy na vánoce. Se svým bratrem jsem se viděla naposledy před vánoci, měli k nám s Alex a Skyajem který byl už podle dopisu a fotek velký a šikovný. Will se inspiroval Siriusem a taky pořídil psa ale černého labradora s bílou naprsenkou. S Remusem a Petrem jsem se viděla naposledy před vánoci, Rema jsem přemlouvala ať k nám na pár dní přijde, protože se už nudím. Siriuse jsem donutila jeden velký pokoj vedle nás vymalovat do světle růžové až bílé barvy, donutila jsem ho i obarvit nábytek co tam byl na bilo. Chtěla jsem aby Katherin měla svůj velký pokoj až vyroste, v tom pokojíku ve kterém je jsem chtěla mít knihovnu a košťata na kterých hodlá Katherin učit, měl tam i dres a odražeckou pálku se kterou hrál ve škole.
°~~~~~~~~~~~~°
(Změna času)D
nes byl týden od Harryho narozenin ke kterým dostal od Siriuse koště jako má Katherin. Od Lili mi přišel dopis že se na něm po domě prohání jako James na famfrpalovem utkání. Prý se těší až se nebude muset schovávat a sejít se semnou a vidět Katherin. James už je z toho nic neděláni unaveny a nebavy ho být furt doma jako Siriuse, ten i přes můj zákaz někdy jde ven ve své zvířecí podobě. Dnes měl také přijít Reg na celý den který byl u nás naposledy před dvěma měsíci a to jen na hodinu, pak si ho k sobě zavolal ta zmutovana nestvůra bez nosu a bez vlasu která si říká lord Voldemort.
Ráno mě probudil dětský pláč z pokoje kde spala Katherin. Koukla jsem se na hodiny které ukazovali osm hodin. Vzala jsem si župan a šla jsem se podívat na svoji dceru která chtěla aby se její rodiče probudili. Když jsem vešla do pokojíku tak jsem viděla Katherin jak stojí v postýlce a drží se za sprusle aby nespadla. Přešla jsem k postýlce a vzala jsem si ji do náruče a šla s ní do ložnice probudit Siriuse. Položila jsem ji do postele a ona přelezla k Siriusovi a začala si hrát s jeho obličejem, což ho probudilo. Vzal si Katherin do náruče a začal si s ní hrát, ona se začala smát a já je jen pozorovala než si mě Sirius přitáhl blíž a mě se v břiše rozletly motýli i po takové době co jsme spolu. Chvilku jsme se jen libali než nas naše dcera nevyrusila a mě Sirius neposlal do koupelny že se o ní postará a že jí nakrmi o čem pochybuji protože věčinou všechno zůstane na zemi nebo na Siriusovi. V koupelně jsem provedla ranní hygienu, pak jsem se převlekla do teplaku a tílka, vlasy jsem si dala do culiku.
Když jsem sešla dolů tak jsem slyšela smích a psi štěkot, v kuchyni jsem rychle uvařila snídani a pak jsem šla do jídelny kde sedel Sirius a Regulus a společně se snažili krmit Katherin která se jen smála a jídlo házela všude možně. Před kluky jsem položila snídaně a sama jsem se vrhla na krmení dravé zvěře alias moji dcery. Po tom co jsem ji v klidu nakrmila jsem ji kouzlem očistila a sama jsem se dala do jídla Katherin pozorovala svého tátu a Rega jak ji. Po tom co kluci dojedli si vzali Katherin a šli s ní a Rykem do obýváku kde si hráli a Katherin se předváděla na košťeti. Čas s Regem a moji rodinou plynul rychle a než jsem se nadala tak byl večer a Reg musel odejít. Po tom co jsem dala spát Katherin jsme se Siriusem věnovali jen a jen sobě.
-------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...