55. Kapitola

787 49 0
                                    

Když jsem došla do věže tak jsem si sedla ke zbytku party . Sirius došel po patnácti minutach . Udělali jsme si ukoly a čekali az bude pul šestý abychom pomalu vyrazili do Prasinek na oslavu narozenin jako v loni . Se Sirius jsme zalezli na pokoj a tam si lehký do postele a odpočívali . Byla jsem rad že se s Regem usmířili , ja bych se na Willa nedokázala zlobit ani den .když bylo pět hodin tak jsem si že skříně vzala černy džíny a tričko  . Vzala jsem si Willovu mikinu a připravila jsem si tašku zvětšenou kouzlem . Dárky už jsem tam dala ráno když byl Sirius v koupelně . Sirius už byl taky oblečeny a připraveny , do ruky jsem si vzala kabát a šla do společenky kde už byli ostatní . Pomalu jsme se proplížili k soše jednooke čarodějnice a tajným vchodem jsme se vydali do Prasinek . Po půl hodině jsme se ocitli kousek od hospody . V ruku v ruce jsme se , se Siriusem vydali do hospody . Ve vnitř nás přivítala Rosmerta a usadila nás k jednomu stolu který jsme měly zamluveny . Za chvilku nám donesla pití který jsme si objednali , každou chvilku jsem kontrolovala hodinky . S Willem jsme byli domluveny že v sedm přijede na motorce . Najednou se otevřeli dveře do hospody a do vnitř vtrhla mala holčička s růžovými vlasy a úsměv na tváři . Za ni šla Andromeda s úsměv na tvari , musím říct že mala Dora hodně vyrostla . Andromeda Doře pomohla z kabátu , když už Dora byla bez kabátu tak se rozběhla za mnou a Siriusem . Skočila mi do náruče a změnila si vlasy na moje . Sirius udělal ublíženy obličej , Dora se na něj jen koukla a nad jeho obličejem se zasmál a skočila mu do náruče . Já se mezitím přivítala s Andromedou , ta se zase potom přivítala s ostatními . Čas s nimi utíkal rychle a když bylo pět minut před sedmou tak jsem vstala a vytáhla Siriusem na nohy a i s ostatními jsme vyrazili ven před hospodu . Andromeda se Siriusem se od nás venku trochu oddělili a něco řešili , několikrát se na mne i otočili a Andy s úsměv na rtech . Když bylo sedm tak jsem si vzala malou Doru do náruče a pošeptala ji ať se kouká na nebe a hledá něco co se ji nezdá . Bylo už pět minut před sedmou a všichni a hlavně ja a James jsme byli nervózní protože Will už tu měl byt . Doru už jsem po dalších pěti minutach postavila na zem a šla za Jamesem .

,, Já ho asi zabiju jestli se tu do pěti minut neobjeví ."řeknu a James jen kývne .

,, Saro koukej ."přiběhla ke mně Dora a ukazovala na oblohu . Koukla jsem se tam a uviděla jsem jak se k nám přibližuje nějaký světlo . Will na motorce .

,, No konečne ."řeknu a vezmu Doru do náruče a vydám se k Siriusovi a Andy .

Doru předám Andy a Siriuse odtahnu ke zbytku party . Ten jen nechapave kouká a když mu ukážu Willa na motorce tak otevřel jen pusu . Když Will přistál tak jsem se koukla na hodiny dvacet minut po sedmy . Sirius koukal na motorku jako na poklad . Stoupla jsem si za něj a stoupla jsem si na špičky a nahnula se k jeho uchu .

,, Všechno nejlepší ."řeknu a on se otočí a kouká se na mne a pak na zbytek party . Po chvilce co se vzpamatuje me políbí a jde k motorce . Ja jsem si vzala Willa kousek stranou abych zjistila proc se zdržel . Řekl mi že nějak tu vzdálenost neodhadl a že ja mam někdy co říkat o dochvilnosti . Dali jsme Siriusovi helmu a ostatní dárky , ten se rozhodl pro jeho první jízdu . Dora chtěla jet s nim ale to jsme zamítli , nakonec jsem byla přinucena jet se Siriusem . Dali jsme si jedno kolečko nad Prasinkami a pak jsme se vrátili zpátky na zem a ja jsem říkala že na tu motorku už nikdy nesednu . Po tomdle jsme se vrátili do hospody kde jsme načali dort a začali oslavovat . Sirius furt děkoval za tu motorku a ostatní věci . Když už bylo pár minut po půlnoci tak Andy s Doru odešli domu . Mi jsme naši oslavu ukončili kolem třetí ráno , než jsme se dostali na hrad tak už byly skoro čtyři . Když jsme dorazili tak James a Rem zůstali ještě dole , a Petr s námi neslavil protože je na ošetřovne s nachlazením . Se Siriusem jsme šli tedy do pokoje , hned jak jsem zavřela dveře tak se na mne vrhl a ja na něj . Pokoj jsem zajistila kouzly proti odposlechu , hned jak jsem dokončila kouzla tak me Sirius povalil na postel ja nsem stihla okolo postele zatáhnout závěsy a pak me začal  líbat , po několika minutach jsme byli oba bez oblečení a pak určitě víte co bylo dál .

--------------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ☆.
T

udle kapitolu věnuji LiaAness a na jejím profilu najdete příběh který doporučuji .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat