48. Kapitola

969 46 1
                                    

Ucítila jsem vedle sebe nějaký pohyb , otočila jsem se k tomu pohybu čelem . Ucítila jsem me az moc známou vůni svého nejlepšího přítele na světe . Siriuse . Jednou rukou jsem nahmatala jeho hruď , ležel na zádech takže jsem svoji hlavu přesunula na jeho rameno .

,, Co třeba vstát princezno ."řekl hlas Siriuse kousek od mého ucha . Hlavu jsem naklonila tak nějak k prostoru kde jsem si myslela že bude mit obličeji .

,, Ještě chvíli ."řeknu k jeho obličeji a pokusím se znovu usnout . Ale v tom mi zabrání polibek na me rty . Otevřu jedno oko a kouknu se na Siriuse , který se usmívá od ucha k uchu .

,, Kolik je hodin ."řeknu a lehnu si na záda .

,, Něco málo po pátý hodině . Musíme zajít do kuchyně a na večeři ."řekne a da mi pusu do vlasů .

,, Aha ."řeknu a vstanu z postele a přejdu do koupelny kde se trochu zlidstim a upravím . Když vyjdu z koupelny tak me Sirius propaluje pohledem . Dojdu k němu a vytáhnu ho z postele na nohy a pak v ruku v ruce jdeme do společenky kde u krbu jako ráno sedi naši kamarádi . Sednu si k holkám a povídám si s nimi , když bylo půl šestý tak jsme vyrazili na večeři . Po tom co jsme se Siriusem dojedli jsme šli do kuchyně pro nějaký jídlo na party . Poprosili jsme skřítky aby udělali nějaký chlebíčky a jednohubky a nějaký ovoce . Dokonce nám dali i buraky a brambůrky . S tímhle nákladem jsme vyrazili do společenky , bylo to trochu těžší když jsme toho měly tolik . Když jsme došli do společenky tak už byla připravena . Jídlo jsme dali na stul a šli jsme ke klukům do pokoje kde jsme hádali že všichni budou lla tsky jsme měly pravdu . Počkali jsme do sedmy hodin na zahájení party pro začátek školního roku . Hned jak to začalo tak Sirius vzal láhev Ohnivé whisky a spolu jsme si šli sednou na gauč . Pili jsme a líbali jsme se a zase pili . Já jsem v sobe měla docela dost alkoholu , seděla jsem vedle Siriuse a bavili jsme se s Alicii a Frankem , Lili a Jamesem . Když jsme dopili láhev tak jsem vstala a došla pro novou k baru kde byl Remus . Rem mi dal whisky a chvilku si sednou povídal ale pak už jsem šla zpátky k Siriusovi . Láhev jsem dala na stul a šla jsem k Siriusovi a sedla si na něj obkročmo . Chytla jsem Siriusovu hlavu do dlaní a vášnive ho políbila . On mi polibky hnedka s chutí a vášní vrátil . Svoje ruce mi dal na boky a přitáhl si me ještě blíž že by se mezi nás nevešel ani papír . Já jsem zase dala svoje ruce za jeho krk a do vlasů . Nevím jak dlouho jsme se líbali ale když nám došel vzduch tak jsme se odtáhli . Koukala jsem se mu do oči a utapela se v nich . Vstala jsem ze Siriuse a vzala ho za ruku , šel za mnou do jejich pokoje  . Hned jak jsme byli v pokoji tak zabouchl dveře a zajistil je proti odposlouchávání . Pak me přiřazil ke zdi a začal me líbat , sundala jsem mu tričko a on me zase mikinu a tričko . Přesunuli jsme se k posteli , Sirius okolo nás zatáhl závěsy a zajistil je kouzlem . Pak me zase začal líbat na rty a potom na krk . Sundávali jsme ze sebe oblečení a to zůstalo někde na posteli a pak asi víte co bylo dál .

--------------------

Omlouvám se za chyby  .
Budu ráda za ⭐ .
Díky za 2150 přečtení .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat