34. Kapitola

1.3K 82 0
                                    

Cítila jsem ze se mnou někdo třese ale nevšímala jsem si toho . Sirius vedle me se pohnul a ja jsem se k němu přitiskla a ne hodlala jsem vstát .

,, Ty dva neprobudíme ."řekl hlas a já v nem poznala Jamese .

,, To se uvidí ."řekl další hlas který patřil Lili .

,, Pokud chceš aby tichošlapek zabíjel ."řekl James a ja se uchechtla ale to jsem dělat asi neměla protoze Tim jsem upoutala jejich pozornost .

,, Sáru jsi probudil takže to necháme na ni , ať si vzbudí svoji lásku ."řekla Lili a ja se na ne konecne koukla .

,,Za chvilku je šest hodin a potřebujeme připravit společenku na party ."řekl James a já se koukla na Siriuse .

,, Dej mi pár minut , ja ho probudím ."řeknu a rukou mu naznačim ať vypadnou z pokoje .

,, Siriusi vstavej ."řekla spíš poseptala jmenovanemu do ucha . Když to nezabralo tak jsem svoje rty položila na jeho rty a začal jimi pohybovat . Najednou jsem nebyl nad nim ale po nim . Pak se odemne odlepil a dal mi ještě pusu na čelo .

,, Dobre ráno ."řeknu a vstanu z postele a jdu do koupelny , kde se trochu upravím .
Potom jde do koupelny Sirius , který se tam taky musel upravit svoje nádherný vlasy . Potom jsme šli do společenky , ktera už byla kouzlem zvětšena a kde čekali Poberti .

,, No konečne ."řekne James a vstane z gauče .

,, To řekni svému kamarádovi , ten si deset minut upravoval vlasy ."řeknu a kouknu se na Jamese . Který měl už v ruce hůlku , ja si taky vytáhla hůlku ale někdo mi ji vytrhl z ruky . Kouknu se na Siriuse který v ruce drží moji hůlku , natáhnu se pro ni ale da ji nad sebe . Já k němu přejdu a snažím se mu ji vytrhnout . Pak se mi v hlavě zrodí nápad , dam svoje ruce kolem jeho krku a políbím ho . On da svoje ruce na moje boky . Já se jednou rukou natáhnu po hulce a vezmu si ji . Potom se od Siriuse odtrhnu a jdu pomoct Removi a Jamesovi . Za půl hodiny máme všechno připravene , tak jdu do pokoje za holkama . Když vejdu do pokoje tak Alex češe Lili nějaký culík . Já se vydám ke sve skříní kde si vezmu rifle který máj na kolenou diri a košili a učešu si obyčejný drdol . Po tom co se obliknou i holky vyrážíme do společensky . Party už je v plném proudu . Odpojim se od holek a zamirim k baru kde si vezmu od Rema skleničku s whisky . Po nějaký době se ke mně přidala Lili s Jamesem a Siriusem . Sirius si mne odvedl na parket kde jsme spolu docela dlouho tančili . Ani nevím jak ale za několik minut měla byt půlnoc a nový rok . Sirius si mne jednou rukou držel a v druhý měl hůlku .

,, Tři ."ozvalo se z celý společenky .

,, Dva ."zahremelo celou společenku a já sledovala jak se přátele a páry hledají .

,, Jedna ."zařvala cela místnost a ja se ještě více přitiskla k Siriusovi . Ten se na mne jen koukl a něžně me políbil . Pak se odtáhl a koukl se mi do oči .

,, Jak nanový rok , tak po celý rok ."řekl a ja se usmála .

,, Štastný nový rok ."řekli všichni v místnosti . Sirius a zbyli Poberti mavli hůlkami a řekli nějakou formuli a na stropu společenky se objevil ohňostroj . Byl tam velký lev , jezevec , orel a malý had . A pak velký letopočet .

Sirius se ke mně znovu nahnul a políbil me . Chvilku jsme se líbali a pak jsme si přitukli panáky . Chvilku jsme ještě pařili , když myslím chvilku tak do čtyř . Pak jsem si šla se Siriusem lehnout .

----------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ⭐.
Díky za 600 přečtení .
Chci se znovu zeptat jestli byste chtěli nějaký další příběh pokud ano tak napište i návrhy na něj .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat