73. Kapitola

655 31 0
                                    

Uběhlo hodně času a byl tu prosinec a já byla u konce šestého měsíce těhotenství a to znamenalo že už jsem skoro měsíc a půl pracovala v kanceláři. Vůbec mě nebavilo papírování a proto jsem doma nadávala že nemůžu do akce ale aspoň jsem chodila do řadu a pomáhala jsem tam. S Regem jsme se domluvili že vánoce bude slavit s námi spíš jsem ho donutila. Byl tu den před Štědrým dnem a já jsem se teprve probudila, otevřela jsem oči a spatřila jsem oči které jsem hrozně milovala. Víc jsem se přitiskla k Siriusovi, což bylo trochu těžší s tím břichem který jsem už měla. Sirius mě pohladil po bříšku a dal mi na něj pusu a pak mi dal láskyplny polibek na rty. Po tom co Sirius vstal z postele a šel do kuchyně na snídani jsem taky vstala a šla jsem do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a učesala jsem do drdol. Oblékla jsem si teplaty a tričko a volný svetr.

PO tom co jsem se oblékla jsem si vzala hůlku a šla jsem se do kuchyně nasnidat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

PO tom co jsem se oblékla jsem si vzala hůlku a šla jsem se do kuchyně nasnidat. Když jsem vešla do kuchyně tak už Sirius jedl, dala jsem mu pusu na tvář a sedl jsem si naproti němu. Na dala jsem si palačinky které udělal Eda, po tom co jsem dojela palačinky tak jsem musela sníst tous, jogurt a ovocný salát na Siriusuv rozkaz. Po tom co jsem všechno snědla jsem se rozhodla že nás dům vánočne ozdobím. Vánoční stromeček jsme měli v obýváku i ozdobený, na stolku bylo cukroví které jsem ujidala se Siriusem. Se Siriusem jsme se domluvili že půjdeme na procházku po vesnici, ktera byla teď v zimě nádherná. Musela jsem se jit tedy převlect do něčeho teplejšího.

 Musela jsem se jit tedy převlect do něčeho teplejšího

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pod kabát jsem si dala svetr který jsem měla předtím. Se Siriusem jsme přišli celou vesnici a byli jsme i v nedalekém lesíku. Domů jsme se vrátili a před třetí hodinou, Eda nám uvařil oběd který byl jako vždy vynikající a lahodný. Po obědě jsem sla do své pracovny kde jsem si četla a čekala jsem až přijde Reg. Vzpomněla jsem si že musím ještě dopravit pokoj kde bude Reg spát, proto jsem odložila knížku a vzala jsem si hůlku. V pokoji kde měl spát Reg bylo uklizeno a všechno připraveno. Když jsem scházela dolů tak jsem uslyšela zvonek u dveří a vydala jsem se otevřít ale to mne předběhl Sirius který se už vítal se svim bratrem. Po tom o se to dva přivítali jsem se objala s Regem, který si sáhl na to malý když zrovna koplo což u Rega vytvořilo úsměv. Přesunuli jsme se do obýváku kde jsme si povídali a tak a čekali jsme až nás Eda zavolá na večeři, když nám Eeda řekla že už to za chvíli bude tak jsem Siriusem donutila aby se hezky oblékl a sama jsem se převlekla, Reg byl dávno oblečený jako na nějakou slavnost. V ložnici jsem se převlekla do sukně, trička a svetru.

Když jsem si zapla řetízek a rozčesala jsem si vlasy, jsem se vydala do jídelny  odkud se ozýval hlasitý smích, po tom co jsem vešla se mi naskytl pohled na Rega a Siriuse na zemi jak se smějí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem si zapla řetízek a rozčesala jsem si vlasy, jsem se vydala do jídelny  odkud se ozýval hlasitý smích, po tom co jsem vešla se mi naskytl pohled na Rega a Siriuse na zemi jak se smějí. Nechala jsem je tam a sedla jsem si na židli   po tom co se ukildnili nám Eda donesla jídlo a mi si popřáli dobrou chuť. Po tom co jsme dojedli jsme se vyfotili u stromečku a ještě jednu u krbu. Potom jsme si dost dlouho povídali a kluci pili, zatímco jsem je s úsměvem pozorovala. Bylo něco po druhé ráno když už se mi zavirali oči a tak jsem si opřela hlavu o Siriuse který si povídal s Regem. Usnula jsem a přítulila jsem se víc k Siriusovi, zatímco Reg vzal foťák a vyfotil mne jak spím na Siriusovi. Po tom co nás Reg vyfotil, mě Sirius opatrně vzal do náruče a přenesl do ložnice kde mě kouzlem převlekl a sám se vrátil za Regem ale ještě mi dal pusu na tvář.

------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Už jsem napsala konec příběhu a teď se věnují pokračování (ikdyz bych se měla věnovat škole)
Chci se zeptat kdy chcete vydat zbytek tohoto příběhu, jestli to mám vydat všechno naráz nebo normálně.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat