Dneska je to už měsíc a pár dnu co jsem zasnoubena se Siriusem . Dnes je úplněk a ke všemu středa , takže budu nevyspala a protivna . Probudila jsem se v pokoji kde bylo hrobové ticho , po tom co jsem se rozhlédla jsem zjistila že Lili spí a Alex taky . Včera jsme s Alex a Remem byli pro lektvar který je měl uklidnit a lektvar po kterém budou spat az do tři nebo i dele . Vstala jsem z postele a koukla se na hodiny ktere ukazovali pul sedme , že skříně jsem si vzala čistý oblečení a uniformu ale misto sukně jsem si vzala rifle . V koupelně jsem provedla ranní hygienu a dala si teplou sprchu . Po tom co jsem vylezla z koupelny jsem probudila Lili a šla jsem čekat do společenky . Čekala jsem asi půl hodiny než se objevila Lili a spolu jsme pak vyrazili na snídani . Když jsme dorazili do sine tak jsme si sedli a nandali si jídlo , dala jsem si toust s čokoládou . Do patnácti minut dorazili kluci a taky si nadali snídani . Jako první hodinu jsme měly přeměňovani s Minni ktera nám dala hrozne dlouhý ukol . Po tom dle jsme měly hodinu peče o kouzelné tvory s Hagridem který suploval za učitele který byl nemocný . Když ta dle hodina skončila jsme museli vyrazit do skleníku kde strávíme dvě hodiny s nějakými kytkámi . Konec vyučování jsme zakončili tou nejnudnější hodinou pod sluncem s profesorkou ktera mi předpovídala několikrát smrt . Po skončení poslední hodiny jsme vyrazili na oběd a pak na ne pokoje kde jsme nechali jídlo pro ty dva az se vzbudí a zatím jsme si šli dělat ukoly . Bylo půl třetí když jsem se šla převléknout do něčeho pohodlnější , když jsem vstoupila do pokoje tak jsem si všimla že je Alex vzhůru a ji jídlo co jsme ji tu s Lili nechali . Po tom co jsem dala Alex opsat všechny zápisky jsem šla říct ostatním že je Alex vzhůru . Celý zbytek dopoledne jsme strávili v pokoji kluků . Když byl nejvyšší čas vyrazit do lesa tak jsme se vypližili z hradu a šli k vrbě mlatičce a tajným vchodem jsem se dostali do Chroptíší chýše kde jsme se rozhodli pro dnešek zůstat . Když se Alex a Remus začali přeměňovat na vlkodlaky tak jsme se taky přeměnili na sve zvířecí podoby . Vse probihalo v klidu dokud Alex nezačala byt agresivní , několikrát me zasáhla drápy a odhodila me na zed kde jsem už ležela protože jsem už byla vyčerpána . Byla jsem ráda že Alex se takhle předvedla az k ránu protože bych dlouho nevydržela s vědomím . Když se Alex s Remem proměnili do sve lidské podoby tak se ke mně přihnal Sirius a vzal me do náruče a nesl mne na ošetřovna kde se mne ujmula Poppy . Musela jsem se hodně snažit abych se přeměnila do sve lidské podoby a Poppy me mohla ošetřit . Po několika minut ach jsem ztratila vědomí a ocitla se v sladke tmě a nevědomí . Probudila jsem se az ve čtvrtek ve čtyři hodiny , Poppy mi řekla že me pusti az večer a ze mam jen několik škrábanců a slabý otřesk mozku . Večer jsem se vrátila na pokoj a byla jsem tady že jsem zpátky s holkama a kluky . Alex se mi několikrát omlouval a za to že mi ublížila , když už me to štvalo tak jsem ji umlčela kouzlem .
-------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ☆.
Děkuji za 400 ☆ a 3310 přečtení .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...