Už uplynul skoro dva týdny od svatby Alex a Willa a teď tu byla svatba Lili a Jamese, kteří si koupili domek v Godrikove dole. Je to kousek od vesnice ve které žijeme mi se Siriusem, asi jeden a půl kilometru. Včera měla Lili rozlučku se svobodou a trochu jsme to přehnali s pitím hlavně já a Lili. Alex nám dělala dozor a hlavně nechtěla pít protože ji bylo ještě trochu blbě protože po úplňku který byl den předem. Ráno jsem se probudila v posteli, kde vedle mě ležela Alex a na druhý straně byla Lili která u mých nohou měla hlavu a u mého obličeje nohy. Nevím jak jsme se dostali do tedle polohy ale že včerejška si pamatuji jen jak jsme pili a tancovali a jak nás několikrát za noc přišel Will nebo Sirius zkontrolovat jestli jsme v pořádku. Alex se taky pomalu probouzela a nabídla se že mě a Lili donese lektvar proti kocovine, ktera mě hned jak jsem si sedla a udělala nějaký pohyb zastihla. Lili se probrala chvilku po tom co Alex donesla lektvary a hned vystřelil na záchod kde vyzvracela občerstvení ze včerejška. Alex ji donesla lektvar do koupelny, odkud pak vyšla a zavřela dveře s tím že až se Lili probere tak půjdu já a pak ona. Lili vylezla po půl hodině z koupelny v županu a ručníkem kolem hlavy. Po tom jsem šla já do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu. Když jsem vylezla tak si Lili česala vlasy a Alex četla nějakou knihu, kouzlem jsem si vysušila vlasy a vzala jsem si seznam věcí které máme s Alex udělat a zkontrolovat před svatbou. Se seznamem v ruce jsem šla na zahradu kde už byl připraven stan kde se mněl jako u Alex s Willem uskutečnit obřad. Po zkontrolovani všechno co bylo na seznamu jsem se vrátila do pokoje k Lili a Alex. Alex si chystala věci na líčení a Lili seděla u okna a sledovala zahradu, přinutili jsme Lili aby si sedla před zrcadlo kde jsme ji začali líčit a česat vlasy.
(líčení )
(představte si rudé vlasy)
Po tom co jsme Lili učesali jsme se upravili i mi. Nechali jsme si s Alex rozpuštěné vlasy a trochu se nalíčili, oblékli jsme si naše družičkovské šaty.
(družičkovské šaty )
Po oblečení a ještě malé úpravě jsme oblékli Lili do jejich svatebních šatů, které byli nádherné a už jsem viděla Jamese jak mu spadla brada až na druhou stranu zeměkoule.
S Alex jsme šli do stanu vše zkontrolovat a doladit. Po tom co jsme vše zkontrolovali byl nejvyšší čas vyrazit s Lili k oltáři kde už čekal James, Sirius a Remus. Po tom co jsme s Alex prošli uličkou jsme si sedli, na mne zbilo místo vedle Siriuse a Liliiny sestry Petunie. S Petunii jsem si moc nerozuměla a vypadalo to že jsem ani nechtěla přijít. Po tom co si James s Lili vyměnili manželské sliby, byla hostina a oslava. Se Siriusem jsme zůstali do jedné hodiny ranní a pak se nějak dostali domu kde jsme hned po tom usnuli. Zdál se mi sen o moji svatbě která se rychle blížila a teď mě čekali poslední věci na zařízení. Se Siriusem jsme se dohodli že to bude menší svatba, jen s přáteli a rodinou kterou budou zastupovat jen Will a Reg a Andy s Dorou.
----------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Děkuji za 3990 přečtení.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
Fiksi PenggemarTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...