32. Kapitola

1.6K 82 8
                                    

Dneska se vrací ti kteří byli na prázdniny doma . A ještě je zitra silvestr takže se bude pit az do rána . Probudila jsem se kolem desátý rano což je docela brzo na mne . Sirius ještě spal , vypadal jako anděl . Neodolala jsem a políbila jsem ho na ty jeho dokonale rty . Jak jsem si myslela že spí tak to asi nebyla pravda jen to dělal . Po tom co jsme se odtrhli jsem si položila hlavu na jeho rameno . Sirius mi dal pusu na čelo a ja se na něj otočila a políbila ho na jeho rty . Vyhoupla jsem se na něj a seděla jsem na nem obkrocmo , začala jsem ho zase líbat . On se se mnou posadil a rukama kopíroval moje křivky . Já mu zase rukama zajela do vlasů který jsem milovala hladit . Najednou jsem byla pod nim a o Sirius se tyčí nademnou pak se sklonil a začal Mé zase líbat na rty . Mela jsem pocit ze naše rty jsou skládačky které do sebe zapadají . Potom pokračoval s líbání na krk kde by mi udělal značku že jsem jeho . Pak pokračoval tam kam mu dovolilo tričko . Nějak se mi povedlo ze já jsem byla nad nim a on podemnou . Začala jsem ho líbat na krku kde jsem udělala taky pár značek , pak jsem pokračovala dal . Měla jsem výhodu protože neměl tričko . Pokračoval jsem dokud jsem zase nebyla  já pod nim . Rychle ze mne sundal svoje tričko a hodil za sebe a pak asi víte co bylo dál .

Dnes již po druhý jsem se probudila ale o kolo jedné hodiny . Vylezla jsem z postele a šla do koupelny kde jsem provedla hygienu , v ručníku jsem si došla ke skříni pro oblečení a zpátky do koupelny . Pak jsem šla do sine na oběd . Po tom co jsem se vrátila z obědu jsem šla za Siriusem který ještě spal a nežne jsem ho probudila . Pak se Sirius umyl a provedl hygienu tak si zašel na oběd a ja s nim . Pak jsme vyrazili tajnou chodbou pro alkohol na zítřejší party . Hospodska Rosmerta nám dala flašky s pitím který Sirius dal do zvětšeneho batohu . Ještě chvíli jsme zůstali v hospodě a dali si pár skleniček na zahřáti protože venku byla docela velká zima . Vrátili jsme se kolem pátý hodiny když už tu byly všichni studenti kteří byly na prázdniny doma . Jak jsme vešli do spolecenky jsem se vrhla na Alex , Rema  a Petra . Pak jsme si ještě povídali dokud nebyl čas večeře , ktera byla vyborna . Potom jsme si ještě hodnou chvíli povídali dokud nebylo dvanáct hodin . To jsme si šli každý lehnout . Já jsem myslela na to ze mi krátce  po novým roce bude sedmnáct .

--------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Berte tudle kapitolu s rezervou a Velkym nadhledem .
Přeji hezký vánoce .
D

o komentářů mi klidne napište co jste dostali k vánocům

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat