Měli jsme poslední hodinu lektvary kde jsme dělali nějaký lektvar u nějž si nepamatuji název . S Regem jsme zase blbli takže naše lektvary nedopadly nijak moc dobře . Zazvonilo a ja už chtěla vyběhnout z učebny , ale to by mně neměl Křiklan zavolat a dat mi muj krysí ocásek který jsem zapomněla . Ještě mi řekl že pořádá večírek pro vybrané studenty a že mi ještě pošle sovu a ze mam přijít s doprovodem .
Když jsem vyšla ze třídy viděla jsem Rega a Sirius jak se baví spiš se hádali .
,, Co se sakra děje že se zase hádate ."řekla jsem když jsme k nim došla . Sirius s Regem se na mně koukli .
,, Zeptal jsem se ho co tu chce . Nemá totiž tady vůbec bit ."řekl Reg a ja si stoupla k Siriusovi .
,, Přišel pro mně , tak se nerozčiluj ."řekla jsem a koukla se na svoje hodinky . Za deset minut kluci půjdou najít Filche a ja a Sirius musíme najít Norrisku . Najednou se kolem mého pasu ovynuli Siriusovi ruce . Já se na něj zmatene podívala ale místopředseda odpovědi me políbil . Když jsem se podívala na Rega tak nadšeny nebyl , spíš me zabíjel pohledem .
,, Co spolu máte ."řekl Reg dost naštvaným hlasem . Chtěla jsem něco říct ale Sirius me předběhl .
,, Chodíme spolu , vadi ti to ."řekl Sirius a ja i Reg jsme na něj hleděli jako na blázna . Reg se najednou otočil a odešel . Já se na Siriuse naštvaně otočila .
,, Co to jako mělo byt a cos mu říkalo tom že spolu chodíme když nechodíme ."řeknu a vezmu mu pergamen který měl v ruce namiřim na něj hůlkou a řeknu heslo . Z pergamenu se stal plánek Bradavic . Hledala jsem Norrisku na plánku , za chvíli jsem ji našla byla ve třetím poschodí .
,, Ale mohli bychom ."řekl a ja ustála v pohybu . Ted jsme byli zrovna na schodech a ja byla nad nim . Rychle jsem se otočila a koukala zase na něj s pozvednutym obočím . Ten se jen usmál a došel ke mně .
,, Cos to řekl ."zeptám se znovu a koukám mu do oči
,, Že chci abys se mnou chodila ."řekl a políbil mně . Já se na něj koukla jako na zjevení .
,, To jako vážně ."řeknu a koukám se mu do oči , ktere tak miluji a možná i jejich majitele .
,, Ano myslím . Saro Katarino Elizabeth Relgshairova chceš se mnou chodit ."řekl a ja se musela usmát .
,, Možná , pokud chytneme Norrisku a ozdobíme ji ."řeknu a kouknu se do plánku . Sirius se taky koukl do plánku a pak rychlostí blesku vyrazil chytit tu blbou , hnusnou a možná i nesmrtelnou kočku . Já se hned rozběhla za nim ale bál moc rychlý . Když jsem se k nim dostala Norriska byla ztuhla a zelena . Sirius se na mně koukl a ja jen zakroutila hlavou a šla pomoct svému klukovi . Norrisku jsme ozdobily jako vánoční stromeček proto ta zelena barva , na čele měla připevněnou zlatou hvězdu kterak se dá odstranit jen kouzly jako vše co jsme ještě udělali . Měla na sobě ozdoby a svítící řetěz . Když jsme to udělali tak jsme si stouply kousek dál a pozorovali naše dílo .
,, Teď už se mnou budeš chodit ."zeptal se Sirius a ja se na něj koukla .
,, Siriusi Orine Blacku bude mi potěšením byt vaši divkou ."řeknu a udělal pukrle . Hned co jsem dokončila pukrle jsi me přitáhl blíž a políbil . Pak jsme kousek utekli a zrušili zmrazení ty malý bestie . Ta se hned dala do pohybu a ozdoby na ni cinkali , mi se rozběhly do věže protože jsme museli najít kluky a říct jim jak to dopadlo .
Když jsme doběhly do věže tak kluci seděli i s Lil a Alex na gauči a Rem v křesle . Sirius si sedl do křesla a ja na něj . Zase jsem cítila ten pocit který mám jen u Siriuse . Jeho ruce se omotali kolem mého pasu a zůstali na břichu .
,, Tak jak to dopadlo ."zeptal se nedočkavy James a poposedl si . Já ho s úsměv sledovala a Sirius na tom byl stejně .
,, No byla by hezky vánoční stromeček kdyby nesičela ."řekne Sirius a Jamesovi se asi ulevilo .
,, Nezahrajeme si tu mudlovskou hru ."zeptal se James a všichni souhlasily . Já a Sirius jsme byli první tým a Lili s Jamesem druhý jako třetí byl tým skládaný z Petra a Rema a Alex byla sama protože ji uměla s Lili a Remem nejlíp . Hráli jsme asi pět kol a to už bylo půl šestý s kluky jsme se domluvili že se převlečeme a sejdeme se ve věži . Holky se převlékli do džínu s triček a svetr . Já si oblékla černé džíny bíli tričko a červený svetr . Vlasy jsem si spletla do francouzského copu a vyrazila do společenky kde ještě kluci nebyli , tak jsem se vydala ke klukům do pokoje . Když jsem vešla k nim do pokoje vydělá jsem na jedny posteli ležet Rema a na druhý Petra . Všimla jsem si i Jamese který seděl u stolu a něco psal . Dveře do koupelny byli zavřené takže Sirius se asi krášlí . Je to moje princezna . Šla jsem k posteli mého přítele a lehla si na ni , kluci na mně jen kývli a uz si mně nevšímaly . Chvilku potom se otevřeli dveře do koupelny a z nich vyšel Sirius s mokrymi vlasy a černyma riflema a černym tričkem . Já ho pobavene sledovala a čekala kdy si me všimne .
,, Už můžeme jít ať na nás nečekají ."řekl a pak když si mně všiml tak si protřel oči a az pak přešel ke mně a políbil mně .
,, Tak jdeme ."řekl James a rychlosti potlouku vyrazil ke dveřím . Mi ho následovali az do společenky kde mně Sirius chytl a hodil si mne na záda . Chvilku jsem protestovala ale pak me to přestalo bavit tak jsem ho nechala . V síni jsme se najedli a pak šli zpátky do společenky .
------------------------
Omlouvám se za chyby .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...