59. Kapitola

758 47 1
                                    

Když jsem pod sebou ucítila pevnou pudu pod nohama , tak jsem otevřela oči a začala jsem se rozhlížet po okolí . Ocitli jsme se v nějaký vesnici před nějakými hezkými domy . Koukla jsem se na Sirius a ten se usmíval a pomalu se rozešel k jednomu z tech domu . Rozhlížel a jsem se po okolí a ani jsem si nevšimla toho že Sirius vydal ze svého kabátu klíče . Všimla jsem si toho az když otevřel branku k male před zahrádce . Přešli jsme ke dveřím domu a Sirius je pomocí klíčů otevřel , otevřel dveře a ustoupil kousek stranou abych mohla vstoupit dovnitř . Když jsem prošla dveřmi tak jsem se ocitla v předsíni , bylo tu několik dveří a kousek ode mně schody vedoucí do dalšího patra . Pořádne jsem se rozhlédla a všimla si věšáku a botníku , popošla jsem k prvním dveřím abych zjistila kam vedou. Dveře do kterých jsem se koukla vedli do nádherného obývacího pokoje kde byl uprostřed  gauč , několik křesel a konferenční stolek , byl tu i nádherný výhled na zahradu za domem . Ucítila jsem jak se kolen mého pasu ovynuli dvě silne paže a že mi dal Sirius hlavu na rameno .

,, Libi se ti to ."zeptal se me Sirius a vtiskl mi pusu do vlasů . Otočila jsem se k němu čelem a ruce jsem dala okolo jeho krku .

,, Ani nevíš jak moc . Todle je asi ten nejhezčí dárek co jsem kdy dostala ."řeknu a políbím ho na jeho rty .

,, Chceš provést po našem domě ."řekne Sirius a chytne me za ruku a táhne ke dveřím , který vedli do dalšího pokoje . Kuchyň byla nadherne zařízena  s ostrůvkem a výhledem do zahrady ktera byla ted v zimě nádherna . Z kuchyně vedli jedny další dveře a to do jídelny kde byl velký stul s několika židlemi a skříní se stárym nádobím . Prošli jsme kuchyni a znovu jsme se objevili na chodbě , došlo mi ze ty pokoje musí být zvětšeny kouzlem . Sirius me zavedl ke dveřím naproti kuchyně , byla to útulně mala pracovna s mini barem , knihovnou , stolem a židlí a sedačkou u okna s výhledem do zahrady.

,, Todle bude tvoje pracovna a ja ji budu mit vedle ."řekl Sirius a vyšel z pracovny k vedlejším dveřím který vedli do jeho pracovny . Měl tam gauč a křesly a stolem , byl tam bar , knihovna a pracovního stul s židlí . Po tomdle me zavedl ke schodům a posledním dveřím , ty dveře prý vedou do sklepa který ještě není upraveny . Se Sirius email jsme šli do druhého patra kde by měly byt další pokoje . Sirius me zavedl ke dveřím naproti schodům a otevřel je , naskytl se mi pohled na pokoj plný krabic a nábytku , k vedlejším dveřím kde byl pokoj pro hosty a vedle koupelna . Chodba se pak stačela do práva a na konci byl balkon se stolkem a židlemi a  s výhledem na zahradu. Vedle balkonu byl druhý pokoj pro hosty . Zbývali nám poslední dva pokoje , předposlední pokoj byl pokoj s koupelnou a poslední vedle schodů byla naše ložnice . Byla vymalována do bila s hnědým nábytkem a měla i vlastni koupelnu jako předchozí pokoj . Sirius me zavedl do zahrady k altánku , který byl romantický . Koukala jsem se na hvězdy a Sirius stal za mnou a něčím šustil . Když jsem se otočila tak jsem nevěřila vlastním očim , Sirius předemnou klečel na koleni a v ruce měl krabičku s prstýnek . Zakryla jsem si rukou pusu a utřela jsem si slzy který si našli cestu ven .

,,Saro Katarino Elizabeth Relgshirova , poctíš me tím že ze mne uděláš toho nejšťastnějšího muže na zemi tím že si mně vezmeš ?"řekl Sirius a ja jsem se rozbrečela a začala jsem kyvat hlavou .

,, Ano ,  vezmu si te s velkou radostí ."řeknu a furt kyvu hlavou . Sirius vstane a navlekne mi prstýnek na prst prave ruky . Koukla jsem se na prstýnek a znovu jsem se rozbrečela . Sirius mi utřel slzy a políbil me , chvilku jsem tam jen tak staly a líbali se a užívali jsme si přítomnost toho druhého. 

( prstýnek )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


( prstýnek )

Se Sirius email jsme se přemístili zpátky do Prasinek a šli do hospody kde na mne čekalo velke překvapení v podobě Reguluse . Když jsi mne všimli tak na mne stočili sve pohledy ja jsem se na ně jen usmála  , přivítala jsem se s Regem a s holkami jsme probírali svatbu a další věci . O půlnoci odešla Andy s Dorou a o půl druhý  odešel Will . Mi jsme šli zpátky do hradu az ve čtyři , se Siriusem jsme chvilku seděli ještě ve společence když šli ostatní spat . Se Siriusem jsme šli spát az v pět hodin , než jsem usnula tak jsem přemýšlela že todle je muj nejlepší den v živote a s tím jsem usnula.

---------------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když dáte ♡ .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat