25.Kapitola

1.9K 95 6
                                    

Seděli jsme ve společence a povídali si , bylo něco po sedmy hodině . Měly jsme v planu jít ke Třem košťatům na oslavu Siriusovich narozenin . Lili pro něj má prý něco na koště a Alex knížku o famfrpalu kterou ještě  prý nemá . Já pro něj mám koženou bundu na motorku co si chce po škole koupit a odrážeckou pálku .

,,Měly bychom pomalu vyrazit."řekne James a koukne se na nás . Ještě jsme se domluvily ze se sejdeme za patnáct minut tady a pak bychom šli . S holkama jsme šli do pokoje kde jsme si vzaly bundy a kabelky . Do sve začarované kabelky jsem dala dárky pro Siriuse , ještě jsem tam hodila nějaký nezbytnosti a oblékla si svuj černy kabát . Když jsme přišli dolů tak tam už kluci byli a čekali na nás . Pomalu jsme vyrazili k tajné cestě do Prasinek . Šli jsme chodbou jednooke čarodějnice , jak ji pojmenovali kluci . Za patnáct minut jsme byli v Prasinkach a pomalu se vydali do hospody . Sirius si mně držel za ruku . Když jsme vešli do hospody bylo tu docela málo lidi . Sirius si šel sednout a mi všichni ho následovali . James pak šel s Remem pro pití . Za chvíli před námi staly láhve Masloveho ležáku . Sirius objednal pak ohnivou whisky . Pily jsme už několikátou láhev whisky když do hospody vešla nějaka žena a zamířila k nám . Lekla jsem se ze je to naše Minny a chce nám vynadat ale byla to Andromeda Blackova bylo ji kolem dvaceti let a byla to Siriusova sestřenice . Sirius k ni byl otočný zády takže na mně kývla ať jsem potichu a zakryla mu oči rukama . Sirius se snažil ruce setřást ale moc mu to nešlo .

,, Todle není vtipný ."řekl Sirius a uražene si odfrkl .

,, Ale je a teďka bys mohl uvítat svoji nejoblíbenější sestřenici ."řekla Andromeda a sundala ruce z jeho oči .

,, Takže jsi přišla Andy a kde máš malou Doru ."řekl a vstal obejmout Andy . Andy si sedla vedle Siriuse a se všemi se pozdravila . Teďka jsem zbývala jenom ja , ale byla sranda jak Siriuse provokovala a nevšímala si ho .

,, Sára Relgshairova ."řekla jsem a podala ji ruku . Andromeda se jen více usmála a ruku přijala ji .

,, Andy ale mi už se známe . Dlouho jsem tebe a Willa neviděla ale musím uznat že jsi vyrostla a zkrásněla . Jak se má ."řekla a po oku sledovala Siriuse , který za chvilku vybuchne protože nemá rád když si ho lidi nevšímají .

,, Má se výborně . Pracuje taky někde na ministerstvu a hrozne rada te zase vidim ."řeknu a napiju se .

,, No to je dobre a Dora je doma s Teddem a jak vidíš přišla jsem . Nenechám si ujít tvoje narozeniny ."řekla a napila se . S Andy jsme prohodili ještě pár slov a teďka  jsem šla za hospodskou Rosmertou u který jsme s kluky nechali dort pro Tichošlapka . Byli jsme s ni domluveni že se zhasne a ja donesu dort . Rosmerta zhasla a já zapálila na dortu svíčky . Šla jsem ke stolu kde seděl Sirius a dala dort na stul . Sirius sfoukl svíčky a možná si něco přál . Rosmerta rozsvítila a teďka byl čas na dárky . Všichni mu dali dárky z kterých byl nadšeny . S Andromedou jsme se bavili i o její dceři Nymfadoře které budou dva roky , pry je metamorfag . Po dvou hodinách Andy odešla a mi to rozjeli Sirius už značně opilý me pozval k tanci , i když byl opilý tančil výborně . Bylo něco po půlnoci a mi se rozhodli že bychom pomalu mohly jít zpátky do školy . Zaplatili jsme v hospodě a vydali se k tajné chodbě . Nejvíce byli opilý James a Sirius . Naměsíčník pomáhal Lili s Jamesem a me Alex . Petr šel přednámi a svítil nám na cestu a koukal na plánek . Potichu jsme došli do věže kde jsme se rozdělili , holky šli do pokoje a já s kluky do jejich pokoje . Siriuse a Jamese jsme položili na postel ale prvně jsem Siriusovi sundala bundu , mikinu a boty . Rem udělal to stejný u Jamese . Já si taky sundala bundu a boty a vlezla si k Siriusovi . Už se mi nikam chodit nechtělo tak jsem se uvelebila u Siriuse , který si mně přitáhl blíž k sobě a objal me  rukama abych mu asi neutekla .

----------------------

Omlouvám se za chyby .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat