Par dnu po plese mi napsal Will že si našel dum v centru Londýna . Musím se i pochválit že jsem nenapsala prarodičům k vánocům . Dnes je dvacátého prosince a někteří studenti odjíždí na prázdniny domu . Od nás z party jede jen Petr , Alex , Rem a jinak všichni tady zůstávají Alex se prý sejde s Willem a dokonce mi i oznámila že spolu chodi . Dárky pro všechny už mám nakoupeny a zabaleny . Se Siriusem jsme se dohodli že zitra vyrazíme do Prasinek na máslovy ležák a nějaký sladkosti . Já si musím ještě dokoupit pergameny který mi došli . S kluky jsme se rozhodli obarvit Malfoyovi vlasy než odjede domu . Tedka je půl devátý ráno a ja se Siriusem a Jamesem miřime do sklepení pod neviditelným pláštěm .
,, Jamesi to byla moje noha ."řeknu a syknu bolesti jak do me James bouchl .
,, Promiň Vlčajdo ."řekl James a já chtěla zabíjet .
,, Neříkej mi Vlčajdo nebo z tebe nic nezbude a nebudou žádný malý Pottrovi ."řeknu a počkám az si James všimne že stojíme u vchodu do sklepení kde bydlí naší míli hadici .
,, Siriusi lituji te ."řekne směrem svému kamarádovi který se jen hloupě usměje a políbí me .
,, Čista krev ."řeknu heslo a vklouznu i s kluky dovnitř . Rychle zamiřime do pokoje perixoda a Rega . Když vejdeme tak vidíme Luciuse jak leží v posteli a Reg jak stoji u skříně jen v teplákach bez trička . Sirius si všiml že se koukám na Rega a rychle mi zakryl oči abych se na něj nekoukala . Po tom co mi Sirius odkryl oči jsme šli do koupelny kde jsme dali do šamponu Luciuse barvu ktera zmizí az za pět dni . Sirius chtěl dát barvu i Regovi do šamponu ale zabránila jsem mu v tom . Potom jsme rychle opustili sklepení a šli do starý učebny kde na nás měla čekat Lili . Když jsme tam dorazili tak Lili tam seděla a čekala . James z nás sundal plášť a šel se přivítat s Lil , Já se zatím vrhla Siriusovi kolem krku a začala jsem ho líbat . James s Lili už šli na snídani ale mi jsme tu ještě chvíli zůstali ale pak jsme se šli taky najíst . V síni bylo docela dost studentů na to ze je čtvrt na deset . Sedli jsme si k Lili a Jamesovi a na dali si jídlo . Za chvíli dorazil i zbytek party . Když si sedala Alex tak se usmívala jako sluníčko .
,, Proc tak veselá ."zeptala jsem se Alex . Ta se na mne jen usmála a dala se do jídla .
,, Na nádraží na mně bude čekat tvůj bratr a pojedu k němu na par dni ."řekla a me spadla brada az k zemskému jádru . Po tom co jsem se vzpamatovala tak jsem se napila a dojedla svoji snídani .
,, A co budete dělat těch pár dnu ."zeptám se a tvářím se jako andílek . Alex vyprskla džus který pila a ten dopadl na mně a Siriuse , který nás rozhovor poslouchal a když jsem větu dořekla zaskočila mu houska .
,, Nnnoo mmmi ještě nevím co budeme dělat ."klávesnice koktave Alex a sklopila oči na talíř který ji hrozne zajímá . Já jen zavrtěl a hlavou a dala si poslední sousto které jsem měla na talíři . Najednou cela síň propukla v hlasitý smích , ja i se zbytkem party k vchodu do Velké síně . U vchodu do síně stal Lucius s růžovými vlasy a naštvanym obličejem . Když jsem ho viděla přidala jsem se k Velké síni ktera propukla v záchvatu smíchu . Lucius nás jen probodaval smrtícími pohledy . Az dojedli i ostatní tak si došli do věže pro kufry . Mi jsme se s nimi rozloučili a pak nastoupili do kočáru který je odvezl do Prasinek . James se Siriusem řekli že něco zapomněli ve věži a že na ně mame počkat . Kolem nás prošla Bella , Lucius , Cissa a Reg . Když Reg šel kolem nás tak jsem si neodpustila poznámku .
,, Máš pěkný pyžamo ."řekla jsem a Reg se okamžite na mně otočil s nechapavym pohledem . Já se jen hloupě usmívala , Reg se otočil když mu došlo že ze mně nic nedostane . Když odcházel tak se koukl na Luciuse a na jeho vlasy a pak se otočil na mně s pozvednutym obočím . Já jsem jen kývla na znamení ze jsme to udělali . Reg už pak nasedl do kočáru a odjel i s jeho kamarády na nádraží v Prasinkach . Když už konecne kluci dorazili tak nesli rukavice . S kluky jsme postavili sněhuláka který byl docela velký . Stavěli jsme ho docela dlouho az do pul pátý . Potom co byl dostavěn jsme šli do věže a pak i na večeři . S Lili jsme se dohodli ze budeme spat s kluky u nich . Byli jsme u sebe v pokoji a chystali se jít ke klukům ale az po tom co se umyjeme a provedeme hygienu . Když jsme byli hotovy šli jsme ke klukům s nimi jsme si povídali a pak šli spát .
---------------------
Omlouvám se za chyby .
Přeji všem hezký vánoce .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...