Probudila jsem se v náručí sve lásky s hroznou bolesti hlavy . Otočím se k Siriusovi a dam mu ruce na hruď protoze spal na zádech . Najednou uslyším hroznou ránu někde v pokoji a vymrštím se do sedu . To jsem neměla dělat protože se ozvala moje hlava s hroznou bolesti . Sirius který tedka taky seděl a držel se za hlavu na tom byl asi stejne jako ja . Položila jsem se znovu na Siriusovu hruď a začala jsem ho hladit .
,, Jak ti je lásko ."řekne Sirius tak abych ho slyšela a nebolela me hlava .
,, Bylo mi i líp ."řeknu a políbím ho na rty .
,, A jak je tobě ."zeptám se po tom co se od sebe odtahneme .
,, Ujde to ale když me políbíš bude to lepší ."řekne a políbí me na rty . Chvilku se jen tak líbáme a povídáme si . Pak se rozhlednu po posteli a vezmu si svoje spodní oblečení a Siriusovo tričko . On se taky oblékl ale jen z donucení a několika polibky . Když jsem roztáhla závěs tak mě oslnilo světlo , rozhlednu se po pokoji a uvidím Rema , a na Jamesovi posteli Jamese a Lili . Alex sedi u nohou postele Rema a čte si nějakou knížku , Petr tady asi není nebo ho nevidím jak je mi blbe . Stejnak furt nemá nějak čas na Poberty , vždycky někam zmizí a objevi se třeba až večer .
,, Dobre ráno ."řekne hrozne hlasite James hned jak si nás všimne . Já rychle vstanu a běžím do koupelny protože ta hlasitosti byla hrozne a me se z ni zvedl žaludek .
,, Drž hubu Jamesi . Ten tvůj hlas je na zvracení ."slyším Siriuse jak řve na Jamese . Já zatím zvracím včerejší jídlo z te party . Ucítím že mi někdo zvedá vlasy abych je neměla od zvratku . Otočím se a uvidím Lili jak mi drží vlasy a v ruce má nějakou lahvičku s lektvarem proti kocovině . Když dozvracím tak spláchnu a jdu k umyvadlu kde si oplachnu obličej a vleju do sebe lektvar .
,, Díky ."řeknu k Lili a otočím se na ni .
,, Za nic a asi půjdu říct Jamesovi že ho zabiješ , pokud ho už nezabil Sirius ."řekne a přitom se ušklíbne .
,, Klidne mu to řekni ale až on bude mít kocovinu tak ať se těši a kolik je hodin prosím ."řeknu a ještě jednou díky oplachnu obličej .
,, Dvanáct a pět minut ."řekne a odejde z pokoje . Já si vlezu do sprchy a rychle se osprchuji . Když vylezu tak si kouzlem přivolam oblečení a obléknu se a vyjdu z pokoje .
,, Jamesi Pottere ."zakřičím a kouknu se na jmenovaného který je u dveří a vybiha ven . Jen se usměju a jdu k posteli kde je Sirius . Ten me vystřídá v koupelně a ostatní odejdou na oběd s tim ze na nás počkají tam . Za deset minut je už Sirius hotový a pomalu pak vyrazíme do Velké sine na oběd . Po oběde jsme šli ven k jezeru kde jsme si povídali a odpočívali . Šli jsme i na chvilku za Hagridem který nám nabídl jeho hrudky který byli hrozne tvrdý . Pak jsme šli na večeři a do společenky kde jsme si povídali zase a pak šli spát . Já jsem zase spala u kluků v pokoji , vystřídali jsme se v pokoji a šli spát .
-------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Díky za 300 hvězdiček .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...