71. Kapitola

597 30 0
                                    

Ráno jsem se probudila kolem osmý jako včera ráno, místo kde měl ležet Sirius bylo prázdný a proto jsem usoudila že asi snída. Hned jak jsem pomyslela na snídani se mi udělalo blbě jako už několik dní. Rychle jako včera jsem vyběhla do koupelny kde jsem vyzvracela svoji včerejší večeři. Po tom co jsem provedla v koupelně ranní hygienu a upravila jsem se jsem si oblékla černé džíny, vínové tričko a svetr stejně barvy. Vlasy jsemsi dala do culíku a do tašky přes rameno jsem si připravila hůlku, peníze a další věci. Sešla jsem do kuchyně kde byla Eda a vařila snídani. Poprosila jsem ji o čaj, přešla jsem do jídelny kde u stolu seděl Sirius a snidal palačinky. Sedla jsem si naproti němu a pozdravil jsem ho a taky si na dala palačinky ale jen dvě protože jsem měla strach abych je zase nevyzvracela.

,, Půjdeš k tomu doktorovi. "zeptá se mne Sirius po tom co si vezme od Edy noviny.

,, Hned jak dojim tak se za ním půjdu a pak se stavím za Regem ale stejně to nebude nic vážného ." řeknu a napiju se čaje. Po tom co jsem dojedla jsem si vzala kabát z věšáku a obula jsem si boty. Sirius mě políbil a já se přemístila do prázdné ulice kousek od kouzelnicke nemocnice kam jsem měla namířeno. Po přemístění jsem došla ten kousek do nemocnice, kde mne sestřička poslala k jedné lekouzelnici, ktera mě vyšetřila. Lekouzelnice mi dala napít nějaký lektvar a řekla ať si vytáhnu trochu triko na horu. Poslechla jsem ji a do dvou minut mi z podbřišku vycházelo růžové světlo a já měla podezření co mi je, teď jsem jen čekala jestli se mi me domněnky potvrdí. Koukla jsem se na lekouzelnici, ktera se na mne usmívala od ucha k uchu.

,, Gratuluji jste těhotná. Jste v začátku druhého měsíce, to malé by se mělo narodit ke konci března. '' řekne a já vstřebávám to co mi řekla a taky se hrozím toho jak to mám říct Siriusovi. Dala mi ještě jeden lektvar, který po tom co jsem ho vypila řekla kouzlo a nad mim břichem se objevil ultrazvukový obrázek mého ještě nenarozeného dítěte. Řekla ještě jedno kouzlo a už mi podávala obrázek s ultrazvuk.

,, Na kontrolu přijďte za měsíc a zase za mnou. Nashledanou. "řekne než odejde a já si stáhnu zpátky tričko a do obleču se. Po tomdle si ještě vezmu papír který mi dala a schovám si ho do tašky k ostatním věcem. Když vyjdu z nemocnice vydám se do té uličky kde jsem se objevila když jsem sem šla a přemístí se k sídlu Blacku. Než se ještě přemístí tak si utřu slzy který mi tečou po tváři, z toho že jsem těhotná v tedle době. Nechci aby se mi me dítě narodilo v době války a smrti, chci aby bylo v bezpečí. Objevila jsem se na Grimmauldovo náměstí a vydala se k domu číslo dvanáct které bylo pro mudly skrytý. Zaklepala jsem na dveře a otřela jsem si slzy ktere mi zůstali ještě na tváři. Dveře mi zachvilku otevřel Regulus s úsměvem ale když se na mne koukl tak mu úsměv z tváře spadl, protože si všiml mého ubrečeneho obličeje. Pustil mě dovnitř a pomohl mi z kabátu a dovedl mě do jednoho salonku kam nechal přinést čaj a kávu. Regulus na mne chvilku zamyšleně koukal a snažil se z mého chování dozvědět co se asi stálo, zatímco já jsem vedla vnitřní dilema jestli mu říct že čekám dítě s jeho bratrem.

,, Co se stalo. ''řekne Reg a já se rozhodnu mu to říct, natahnu se pro kabelku a z ní vyndáme ultrazvuk a ten podám Regovi. Ten s tím v ruce několikrát otočí, protože mu ten obrázek moc nedáva smysl ale když s tím přestane hýbat a překvapeně se na mne koukne. Reg najednou rychle vstane a odejde někam, já se rychle vydám za ním do místnosti kde byl rodokmen. Přejdi za Regulusem který stojí na konci místnosti a kouká se na zeď kde bylo jeho a Siriusovo jméno a od Siriusem vedla další větev k mému jménu a od nás dvou vedla jedna malá větvička.

,, Já budu strejda. '' řekne najednou a já se na něj s úsměv otočím.

,, Jo budeš a víš že jsi první kdo to ví.''řeknu a prohlížím si dal rodogmen, pořádně si prohlížím Siriusovo jméno s obrázkem, bylo ještě trochu vidět že byl vypálen.

,, Jakto že to vím první. "zeptá se Reg, já se na něj s úsměvem podívám a vydám se do salonku.

,, Asi tak před hodinou jsem se to dozvěděla a nevím ani jak to říct Siriusovi a nevím jak bude reagovat." řeknu a sednu si do křesla a napiju se čaje.

,, Ten bude skákat radosti a bude se o tebe furt starat a málem bych zapomněl ze to chci oslavit." řekne a vytáhne láhev ohnivé whisky, kterou si nalije do skleničky a zašklebi se na mne protože nemůžu pít, což se mi nelíbí.  Chvilku jsme se takhle ještě bavili a pak se spolu na obědvali a pak jsme si povídali o blbostech. Když byli tři hodiny tak jsem se rozhodla že půjdu. Reg mi pomohl do kabatu a rozloučil se semnou, na náměstí jsem se přemístila a objevila jsem se před naším domem. Doma byl jen Eda a na zahradě byl v altánku Sirius, do jídelny na stůl jsem položila ultrazvuk a šla jsem se převlect do teplaku. Když jsem si oblékala tričko tak do pokoje přišel Sirius s ultrazvukem v ruce a nechapavym výrazem. Po tom co jsem mu vysvětlila že jsem těhotná tak jsem skončila u něj v objetí. Sirius se mne vyptaval na to malý a pak na Rega, takhle jsme si povídali až do večeře kde mne Sirius donutil jist trochu víc. Domluvili jsme se že to zatím nikomu neřekneme, stačí že to ví Regulus. Po večeři jsem se šla umýt a pak jsem si chvilku ještě četla, než jsme šli se Siriusem spát. Zdálo se mi o nás jako rodičich a dalších věcech spojené s dítětem.

--------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Děkuji za 5270 přečtení

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat