Dnes je už konečne štědrý den na který se James hrozne těšil . S Lili jsme spali u kluků což asi nebyl ten nejlepší nápad . Ráno me probudil James který rval přes celý pokoj že je štědrý den . Se Sirousem jsme si v klidu spali ale to by nebyl James . James skákal na posteli a usmíval se jako sluničko .
,, Vstávat je štědrý den . Jsou Vánoce . Lilinko vstavej jsou Vánoce . No tak vy dva , pojďte si rozbalit dárky ."řekl James a furt skákal na naší posteli .
,, Jamesi vypadni ."řekl Sirius a přitáhl si mne blíž k sobe . Já se jen skulia do klubíčka v Siriusove náruči .
,, Ale no tak Tichošlapku jsou Vánoce ."řekl James a lehl si za mně . Najednou jsem nebyla vedle Siriuse ale u Jamese . Když to Sirius zjistil tak probodl Jamese vražedným pohledem .
,, Jamesi nestvi me ta je moje a nikomu ji nedám ."řekl a přitáhl si me k sobe . Dal mi pusu na čelo a ja se usmála .
,, Pojďte si jenom rozbalit dárky , pak si můžete jít zase lehnout ."řekl James a přitáhl si me znovu k sobe . Sirius ho probodl pohledem ale nic neudělal .
,, Jamesi utíkej ."řekl Sirius klidne . James rychle vylezl z postele a běžel ke dveřím , Sirius se ke mně naklonil a dal mi pusu na spánek .
,, Za chvíli jsem zpátky ."řekl a běžel za Jamesem který byl u dveří . Když Sirius po pěti minutach nepřišel tak jsem šla k jeho skříní a vzala si svoje oblečení a nějaký Siriusovo tričko s teplákama a šla s tim do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a po třiceti minutach vylezla . Pomalu jsem vyrazila do společenky kde už seděla Lili . Pozdravili jsme se a povídali si deset minut dokud nepřišel Sirius s Jamesem celý mokrý a Sirius se sněhem ve vlasech . Lili osusila Jamese který si sedl ke stromečku . Já zase Siriuse , který po tom co jsem ho osusila vytáhl jmelí a dal ho nad nás . Na nic jsem nečekala a políbila jsem ho . Pak si mne posadil na sebe a James začal rozdávat dárky . Siriusovi jsem dala dvě bundy na motorku kterou si chce pořídit po škole a nějaký sladkosti . Lili jsem dala tři knihy a nějaký sladkosti . Jamesovi jsem dala zlatonku a nějaký věci na famfrpal a pak ještě sladkosti . Alex jsem dala knížky a hromadu čokolády . Removi jsem dala taky hromadu čokolády jako Alex a taky knihy . Willovi jsem koupila nějaký kravaty a dvě knihy a dala jsem tam ještě sladkosti . Dala jsem dárek i Regulusovi , dostal odemně knížky a sadu na famfrpal a taky sladkosti z Medového ráje jako ostatní . Já jsem dostala několik knih , sladkosti , nádherný foto album kde byli všichni . Sirius , Alex , James a Lili , Remus v knihovně a Petr s jídlem a mnoho dalších fotek . Dostala jsem ještě další věci který jsem si s Lili pak odnesli do pokoje a dali je na postel . Pak jsme šli do sine na oběd . Po oběde jsme se šli převléct a pak jsme šli ven . Lili a James šli k jezeru a já se Siriusem jsme šli k lesu . Stali jsme na kraji lesa a ja dostala nápad . Otočila jsem se prudce k Siriusovi který to nečekal a trochu do mne narazil . Málem bych spadla kdyby me nechytil a nepřitáhl si mne k sobe . Jako odměnu dostal polibek který trval do te doby dokud nám nedošel kyslík . Odtáhla jsem se od něj , což se mu vůbec nelíbilo .
,, Nedáme si závod ."řeknu a kouknu do lesa , pak se hned proměnim a rozběhnu se do lesa . Sirius se ke mně hned přidal a tak jsme v lese strávili skoro celý den . Vrátili jsme se az na večeři , potom jsme šli do věže kde byl James s Lili . Já šla k sobe do pokoje kde jsem provedla hygienu a převlékla se do pyžama a šla ke klukům do pokoje . Tam jsem si lehla do postele Siriuse který už tam ležel a asi na mne čekal . Lehla jsem si k němu a přitulila se . Chvilku jsme si povídali , ta chvilka trvala hodinu a něco . Pak jsem ja i Sirius usnuli .
-------------------
Omlouvám se za chyby .
Budu ráda když mi dáte ⭐.
Přeji hezký vánoce .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...