11. Kapitola

2.8K 126 1
                                    

Dnes byla sobota a tudíž jsme mohla spat dlouho kdybych neměla pokoj s ďáblíky . Lili s Alex mě probudili v osm ráno .

,, Jste se zbláznili . Budit me takhle brzo ."řekla jsem a hůlkou jsem se usušila protože  na mne Lili použila kouzlo .

,, Promiň ."řekla Lil a omluvně se usmála .

,, Příště spím u Pobertu tam bych se aspoň vyspala ."řekla jsem a šla ke skříni kde jsem si vzala oblečení  a vydala se do koupelny . Tam jsem provedla ranní hygienu . Pak jsem s holkama šla na snídani .

Po snídani jsme zašli na chvíli za Hagridem . Měl z toho radost , on , Brumbal a Pomfreova ví že Alex je vlkodlak . Povídali jsme si s nim do jedenácti a pak šli do věže .

Ve společence bylo docela narváno , holky řekli že půjdou do pokoje a pak pro mně přijdou až půjdou na oběd .

,, Ahoj . "řekla jsem a šla k Pobertum .James s Remem na mně kývli na pozdrav .

,, Ahoj  Krásko . Jakpak ses vyspala ."řekl Sirius a stáhl si mě do klína . James s Remem se culili .

,, Ahoj Medvídku . Vyspat jsem se mohla i líp kdyby mě neprobudili ty ďáblíci . Vyhrožovala jsem jim pokud todle udělají ještě jednou , půjdu spát k vám do pokoje ." řekla jsem a usmála se . Pomalu jsem slezla ze Siriuse a sedla si vedle něj . James se rozchechtal a Rem měl co dělat aby se taky nezačal smát . Sirius se na mně podival s pozvednutym obočím .

,,To by jsi vážně šla spát k nám do pokoje jen aby ses vyspala . A Lili není ďáblík !! Je anděl ."řekl James a za snil se u toho že je Lili anděl .

,, Ano , klidně bych spala u vás . A v kolik je večírek ."zeptala jsem se abych odvedla téma na něco jiného .

,, O půl šestý večer . To známena že přijdete ."zeptal se James . Rem si zatím něco hledal v tašce .

,, Půjdete si dělat úkoly ? "zeptal se Rem který už asi našel to co hledal . V ruce držel tlustou knihu .

,, Asi jo , zítra by se mi už nechtělo nic dělat . Zahrajeme si něco , třeba Třaskavýho Petra . A kde máte toho čtvrtého Pobertu ?"zeptala jsem se a vyndala karty .

,, Petr je někde v cizině s rodinou vrátí se v říjnu . Tak rozdávej ať si teda zahrajeme  ."řekl James a ušklíbl se .

Hráli jsme do ty doby než pro mně přišla Lili a Alex . I s kluky jsme šli na oběd . Když jsme si sedli začali létat sovy . Před Jamese a Alex přistála sova a dala jim dopis.

,, Tak co chybím tvému bratru  Al ."zeptala jsem se a Alex se usmála .

,, Ne jenom ja . A mám te pozdravovat a nemáš me kazit ."řekla a dospěle vyplázla jazyk . Najednou předemnou přistála sova rodičů . Byla černá s výraznýma očima a normální velikosti . V zobáku měla černou a bílou obálku . Bíla byla určitě od Willa a druha od rodičů a byl to Hulak . Koukla jsem se na všechny co seděli u mně . Vzala jsem černou obálku a trochu ji pootevřela . Zformovala se do pusy .

,, Saro Katarino Elizabeth Relgshairova jak se opovažuješ byt v Nebelvíru . "řekla a já si dala loket na stul a opřela jsem se o ruku . Od zmijozelskych se ozval smích . Všichni se koukali na mně . Já si toho nevšimla a poslouchala.

,, Todle bude mít sve následky . Bude se konat ples a ty si najdeš doprovod se svým bratrem jít nemůžeš . A ať pochází z čistokrevný rodiny . Opovaž se nepřijít a zbytek si vyříkáme mezi čtyřma očima ."řekla matka a dopis se roztrhal na kousíčky . Vzala jsem si dopis od Willa .

Saro  ,
Nedělej si nic z rodičů . Nedovolil bych aby ti něco udělali . Teď ne . Blahopřeji k Nebelvíru . Doufám že neprovedeš nic čim by si naštvala rodiče . A k tomu plesu , ještě ti napíšu kdy bude . Hold máme smůlu že nemůžeme jít spolu . Věřím že si někoho najdeš . Šaty na ples ti vyberu a pošlu .
Dávejte na sebe a Alex a tvou novou kamarádku pozor ve středu se vám nic nestane. Mam te rad a chybíš mi .

S láskou Will

PS. Neznáš někoho kdo by se mnou šel na ten ples .

Přečetla jsem si dopis a usmála jsem se . Koukla jsem se na Lil s Alex a Poberty všichni se na mně starostlivě divali . Já jsem nad tim protočila oči a dala jsem se do jídla které jsem měla na talíři .

,, Jsem v pohodě .Půjdeme si do knihovny udělat úkoly ."zeptala jsem se . A pomalu vstala , zašla jsem si do věže pro věci co budu potřebovat a vydala se do knihovny . Když jsem dorazila holky a kluci tu nebyli . Tak jsem si sedla do zadní části a začala si dělat úkoly .

,, Vážně jsi v pořádku ."zeptala se Lili . A s Alex si přisedli .

,, Jsem v pořádku a Will vás pozdravuje  . A kde máte zbytek ."zeptala jsem se rozhlédla  po knihovně . Nikde jsem Poberty neviděla .

,, Jsou hrozně pamalý a taky ho od nás pozdravuj."řekla Al a dala se do úkolů . Za chvilku dorazil i zbytek . V knihovně jsme byli do čtyř a pak se vrátili do věže . Já šla do pokoje a holky zůstali ve společence .

----------------------------

Omlouvám se za chyby

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat