Jeli jsme docela dlouho než jsme dojeli do nádrží v Prasinkach . Ve vlaku se toho moc nestalo jen jsme si povídali nebo se zabivali svými myšlenkami . Todle bude nás poslední rok v Bradavicich i když jsem tu strávila jen jeden rok zatím tak jsem si todle misto oblíbila . Petr si koupil hromadu jídla u te stare paní s vozíkem plnym jídla . Já si koupila jen žabky a bertikovi fazolky . Bavili jsme se taky o tom kdy bude zase úplněk a jak to zase budeme provádět . Domluvili jsme se na tom že to budeme provádět jako minuli rok . Když byl čas se převléct tak se Lili pokusila vyhnat kluky ale moc se ji to nedařilo . Já si stoupla a chtěla jsem si svléknout svetr ale Sirius mi v tom zabránil . Vyhnal kluky na chodbu a sám se k nim připojil . Holky mi poděkovali že jsem vyhnala kluky aby se mohli převléct . S kluky jsme se vystřídali a pak si ještě povídali . Já jsem si zase lehla na Siriuse a relaxovala , on me hladil po vlasech a něco s nimi dělal . Po příjezdu jsme si zabrali jeden kočár , Lili s Jamesem zůstali protože měly nějaký povinnosti jako primusove . Ve Velké síni jsme si sedli do prostředí stolu , čekali jsme jen chvilku než dorazili zbyli studenti a taky se posadili . Po chvilce přišli i práci s Minny , stouply si před profesorsky stul kde už byl Moudry klobouk , který hned začal zpívat svoji píseň . Po tom začal rozřazovat studenty do koleji . Po několika minutach byli všichni zařazeni a Brumbal měl svuj proslov . Když byla řeč o tom abychom neporušovali školní řád a něco s tou nesmrtelnou kočkou tak se koukal na mši pětici , mně , Siriuse , Jamese , Petra a Remuse . Pak tlesknul a na stole se objevilo jídlo do kterého se všichni s radostí pustili . Po tom co jsme dojedli tak nechal Brumbal jídlo zmizet ze stolu . Vystoupil do předu a nad nim se objevili slova školní hymny . Řekl ať si vybereme melodii a začneme zpívat . Byla docela zábava to poslouchat , pak když dozpívali tak jsme mohli jít na kolej . Já si zalezla k nám do pokoje kde jsem vzala věci na spaní a nějaký oblečení , všechno jsem si dala do jedny tašky a šla k Pobertum do pokoje . Věci jsem si dala do skříně Siriuse a šla k němu do postele . Chvilku jsme si povídali a pak šli spát , v koupelně jsem ještě provedla hygienu a pak si šla se Siriuse lehnout .
---------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda za ⭐.
Díky za 1530 přečtení ♥ .
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...