44. Kapitola

1K 59 1
                                    

Koukala jsem se z okna , kdyz se dvere od kupe otevřeli a do vnitř vešla Lili a za ni Remus . S oběma jsem se pozdravila a čekala az přijde i zbytek . Do několika minut přišel spíš spadli na zem James se Siriusem . Váleli se na zemi a chechtali se . Připomínalo mi to minuli rok taky jsme se tak nějak seznámili . Po tom co se uklidnili jsme se pozdravili si James sedl k Lili . Sirius si sedl vedle mně a políbil me . Potom jsme si povídali co se dělo o prázdninách a to se k nám přidala Alex a taky se zapojila do konverzace . Rem byl o prázdninách s rodiči v Evropě a pak doma a u  Jamese . Lili byla s rodiči a svoji sestrou Petunii v Itálii a doma . Byla i u Jamese a seznámila se s jeho rodiči , říkala něco o tom že si její sestra našla přítele Vernona . James říkal že si se Siriusem uživali super prázdniny , byli stanovat a hráli famfrpal a další věci . Sirius řekl že matka docela šílela když utekl tak ho prý vydědila z rodiny a vypálila z tapiserie rodu Blacku . Říkal že jsem mu o prázdninách chyběla ale jinak to byla sranda . Alex mluvila o tom že byla doma a pak u Willa a že jsem hazarder a blázen . Toho se pak chytli ostatní a začali me vyslichat , hlavně Sirius s Lili .

,, Co si provedla ."zeptala se Lili a koukla se mi do oči .

,, Nic ."řeknu a usměju se , vypadalo že mi to Lili uvěřila ale to by nebyla Alex .

,, Utéct ze zasedání Smrtijedu je nic ."řekne Alex a zabouchne dveře a řekne nějaký kouzlo .

,, Cože jsi udělala ."zahřměl Sirius a ja tou hlasitosti nadskočila . Ted už jsem měla trochu strach a kousek se odtáhla a hodila prosebny pohled na Alex a ostatní , kteří byli zatím v šoku .

,, Utekla jsem Voldymu z ceremoniálu na přijeti Smrtijedu ."řeknu a kouknu se na něj . Sirius na mne nevěřícne koukal a pak se opřel lokty o kolena a dal si obličej do dlaní .

,, Nejsi normální a řekni nám to pěkně od začátku jo ."řekne James a koukne se na mne . Já se posunu blíž ke svému příteli a dam mu ruku na záda a začnu ho hladit .

,, Matka a otec me vzali na sněm Smrtijedu kde jsem měla dostat znamení zla . Když jsme se tam dostali tak jsem čekala az pro mne někdo přijde , dostavili se i tví rodiče . Pak mne zavolali a ja měla složit slib Voldymu ale misto toho jsem byla drza a přemístila jsem se pro věci který jsem měla nachystane a pak k Willovi kde jsem zůstala az do konce prázdnin ."řeknu a nepřestanu hladit Sirius po zádech .  Schválně jsem vynechala to o Regovi . Vím že se nechtěl přidat k němu ale neměl na výběr a učili ho že je to spravny . Najednou Lili vypiskla a vyskočila z mista kde seděla . Popadla Jam se za ruku a od lekla ho se slovy že měly byt už deset minut někde jinde . Sirius se po chvilce uklidnil a vtáhl me do svého bezpečného oběti .

,, Todle už nikdy nedělej ."řekl a políbil me na temeno hlavy ja jsem se pak k němu natáhla a políbila ho . Pak jsme se pohodlne usadili a koukali se z okna . Po chvilce se vrátil James s Lili a vysvětlili že jsou primusove . Jen co to Lili do řekla tak jsem vyprskla smíchy i s Alex . James a Primus tak to dopadne příšerne . Pomyslela jsem si a zase se koukala z okna .

----------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda za ♥.
Včera to je 3 roky co nás opustil herec Alan Rickman který stvarnil postavu Severuse Snapea . ❤♥❤

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat