46. Kapitola

1.1K 51 4
                                    

Dneska je první den školy , takže me probudil ten nejhorší zvuk pro studenty kteří chodi do školy . Ano hádat správně . Je to BUDÍK . Otočila jsem se v posteli na druhou stranu k Siriusovi a schovala se pod peřinu .

,, Vypněte tu věc někdo ."řekl Sirius a přitáhl si mne k sobe .

,, No jo ."řekl hlas z kterého jsem poznala Jamese . Po chvilce co to James dořekl už nebyl slyšet ten protivný zvuk . Naklonila jsem trochu hlavu a otevřela oči . Rozhlédla jsem se po posteli , naklonila jsem se k Siriusovi a dala mu malou pusu na rty . Něco zamrucel a otevřel taky oči .

,, Dobre ráno ."řekl a políbil me na rty . Potom vylezl z postele a sel do koupelny   , po tom co vylezl jsem tam šla ja . Provedla jsem ranní hygienu a oblékla si černé rifle a košili s kravatou . Vlasy jsem si dala do culíku a vyšla jsem z koupelny . Sedla jsem si k Siriusovi na postel a koukla se do světa tašky jestli tam nemám hábit , který tam nebyl . Všechny učebnice jsem měla na dnešek připravené díky Jamesovi a Lili . Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem že bude pul osmý .

,, Musím si dojít k nám na pokoj pro hábit . Hned budu zpět ."řeknu klukům a dam rychlou pusu Siriusovi a výběhnu z pokoje . Za minutu už jsem u dveří ve kterých bych měla bydlet . Všimnu si že na kartičce přibylo další jméno . Nějaka Alice Lindsnova .

,,Ahoj ."reknu a rychle jsem přešla ke své skříní kde jsem hledaka svuj hábit . Ani jsem se nekoukala kdo je v pokoji .

,, Ahoj ."řekne Alex , ja na ni jen mávnu a dal hledám ve skříni .

,, Ahoj Saro . Včera jsme ti chtěli představit Alici ale tys někam zmizela ."řekne Lili a já vystrčim hlavu ze skříně . Vedle Lili stala divka stejne vysoka jako ja a Alex a Lili . Měla na krátko ostřihane vlasy , ktere měly tmavě hnědou barvu . Na pohled byla příjemna a mile se i usmívala . Úsměv jsem ji oplatila a hlavu zase zastrčila do skříně .

,, Čau Lili a Ahoj Alice . Moc me těši , podala bych ti i ruku ale něco hledám . Nezmizela jsem někam ale ke klukům a Jamesovi jsi chyběla ."řeknu a konečne vytáhnu hlavu ze skříně s hábit v ruce . Otočím se na Lili , Alex a Alici . Hábit si obleknu a přejdu k holkám . Alice ke mně natáhne ruku a ja ji příjmu .

,, Alice ."řekne a usměje se .

,, Sára ."řeknu a taky se usměju . Pak si na chvilku sednu na postel a začneme se s holkami povídat . Když už je půl a pět minut vyrazíme do společenky . Dozvěděla jsem se že Alice chodi s Frankem už od pataku . Ve společence už jsou kluci , a  Sirius  má moji tašku s učením . Přejdu k němu a vezmu si svoji tašku a chytnu ho za ruku a táhnu ho do Velké sine na snídani . Sirius mi cestou vzal tašku a propletl si se mnou prsty . V síni jsme si sedli do prostřed stolu a nandali si jídlo . Dala jsem si palačinky s čokoládou a ovocem , Sirius si dal to stejný jako ja . Na snídani nám dala Minny rozvrh hodin , první hodinu jsme měly OPČM s novým profesorem . Prý to byl nějaký bystrozor , kterému je něco kolem dvaceti let . Po tom co dojedl i zbytek jsme šli na hodinu . Hodina s novým profesorem proběhla v klidu  , byla docela zábava . Profesor se představil jako Kingsley Pastorek , vyzkoušeli jsme si obranný kouzla a příště zkusíme vyvolat patrona . Po tydle hodině jsme měly bylinkářství a pak formule a poslední hodinu jsme měly se Zmijozelem a to lektvary . Křiklan nám řekl že si máme sednout jako v loni , takže jsem si sedla s Regem . Regulus po mně házel kradmy pohledy s lítosti , a strachem a ještě nečím co jsem nedokázala rozeznat . Když byl konec hodiny tak mi něco nenapadne dal do tašky aby to nikdo neviděl , ale viděla jsem to asi jen ja . Po skončení hodiny jsme šli na oběd a pak na chvilku k Hagridovi . Po tom co jsme se vrátili od Hagrida jsme si museli udělat úkoly . Když jsme byli ve společence tak jsem si vzpomněla na Rega a ten dopis . Omluvila jsem se klukům a šla do pokoje ,  z tašky jsem vytáhla dopis a hodila tašku někam do pokoje a s dopisem jsem si sedla na postel . Kouzlem jsem zatáhla závěsy okolo postele a zajistila je kouzlem proti vyrušení . V dopise byl pergamen a nějaký krátký vzkaz .

Saro
Prosím nezlob se na mně , neměl jsem na výběr . Libi se mi to asi jako tobě polonahý Lucius . Měla byses mit na pozoru , pokusí se te zabít nebo ti ublížit . Radši se vyhýbej Belle , Luciusovi a i mně by ses měla taky vyhýbat a dej si pozor na Petra .
Ještě něco k tomu jak jsi zmizela ty viš komu , pěkně zuřil a zabil dva smrtijedy a tvy rodiče z toho taky nebyli nadšeny že jsi utekla a potrestal je a asi ti pošlou dopis .
Opatruj se .

R.A.B

No super pomyslela jsem si , kdo me nechce zabít . A jak to myslel s Petrem a vyhýbat se budu jen Belle a perixodovi . Dopis jsem schovala do stolku a převlekla jsem se do teplaku , trička a Siriusovi mikiny . Pak jsem šla do společenky kde jsem si sedla Siriusovi na klín , povídali jsme si do půlnoci a pak jsme si šli lehnout . Zítra bude ve společence party na zahájení školního roku . V pokoji u holek jsem se umyla  a pak jsem přešla ke klukům do pokoje kde jsem si lehla k Siriusovi a za chvilku usnula .

-------------------

Omlouvám se za chyby .
Budu ráda za ⭐.
D

íky za 1640 přečtení a 281 hvězdiček .

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat