2. Kapitola

5K 203 6
                                    

Dnes je pondělí ráno nebo spíš dopoledne protože je devět hodin . A já teprve vstávám i když jsou prázdniny tak musím kvůli rodičům vstávat kolem osmé hodiny abychom se všichni nasnídali . Ale dnes tu rodiče nejsou a nebudou do konce července . Jeli navštívit někoho do Paříže , takže mám klid . Nechali me tady s Willem takže bude sranda .

Vylezu z postele a jdu do koupelny abych provedla ranní hygienu . Vlasy si dam do ledabiliho drdolu . Sejdu do kuchyně kde už sedí Will a čte denního Věštce . A vypadá to že taky před chvílí vstal protože měl na sobě ešte pyžamo a vlasy měl rozcuchané .

,, Dobré ráno Wille ." pozdravím a sednu si naproti .

,, Dobré , jak ses vyspala?"řekne Willa odloží noviny na stul a na talíř si da palačinky .

,, Docela dobře . Jsem ráda že rodiče odjeli a nechali me tu s tebou . A jak ses vyspal ty?"odpovím a taky si nandám palačinky a namažu je čokoládou a dam tam pár nakrájených banánů .

,, Výborně jsem se vyspal . Doufám že brzy ti přijde dopis z Bradavic abychom zašli koupit vše co budeš potřebovat do školy ."odpoví a da si do pusy srolovanou palačinku .

,, Už se nemůžu dočkat ." odpovím s úsměvem .

Najednou do kuchyně vlítne nádherná sova a v zobáku drží obálku .Sedne si přede mě a upustí obálku , já ji dam pamlsek a převezmu si obálku . Jsou v ní dva dopisy jeden je seznam učebnic a ostatních potřebných věcí do školy . A druhý byl od ředitele Albuse Brumbála .oba dva jsem podala Willovi ať si je taky přečte .

,, Sáro až dojíš tak jse di převléknout a pak se sejdeme u krbu . Půjdeme do Příčné ulice všechno koupit ." řekl a odložil dopisy a odešel do svého pokoje.

Já jsem dojedla a vydala se do svého pokoje . Ve skříni jsem si našla černé džíny a obyčejné bíle tričko . Vzala jsem si černou mikinu s kapucí . V koupelně jsem si snažila učesat vlasy do copu a dala si řasenku . Moc se nemaluju skoro vůbec jen si dát řasenku a to je vše .Chtěla jsem si vzít hůlku do mikiny ale zapomněla jsem ze mi ji bývalý učitel z Kruvalu zlomil. Když jsem se na sebe podívali do zrcadla a zjistila že jsem připravena šla jsem do obývacího pokoje kde už čekal Will . Moc mu to slušelo jako vždycky vlasy měl učesané a na sobě měl obyčejné černé rifle a bílou košili a koženou bundu . Když si všiml že už jsem přišla , přešel ke krbu .

,, Půjdeš první ty nebo já ?" zeptal se a čekal na odpověď .

,, Běž první ty já dojdu ještě pro seznam pomůcek ." odpovím a vydám se do kuchyně .

,, Počkám na tebe a pospěš si ." řekne a vezme si letax a stoupne si do krbu .

,, Příčná ulice ." řekne a odletaxuje se .

Když se vrátím tak už tam není seznam si dam do kapsy mikiny a stoupnu si do krbu.

,, Příčná ulice ." řeknu a mně pohltí zelený plameny .

-----------------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte hvězdičku.

Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat