Dneska je mi už osmnáct let a ja slavím se svýma kamarádama narozeniny jako minulý rok a před dvěma měsíci . Sirius už několikrát po novém roce zmizel a zase se vrátil ale az po večerce . Taky si myslím že mi něco taji ale nejen on ale i muj bratr a mi a jeho přátele . Jsem ráda že mám narozeniny v sobotu 6. ledna a ne v neděli , to by se špatne oslavovalo i když bych se bez oslavy obešla . S mým bratrem si piší az moc často a ja mam zákaz ty dopisy čist , Sirius je ještě předemnou schovává . Je mi trochu lito že mne Will poslal jen jeden dopis a s Siriusovi pět dopisu . Dneska jsem odmítala vstávat dřív než v jedenáct a nechci byt probuzena kouzlem .
Ležela jsem si v posteli když bouchly dveře tak hlasitě že jsem se vyšvihla do sedu . Rozhlédla jsem se po místnosti a zrak mi utkvel na Siriusovi , Lili a Alex . Jako první se vzpamatovala Alex a šla me obejmout a popřát k narozeninám , po ni šla Lili a udělala to samé . Po tom co mi Lili popřála i s Alex pak odešla a ja jsem svuj pohled přesunula na Sirius který se šklebil a pomalu se ke mně přibližoval . Svuj pohled jsem stočila k hodinám na mem stolu které ukazovali jedenáct hodin a pět minut . Na chvilku jsem se zamyslela jestli na mi narozeniny přijde i Andy s malou Dorou a jestli přijde i Reg . Z mého zamyšlení me vytrhl az Sirius který se nademnou sklanel . Když jsem se vzpamatovala tak jsem svoje ruce dala za Siriusuv krk a tim jsem si ho přitáhla blíž k sobe pro polibek . Chvilku jsme se líbali a pak jsem konečne vstala a v koupelně jsem provedla ranní hygienu a oblékla jsem si svoje oblíbené černe džíny a bile tričko s dlouhým rukávem . Z koupelny jsem vyšla po půl hodině , Sirius sedel na me posteli a v ruce měl me foto album . Rychle jsem mu ho vytrhla z ruky a schovala do šuplíku v nočním stolku . Ve skříni jsem si vzala vínový svetr a obula jsem si svoje vysoke černe kozačky na nízkém podpatku . Spolu se Siriusem jsme šli spolu do Velké sine kde už seděl James , Remus , Lili a Alex . Pozdravili jsme se a pustili se do toho výbornýho jídla , na talíř jsem si dala koprovku a potom jsem si jako dezert dala palačinky . Po obědem jsme šli do společenky kde jsme si sedli ke krbu na gauč a pustili jsme se do řachtaveho Petra , pak jsme si zahráli i člověče nezlob se . Kdy bylo půl čtvrtý tak jsem si měla i s holkami dojít pro kabát a pro věci . Po deseti minutach jsme vyrazili k soše jedooke čarodějnice a tajnou chodbou az do Prasinek . V Prasinkach jsme si prvne zašli do Medoveho ráje a k Taškaři pro bomby hnojuvky . Na konec jsme šli ke třem košťatum kde už jsme měly zamluveny stul pro dnešní večer . Dobře jsme se bavili a čekali az dorázi ostatní , divila jsem se že jsme tady dneska tak brzy když bylo teprve něco popáté hodině odpoledne . Dveře do hospody se otevřeli a do vnitř vešel Will , ja jsem vstala ze svého mista a šla ho obejmout . Neunikl mi ani pohled který si vyměnili mezi sebou Will a Sirius . Už me to naštvalo tak jsem si stoupla kousek od nich a ruce jsem si zkřížila na prsu .
,, Nechcete mi něco říct , třeba to co mi tajite ."řekla jsem a koukla se po všech v místnosti . Sirius si s Willem zase vyměnili mezi sebou pohled a pak na sebe kývli . Sirius vstal a začal si oblékat svuj kabát .
,, Radši ti to ukážu ."řekl Sirius a podal mi muj . Rychle jsem si ho oblékla kabát a přes rameno jsem si dala ještě dala kabelku s hůlkou a dalšími věcmi . Vyšli jsme před hospodu a Sirius me chytl za ruku a ja čekala az se přemístime . Za chvilku jsem ucítila ten divný pocit z přemístění jako by me někdo protahovat hadici .
------------------------------
Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ☆.
ČTEŠ
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎
FanfictionTento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vymyslela . NA VLASTNI NEBEZPEČÍ Jmenuji se Sára Katharin Elizabeth Relgshair a je mi šestnáct let, mám bratra Willa který je starší . Byla jse...