80. Kapitola = Konec

1.6K 44 13
                                    

Když jsem se dozvěděla že James s Lili jsou mrtví a Sirius už na doživoti zavřený v Azkabanu tak jsem se shroutila. Když se o tom dozvěděl Will s Alex tak se přemístili do Anglii aby mě podpořili a postarali se o Katherin protože já jsem to nedokázala. V Denním Věštci o mě a Siriusovi psali, když jsem to četla tak jsem se rozbrečela, prý že jsem taky smrtjedka a další kecy. Byla tu i Andy a Dora a řekla že u nich mám dveře otevřený vždycky. Přišel mi dopis z ministra že se mám dostat k soudnímu líčení, ten den kdy jsem tam měla jít se blížil a já byla čím dál nervóznější, Will se nabydnul že tam se mnou půjde a já s tím souhlasila.

Dnes byl den kdy jsem měla jít k soudnímu [vím jak se to jmenuje v kouzelném světě a chtěla jsem to sem napsat ale nešlo mi to ani vyslovit a nechtělo se mi to ani hledat a knížku ve které by to bylo nemám (zkoušela jsem si to říct nahlas ale vznikl mi z toho nesmysl a blábol) díky že todle čtěte a klidně mi napište jak se to píše   budu ráda] líčení kde by měla být prokázána moje nivinna ikdyz si většina mysli ze jsem se na smrti Lili a Jamese podílela. Což je hrozný nesmysl a blábol a výmysl a nevím co ještě. Nikdy bych ty dva nezradila, radši bych zemřela než aby zemřeli oni ale už je pozdě a já  už nemůžu nic udělat. Kdyby jsem třeba pochopila Regovi nápovědy, možná bych je zachránila ale už je pozdě. V hlavě mám několik slov které mi v hlavě furt straší kdyby, proč, možná a ještě pár dalších.

Koukla jsem se na budík, který ukazoval sedm hodin ráno, vstala jsem z postele a šla jsem do koupelny kde jsem provedla raní hygienu a nalicila se protože jsem vypadala jako mrtvola. Z vlasů jsem si udělala francouzský cop a šla jsem se obléknout vzala jsem si na sebe  černou sukni a košili, do černé kabelky jsem si dala hůlku, peněženku a kapesníky a papír od ministerstva a další.

Šla jsem do pokoje kde by měla být moje dcera ale nebyla tam ani Skyaj který byl s ní v pokoji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do pokoje kde by měla být moje dcera ale nebyla tam ani Skyaj který byl s ní v pokoji. Šla jsem Teda do jídelny kde už byli všichni, pozdravil jsem je a sedla jsem si ke Katherin která byla ráda že mě vidí. Dala jsem ji pusu a pustila jsem se do jídla které mi podala Alex, byla jsem docela nervózní a proto jsem ani neměl chuť a ani náladu stejnk bych to nervozitou vyzvracela. Když byl nejvyšší čas vyrazit na ministerstvo tak jsem se oblékla do kabátu který byl v černé barvě a vzala jsem si kabelku, počkala jsem na Willa a společně jsme se přemístili do ministerstva. V ministerstvu bylo narváno a všichni na mne divně koukali, rychle jsme prošli k výtahu a vyjeli do příslušného patra kde se konají soudy, šli jsme do soudní místnosti číslo devět kde se tendle proces měl konat. Will si šel už sednout do síně a já čekala až si mě zavolají. Po deseti minutách jsem vešla dovnitř a sedla jsem si doprostřed místnosti do křesla, všimla jsem si Willa, Brumbala, Moodyho, Pastoreka a mnoho dalších. Po dosednuti na židli me zápěstí a nohy spoutali okovy, díky Brumbalovi, Willovi, Pastorkovi mi ty pouta sundali a pak mohl začít výslech. Po třech hodinách kladení otázek a mých odpovědi došli k závěru a já si oddechla když jsem slyšela těch pět slov zproštěna obvinění v plném rozsahu. Děkovala jsem Merlinovi že při mě stal a neopustil mě, než jsme s Willem opustili ministerstvo tak jsem musela něco zařídit. Šla jsem na oddělení kde se zařizuji příjmení a změna nich. Domluvila jsem se že se budu jmenovat jako za svobodná a to Relgshairova, Will s tím souhlasil a tak jsem přejmenovala i Katherin na Relgshair. Nechci aby se jí v Bradavicich posmivali nebo ji osočovali že je dcera smrtijed což není pravda. Rozhodla jsem se že ji neřeknu kdo je její otec že všechny fotky schovam na pudu a nebo do sklepa. Když jsme odcházeli z atria ministerstva tak tam byli novináři a měly blbe otezky. Will nás přemístil domu kde jsem si konečně oddechla a vše spojené se Siriusem jsem dala na půdu. Alex s Willem mi pomohli se vším a já jim byla vděčná za to že tu pro mne teď jsou a vždy budou. Když jsem se všech fotek zbavila, tak jsem před sebou měla jen čistý stůl a nový začátek pro sebe a svoji dceru.

--------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte ⭐.
Timdle vás chci jen upozornit že todle je poslední Kapitola tohodle příběhu a na mém profilu najdete nový příběh a to pokračovani tohodle.
Nevím jak budou vycházet kapitoly ale pokusím se je psát pravidelně.
Kapitola nového příběhu by vyšla asi v úterý nebo pondělí.
Chci poděkovat všem kteří se dočetli až sem a hlavně své kamarádce 12Helca.
Jsem rada že jste se nezblaznili z mých pravopisnych chyb, protože moje čeština je hrozná.

DĚKUJI

🎉 Dokončil/a jsi příběh Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎ 🎉
Hledali jsme štěstí a našli jsme sebe || S. B. || ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat