2

1.4K 33 0
                                    

Ráno jsem se opět sešla se svými kamarády. ,, Sluší ti to Taylere" řekne Kelianne. S Indi se na sebe usmějeme.
,, Řekni něco co nevím " řekne Tayler.
Bouchnu ho. ,, Hej co děláš?" zeptá se.
,, Jsi debil. " řeknu.  Beru holky a jdeme na matiku.

,, Kašli an něj Kelianne." řeknu.
,, To je v pohodě. Je to Tayler." řekne.
,, Btw zjistila jsem že ten nový člen z New District je ve stejném ročníku jen v druhé třídě jako ostatní " dodá.
,, Sky včera zase narazila do Jadena" řekne Indiana. ,, No a ji zase objal Julian a celá se tam málem roztekla "řeknu. ,, Vážně?" zeptá se.
,, Jo" řekne. ,, A tobě se Jaden líbí? "zeptá se mě Kelianne. ,, Co? Ne. Je hezký, ale jinak nic víc" řeknu.
,, Fajn. Mě se totiž líbí " řekne Kelianne. ,, Já myslela, že Taylor." řekne Indiana. ,, Jo, ale ten o mě nemá zájem takže to zkusím na Jadena. " řekne. ,, OK" řekne Indi.
,, Dobrý den děti. Posaďte se " řekne učitel když vejde do třídy.  Začínáme na tabuli počítat hodně moc příkladů . Matika je moje smrt.  V tom mi přišla zpráva.  Nenápadně ji otevřu.

Jaden Bojsen vám poslal žádost o přátelství....

Usměju se a příjmu to.

Jaden - Ahoj

Me - Ahoj xd

Jaden - co máš za hodinu?

Me - matiku :(

Jaden - nemáš ji ráda?

Me - přímo nesnáším a nejde mi

Jaden - jestli chceš můžu ti s ní pomoc

Me - vážně?

Jaden - jo když mi pomůžeš se španělštinou xd

Me - dohodnuto

Jaden - co dneska?

Me - dneska mám tancování sorry

Jaden - tancuješ?

Me - už to tak bude

Jaden - ty natáčíš viny co?

Me - jo jak to víš?

Jaden - jsem to našel. Můžu se zeptat co je ti Shawn?

Me - je to přítel moji ségry. Mají spolu mimčo. Proč?

Jaden - jsem viděl na instáči fotky s ním. Btw máme Shawna rádi jeho muziku a tak

Me - ahaa. Tady mi někdo projížděl instac?

Jaden - xd no jo

Me - promiň už musím jít. Učitel mě nejspíš viděl

Rychle napíšu a schovám mobil.
,, Slečno Grierová pojďte nám to vypočítat " řekne. Povzdechnu a jdu k tabuli.  Popadla jsem křídu a koukala na tabuli jakoby to bylo napsaný čínsky.  ,, Posaďte se a příště bez mobilu prosím" řekne a příklad začne sám řešit a vysvětlovat.

,,  S kým sis psala? " ptaly se hned holky.  ,, Napsal mi Jaden." řekla jsem.
,, Jako ten Jaden? " zeptá se Kelianne.
,, Jo pomůže mi s matiku a já jemu se španělštinou a neboj dohodim ti ho protože já ho nechci" řeknu. ,, Diky " řekne Kelianne. ,, Nechci dolejzat. Ale nechceš se zmínit o mě a Julianovi?" zeptá se Indi. ,, Jasně " řeknu a zasměje se. ,, Co je teď?" zeptá se Kelianne. ,, Špánina " usměje se Indi.
Máme ji totiž s klukama. ,, Tak jdeme." řeknu. 
V učebně jsou už kluci. Ten nový sedí s Julianem a Jaden s nikým. Když vejdeme usměje se na nás. ,, Myslím, že si sednu s Indi" řeknu. ,, Cože? Španělštiny máme spolu " řekne smutné Kel. ,, No od teď je budeš mít s Jadenem" řeknu. Ona se podívá na Jadena.  Pak se usměje a obejme mě.
Já si tedy sedam do lavice před Jadena, protože nikde jinde už není volná. Indi se usadí vedle mě.
,, Ehm můžu si k tobě sednout. Jinde už není místo " slyším jak se ptá Kelianne se strachem Jadena.
,, Jasný" řekne a usměje se na ni.

...

,, Pořád se zlobiš Sky? " zeptá se mě Taylor když stojíme po škole před školou. ,, Já? Byl jsi hnusný na Kell. Klidní to svoje ego Tay Tay" řeknu.
,, Ahoj" řekne najednou Jaden.  V pozadí stojí kluci a čekají na něj.
,, Ahoj? " řekne Bryce.  ,, Já jen. Co zítra?" zeptá se mě.  ,, Fajn to by šlo. Ale hned po škole, pak jsem s nimi " řeknu a ukážu na ně. ,, Není problém" řekne a odejde. ,, Co si o sobě mysli? " zeptá se Bryce. ,, Myslím že jede po tobě" řekne Kelianne. ,, Tak to má smůlu. Neboj dohodim ti ho. " řeknu.
,, Děkuju zlato" řekne. ,, Opustí vás lidi mám dnes tancování " řeknu.

...

,, Pet šest sedm osm. Raz dva tři čtyři pět šest sedm osm póza" řekne trenér.
Jedeme sestavu.  A sotva připadám dech.

,, Skvělý. Dneska konec. Nezapomente prosím čtvrtek natáčíme to video. Buďte připravený. Sky prosím tě to oblečení. Znáš se " řekne trener.
,, Jasný." řeknu.

,, Čau jsem doma " řeknu. ,, Ahoj" řekne Jess. ,, Čau prcku co tancování?" zeptá se Shawn. ,, Dal nám zabrat. Ve čtvrtek natáčíme to video" řeknu.
,, To je skvělý " řekne Jess. A vezme Chrise na ruku.  ,, A mě nikdo nezdraví" řekne někdo.
Otočím se za hlasem. ,, O můj bože Nashii" křiknu a skočím na něj.
Ten mě pevně obejme. ,, Bože chybělas mi" řekne. ,, Ne to ty mě " řeknu.  ,, Jsi každý den krásnější" řekne.  ,, A taky mnohem víc drzejší" ozve se Jess.  ,, Puberta" pokrčím rameny. ,, Kde je Taylor? " zeptám se ho. ,, Hledáš mě? Já byla na záchodě" řekne. Pustím Nashe a taky ji objemu. Oba byli totiž mimo LA. Dlouho jsem je neviděla.  V tom někdo zazvonil.
,, Jdu tam" řekne Shawn.
S někým se tam zdraví.  Pak za jejími jde Jess. Taky se s někým zdraví.
,, Cauu" řekne Hayes a s ním je i Aaliyah.  Hayes objímá Nashe a já zatím objemu Aaliyah. Potom Aaliyah jde obejmout Nashe a Taylor.
,, Čau prcku " řekne Hayes.
,, Další" řeknu. A objemu ho.  
,, Hele Jess. Zítra mám doučování z matiky takže přijdu domů později " řeknu. ,, S kým?" zeptá se Shawn.
,, Jeden kamarád se nabídl " řeknu.
,, Kamarád jo?" řekne Hayes.
,, Neprovokuj Hayesi. " řeknu.
,, Stejně to není kamarád " řekne.
,, Je to kamarád. Nic s ním nemám " řeknu. ,, Kamarád" řekne a udělá uvozovky. Vezmu malý polštář a hodím ho po něm. ,, Bože. Grierovi zase pohromadě " řekne Jess.  Shawn se usměje a převezme si malého Chrise.  ,, Pojďte se najíst" řekne Jess.
Presuneme se všichni do kuchyně.
,, Máš to výborný " řeknu.  
,, Děkuju" řekne a věnuje mi úsměv.
Miluju je. Všechny.

...

Jsem ve svém pokoji a začne mi psát Indi.

Indiana - Slyšela jsem rozhovor Taylera a Bryce....

Me - a?

Indiana - nevěříš koho chce Bryce

Me - nevím

Indiana - tebe Kamo

Me - what?

Indiana - sám to řekl přísahám

Me - chová se jako debil poslední dobou a Tay taky

Indiana - to jo.

Me - každopádně Bryce je kamarád.

Indiana - dobře děláš

Me - Zlato půjdu spát jsem vyčerpaná

Indiana - dobrou

Me - Dobrou

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat