,, Takže párty říkáš? " řekne Taylor.
,, Jo takže jdete?" zeptá se Bryce.
,, Sorry. V sobotu máme taky takovou menší party. Přijdou všichni kamarádi Jess a Shawna. Vážně se těším až mi Cam donese ty čokoládový tyčinky " řeknu. ,, Ty chci taky" řekne Kelianne. ,, Tak přijď "řeknu. ,, Fajn" řekne. ,, Já nemůžu jedeme s rodiči za babičkou " řekne Indi. ,, Hej nesmíte se na mě vybodnout" řekne Bryce.
,, Sorry Kamo už se stalo " řeknu.
,, Skvělý. Pojďte natočit nějaký viny" řekne Taylor . ,, Ahojte " objeví se u nás Jaden. ,, Ahoj" pozdravím ho.
,, Jdeme? " zeptá se mě. ,, Jo jasně" řeknu. ,, Fajn my jdeme natáčet kdyby něco zavolej. Řeknu ti kde jsme " řekne Indi. ,, Fajn tak zatím" řeknu.Celou cestu jsme byli ticho. Než jsme se zastavili u jeho domu. ,, Neboj doma nikdo není " řekne. To mě trochu uklidní, protože nemám chuť seznamovat se s jeho rodinou.
,, Klidně si nech boty" řekne a taky si je nesundavá. ,, Chceš něco k jídlu nebo k pití? " zeptá se. ,, Ne děkuju" řeknu. ,, Tak se posaď" řekne.
Zůstaneme v kuchyni. Sednu si ke stolu a on udělá totéž. ,, Čím začneme?" zeptám se ho. ,, Třeba tou matikou" řekne. Napíše na papír příklad a začne mi ho vysvětlovat.
,, No a pak to tady vydělíš" řekne.
,, Fajn" řeknu nejistě. ,, Napíšu ti pár příkladů a ty je zkusíš vypočítat. O nic nejde " řekne. Načmárá rychle nějaký příklady na papír a podá mi ho.
Začnu to počítat. ,, Tady" řeknu a podám mu to. ,, Fajn máš dobře 6 z 10 což by byla dvojka. " řekne. ,, Fajn já mám totiž většinou za 3" řeknu a oba se zasmejeme . ,, Dáme si krátkou pauzu? " zeptá se a já Kyvnu. Jaden vstane a nalije nám Oboum džus.
,, Tak mě napadlo. Co si myslíš o Kelianne." zeptám se ho. ,, Zda se milá a je hezká, ale nic o ní nevím " řekne.
,, Proč?" zeptá se najednou. ,, Jen tak" řeknu. ,, Neumíš lhát. " řekne a zasměje se. ,, Líbíš se jí" řekne. ,, Vážně? " zepta se. Jen kývnu. ,, Takže říkáš, že ji mám někam pozvat?" zeptá se. ,, Ehm nevím to je na tobě " řeknu a usměju se. ,, Fajn někam ji pozvu" řekne. ,, Vážně? " zeptám se. ,, Jo je hrozně hezká, vlastně jsem se tě na ni chtěl zeptat" řekl. ,, Skvělý " řeknu.
,, A když už jsme o tom dohazování...ma někoho Julian?" zeptám se. Jaden se zasměje.
,, Líbí se ti? " zeptá se. ,, Cože? Ne Teda jo je hezkej, ale nelíbí se mki tak jak myslíš. Spíš jde o mou druhou kamarádku Indianu" řeknu.
,, Ahaa" směje se mi. Plácnu se do čela. ,, Zapomeň na to " řeknu.
,, Ne Julian nikoho nemá. Ale on je stydlín. Bude huo muset pozvat spíš tvá kamarádka" řekne Jaden.
,, Diky " řeknu. ,, Jen tak mimochodem. Devin nikoho nemá a Dylan má holku a Sean je zcela volný" řekne. ,, Diky, ale to si nemusel " řeknu. ,, jen pro jistotu. Nevím kolik máš kamaradek." řekne se smíchem.
,, Fajn pojďme radši na tu španělštinu" řeknu.,, Takže sem před to musím dát vždy člen? " zeptá se Jaden. ,, Přesně tak" řeknu. ,, Takže.. Mamá le habla a mi hermano sobre mi papá" řekne.
,, Přesně tak" řeknu a plácnu si s ním.
V tom se domem rozezní zvonek.
,, Jdu otevřít počkej tady " řekne.
,, Co tady děláte vy Paka" uslyším Jadena. ,, Uu" řekne Dylan když všichni vejdou do kuchyně. ,, Nevěděli jsme že máš holku " řekne Devin.
,, Nemám. Tohle je kamarádka Sky. Pomohla mi se Špáninou a ja ji s matikou tečka" řekne Jaden. Ostatní kluci se na mě pořád culí. ,, Tak já asi půjdu" vydám ze sebe. ,, Nemusíš utíkat " řekne Dylan. ,, Dylane." řekne Jaden. Sean se na mě usmívá a pokukuje mezi mnou a Jadenem. Nevím proč, ale úsměv mu musím oplatit. Začnu si uklízet věci do batohu. ,, Tak zatím ahoj " řeknu.
,, Ahoj" řeknou všichni sborově.
Jaden mě vyprovodi. ,, Omlouvám se nevěděl jsem že přijdou " řekl.
,, V pohodě. Jdu za holkama" řeknu.
,, Fajn takže zítra pozvu Kelianne " řekne a usměje se. ,, Můžu tě obejmout?" zeptá se po chvíli. Kyvnu a Jaden mě obejme....
,, Vážně tě objal?" řekne Kelianne. Já kyvnu. ,, Jsme jen kamarádi možná ani to ne. Ale ty kluci jsou fajn" řeknu.
,, Okey lidi tak zítra ve škole " řeknu....
Ráno jsou do školy, ale než do ní dojdu zastaví mě Jaden s Dylanem.
,, Čau" řeknu. ,, Ahoj. Jelikož chci tvou kamarádku dnes pozvat ven, ale nevím co má ráda tak mě napadlo že bys mi pomohla" řekne Jaden.
,, Vem ji na pláž udělej před ní 3 backflipy a bude tvoje. Jo ještě ji kup zmrzlinu " řeknu jednoduše.
,, Jo to bych mohl zvládnout až na ty backflipy" řekne. ,, Fajn takže pláž, zmrzka a buď hodnej " řeknu.
,, Jo to by šlo dík" řekne.,, Čau lidi " řeknu. ,, Čau jdeme na Španělštinu.?" zeptajo se mě holky.
,, Vite, že na nás kašlete. " řekne Taylor. ,, Taylore až se začneš chovat jako člověk" řeknu. Vezmu holky a jdeme do třídy. Posadíme se a povídáme si. Já s Indi jsme otočný na Kelianne a Jaden, jelikož sedí spolu.
,, S holkama jsme si povidaly o dnešním natáčení, který mám dnes natáčet. ,, Hele tak mě tak napadlo " ozve se Jaden, který nás celou dobu poslouchal. ,, Nechtěla bys jít semnou ven?" zeptá se a kouká na Kelianne.
Ta se úplně zaráží a pomalu se otočí na mě. Já se vítězně usměju.
,, Ehm tak fajn" řekne Kelianne.
,, Fajn tak jo. Po škole se domluvíme. Ehm nebo ti napíšu " řekne.
Potom se ale otočím zpátky do své lavice, protože vešel učitel.
,, Fajn potřebuju aby jste ve dvojcich udělali referáty. Bude o nich za týden přednáška. Je mi jedno jaký dvojice si uděláte. Takže si je udělejte a začněte na tom pracovat." řekne. Je jasný, že Kelianne je s Jadenem. Takže jsem s Indi. Všimnou si jak Jaden strčí do Juliana. Oba se podívají naším směrem. Sakra Jaden musel Julianovi říct o Indi ta mě zabije.. ,, Hele ehm Indiana že?" zeptá se Julian. Obě se na něj otočíme a Indi zčervená. ,, Ehm jo?" řekne. ,, Nechtěla bys být semnou? " zeptá se ji. Ona se podívá na mě a já na Jadena. On se na mě usměje a mrkne. Musím se usmát taky. Bouchnu ji do nohy. ,, Ehm vážně?" zeptá se. ,, Jo" řekne.
,, Tak fajn. Jestli to nevadí Sky" řekne a podívá se na mě. ,, Ne jen utikej. Já někoho seženu " řeknu. ,, Nemusíš nikoho shánět Sean je teď sám" řekne Jaden. Měl pravdu. ,, Klidně s tebou budu když se na mě vykašlal " řekne Sean a ukáže na Juliana. ,, Fajn" řeknu. Dnešek je Mega divný.
On si ke mě sedne. ,, Takže Sky? " zeptá se. ,, Jo Skylynn ale všichni mi říkají Sky" řeknu. ,, Pěkný, jsem Sean. " řekl. ,, Taky pěkný" řeknu . Jen se uchechtne. ,, Máš španělštinu ráda? " zeptá se. ,, Však víš doucujes Jadena tak se ptám" řekne. ,, Jo tak. No jo mám ji ráda " řeknu. ,, Slyšel jsem, že tancuješ" řekne. ,, Už to tak bude " řeknu. ,, Mám taky rád tanec, ale určitě nebudu tak dobrý" řekne.
,, Jsi dobrý. Teda vy všichni. " řeknu.
,, Byla jsi na vystoupení co." zeptá se.
,, Jo byla" řeknu. ,, Navíc dneska natáčím taneční video jestli se chceš podívat " řeknu. On se usměje.
,, Nemyslím to nijak jen jestli bys chtěl. Zapomeň na to." řeknu.
,, Rád se půjdu podívat " řekne.
,, Fajn?" řeknu nejistě. Sean se usměje. Má hezký úsměv. ,, Ale v tom případě musíš přijít na další vystoupení " řekne a ušklíbne se.
,, Fajn" řeknu. ,, Ale nemusíš chodit jestli nechceš prostě mě to jen napadlo " řeknu. ,, Ne opravdu se rád přijdu podívat." řekne. ,, Ok".
,, Ale nevím kam mám přijít " řekne.
,, Okey sraz po škole před školou" řeknu. ,, Fajn. Budu tam " řekne.
V tom zazvoní. Bezva celou hodinu jsme prokecali a nic neudělali.
,, Tak zatím musím jít mám teď chemii" řeknu. On se usměje.
,, Tak tedy po škole " řekne.
Musím se usmát. Vezmu si své věci a odpustím učebnu.
ČTEŠ
New Magcon
Hayran Kurgu[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...