53

943 34 3
                                    

Dnes se už od rána hrozně těším na Shawnův koncert.  ,, Zlatíčko hejbni " řekne Hayes a protočí očima.
,, Ja se snažím" řeknu a on po mě hodí mou černou mikinu, kterou jsem si chtěla vzít.  Potom mi podaří boty. Usměju se na něj. ,, Co je? " zeptá se.
,, Beru si ty druhý" řeknu.  On si povzdychne a podá mi ty druhý boty.

,, Sluší ti to sestřičko" řekne Hayes

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Sluší ti to sestřičko" řekne Hayes.  Vylezu mu na záda a on mi chytne nohy abych nespadla. ,, Radši běžte otevřít " řekne Nash nad zvonicim zvonkem.  Hayes jde tedy semnou na zádech otevřít. ,, Seane" řeknu.  Slezu z Hayese a obejmu Seana. Potom ho políbím a Hayes udělá znechucený obličej.  Sean je taky celý v černým. Prostě couple goals. 

,, Co tu vyvádíte" zeptá se Sean

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Co tu vyvádíte" zeptá se Sean. ,, Nic. Připravujeme se na koncert a ona má hrozně moc energie " řekne Hayes. Teď místo něj lezu na záda Seanovi.  Chytí mě za nohy stejně jako Hayes.
,, Víš, že je dost hnusný mě takhle vyměnit?" zeptá se Hayes.  ,, Neboj. Zitra se ti vrátí Aaliyah, tak se budeš mít s kým mazlit " řeknu a on se pousměje. ,, Fajn.  Jen pomůžu Nashovi a můžeme zajít někam na jidlo před koncertem " řekne a my souhlasíme.

...

,, Máte ty těstoviny taky studený?" zeptá se nás Hayes. ,, Ne" zasměje se Nash. ,, Dám ti svoje jestli chceš " nabídne se Sean. ,, Nene díky" neřekne Hayes a usměje se na něj.
,, Myslím to vážně. Nebudeš to jíst studený, bude te bolet břicho a navíc už nemůžu " řekne Sean a už prohazuje jejich talíře. ,, Tak dík" řekne Hayes. ,, Od kdy jsi tak ani nevím jak to nazvat " řekne Nash a kouká na Seana nevěřícně. 
,, Od ty doby co se o mě hezky stará" řeknu a políbím ho ma tvař.
Naberu na lžíci sousto svého jídla a chci to dát Seanovi, ale ten odmítne.
,, Ja jsem opravdu plnej" ujistí mě Sean. ,, Volá mi Taylor. Az to Hayes doji tak vyrazíme " řekne Nash. Potom zvedne mobil a odejde ven.
,, Hayesi Pohni" řeknu. ,, Hej" řekne.
,, Těším se na koncert a ty jen zdrzujes" řeknu. ,, Koncert začíná za 5 hodin " řekne Hayes.  ,, Jo plus 2 hodiny cesta" pripomenu mu.
,, Fajn Fajn" rekne a odloží lžíci.
,, Super " řeknu a jdeme zaplatit. 
Když se tak stane odcházíme.  Venku vezmeme Nashe. Ten to Taylor vypne, aby mohl řídit.  Hayes si sedne na místo spolujezdce a ja se Seanem jdeme do zadu.  Ale nevadí mi to, protože se k němu můžu mazlit.
Nash pustí písničky na plný pecky a všichni zpíváme.  Kupodivu jsme nenaboueali.

Asi po hodině cesty Hayes usnul. Tak jsme vypli písničky aby mohl v klidu chrnět.  Vzala jsem si teda sluchátka a jedno jsem půjčila Seanovi.
,, Vy jste fakt super společníci " řekne ironicky Nash.  Vypláznu na něj jazyk a pustím tam svoje písničky.  Opřu se o Seana a taky usnu.

...

O hodinu a pul později.......

Dorazily jsme na místo. Venku už stalo hrozně moc lidí.  Vylezla jsem z auta a kluci taky.  Nash volal Shawnovi, aby nám otevřel.  Jenže si nás všimla skupinka holek.  Začaly pištet a utíkat k nám.  Já objimala Seana, protože mi byla zima.   Ale holky nás rozpojily.
,, Ty seš Skylynn a ty Sean z New District " rekne jedna a začnou se s námi fotit. ,, Omg Nash a Hayes" rekne další a běží za klukama.  ,, Je skvělý že už můžeš chodit " řekne ta nejmenší, ktery mohlo být tak 10. ,, Děkuju" usměju se na ni.  V tom se otevřou dveře, kde se objeví Shawnova ochranka.  Pomohla nám se dostat od těch holek. Vešly jsme dovnitř a hned jsme na krk dostali VIP kartu. Dotáhl nás přes celou halu až k Shawnovi do šatny. ,, Shawne! " kriknu na něj a objemu ho. ,, Ahoj" řekne a objetí mi vrátí. ,, Potom objemu i Jess a Chrise.

Chvíli jsme pomáhali Shawnovi a potom jsme neměli co dělat.  Sean na mě kývl.  Vlezli jsme si do vedlejší místnosti, kde nikdo nebyl. Sean popadl kytaru a začal zpívat I know what you did last summer.  Přidala jsem se k němu.  

,, Páni, mezi vámi je cítit chemie " řekne Shawn.  Podíváme se jeho směrem a tam stojí snad všichni.
,, Wooow děcka" řekne Cameron.
Zvednu se a obejmu ho. ,, Vy už jste tu taky? " zeptám se ho a podivam se na ostatní.   Taková větší rodina no.
,, Shawne máš 5 minut" oznámí mu nějaký týpek. ,, TAK JDE SE NA TO " řekne nadšeně Shawn. Políbí Jess a odejde.   My se sebereme a jdeme k pódiu.  Shawn začne show a ja jsrm nesmírně natesena.

...

Shawn je pomalu u konce. A já zpívám každou písničku, kterou zazpívá.  ,, Chtěl bych se s vámi rozloučit pro mě velmi důležitou písní.  Ještě nedávno bylo všechno v pořádku, než jedna z mých milovaných osob nemohla chodit. Naštěstí už je tak nějak v pořádku a pracujeme na tom aby byla mnohem silnější. A proto z tohohle koncertu a díky téhle písničce pujdou peníze pro nemocné děti. " řekne Shawn a všichni začnou pištet a tleskat.  Sean mě zezadu objal a ja zvedla ruku abych si s ním propletla prsty.
,, A tato píseň bude mít speciální hosty" řekne Shawn a v tom ma pódium přijde Khalid.  Co se dělo potom jsem nevydržela a rozbrecela se..

https://vimeo.com/273117776

(když si tenhle odkaz napíšete do vyhledávače tak vám vyjede to video. Nejde mi sem dát a ani vložit odkaz tak alespoň takhle, kdo chce...)

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat