7

981 30 0
                                    

Dnešní ráno bylo hrozný.  Jess semnou ani nepromluvila a Shawn nevěděl co dělat. ,, Zlato jak to bude o víkendu? " zeptá se Shawn Jess. ,, Nevím. Nejspíš necháme Chrise u vašich." řekla Jess.
,, Určitě budou souhlasit. Chci tě mít na koncertě " řekne Shawn.  Úplně mi vypadlo, že má v sobotu vystoupení.
,, A já budu kde?" zeptám se. ,, Můžu se o Chrise postarat " řeknu.  ,, To ne Sky. Po tom včerejšku už ani nevím jestli ti můžu věřit. Navíc ty půjdeš k Nashovi" řekne Jess.

...

,, Čau " pozdraví mě kamarádi a já je objemu.  ,, Hádka?" zeptala se Kel.
Kyvnu a ona mě obejme. ,, Musíme to napravit" řekne. ,, Hele Kel jde ti tvůj kluk " řekne Bryce.  Podíváme se jeho směrem a jde tam Jaden a celá skupina.  ,, Já musím na záchod" řeknu rychle. Než stačí něco říct odejdu.  Nechtěla jsem vidět Seana.
Proč jsem ho políbila? Musím se mu vyhýbat do konce života.

,, Myslíš, že když en test napíšu za 3 budu mít průmer za 2?" ptá se Kelianne.  ,, Joo" řeknu. Jdeme po chodbě ze školy a Kel se mě ptá na test z matiky.  V tom si na chodbě všimnu Seana.  Má ruku položenou na skříňce a kouká se na brunetu před ním.  Ta je o skříňku opřená a usmívá se na něj.
,, Žárlíš? " zeptá se Kelianne. ,, Cože? Ne! Jen nechci s ním mluvit ani ho vidět po tom co se stalo" řeknu.
,,  Aha. Ale líbí se ti" řekne.  ,, To Teda rozhodně ne. Fuj" řeknu.  ,, Jak teď chceš proklouznout aby tě neviděl? " zeptá se Kel. ,, Půjdeme jinudy" řeknu.
,, Asi si zapomněla že jinudy jít nemůžeš. " řekla Kelianne. ,, Vezmu si kapuci" řeknu hodím si na hlavu kapuci od mikiny.  V tichosti jsme kolem něj proklouzly. Oddechla jsem si.  ,, Grierová " ozve se hlas. ,, Sakra" zakleju.  Sundám si kapuci a otočím se na něj. ,, Cavaliere. " řeknu stejným tónem. ,, Ty se mi vyhýbáš?" zeptá se mě.  ,, Já? Tobě? Pche" vypustím ze sebe. ,, Můžu se zeptat. Co to včera.. ".
,, Nic neříkej. Byla jsem nalitá. Nevěděla jsem co dělám." zarazim ho.
,, Já věděl že se ti líbím. " řekne s úsměvem. ,, Jdi někam vážně" řeknu a on se začne smát. ,, Nelíbíš se mi. Mám kluka Cavaliere. " řeknu.
,, A koho?" zeptá se.  ,, Včera. Jsem začala chodit s Mikeym" řeknu.  Kel málem vyprskla pití, které právě pila.
,, Jasný a já viděl jednorožce. Dokaz to " řekne.  ,, Nemusím ti nic dokazovat" řeknu.  On se jen usměje stylem. Ha mám tě. Měl jsem pravdu.  ,, Nevěříš? Tak uvidíš. " řeknu. ,, Okey" řekne.

,, Co blaznis? " zeptá se mě potichu Kel, když od něj odcházíme.  ,, Musím najít Mikeyho" řeknu. ,, Stojí tamhle " řekne Kelianne a ukáže před sebe.
Bezime hned k němu. ,, Ahoj?" řekne.
,, Čau. Potřebuju tvou laskavost" řeknu.  ,, A to je? " zeptá se.
,, Budeš mi hrát falešnýho kluka před Cavalierem?" zeptám se ho.
,, Cože? Jsi normální? " zeptá se mě.
,, Prosím" řeknu. ,, Co z toho? " zeptá se. ,, Dobrej pocit? No tak koupím ti čokoládu" řeknu a udělám psi oči.
,, Fajn ale chci tu čokoládu " řekne a já ho radosti objemu.  Mé štěstí je to, že Sean právě vyšel a viděl naše objetí.
,, Myslím, že to začíná skvělě" řeknu.
,, To ho chceš donutit aby žárlil? " zeptá se mě Mikey.  ,, On? Prosimte. Jen provokuje a já nechci aby tuhle válku vyhrál." řeknu.  ,, Líbíš se mu Sky" řekne Mikey. ,, To určitě. " řeknu.
,, A tobě se líbí taky. Včera..". ,, Já vím co bylo včera neříkej to. Byla jsem nalitá. No tak. " řeknu. ,, Fajn" řekne.
,, Tak tě teď odpustím, protože mám tancování. " řeknu. Objemu Kelianne a běžím do studia. 

...

,, Dnes to bylo dobrý. Sarah ty musíš zapracovat na té technice. Jinak bych vám chtěl říct, že dnes se na nás přišla podívat nová tanečnice.  Příští tréninky se k nám přidá.  Madison Lewis" řekne trenér a vedle něj stojí bruneta. Od někud ji znám, ale nevím od kud.

A pak mi to došlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A pak mi to došlo.  Holka se kterou byl Sean u skříněk. ,, Ahoj ty jsi Sky. Chodíš semnou do školy že? " zeptá se mě. ,, Jo." řeknu a usměju se na ni.
,, Jsi tu jediná kterou tu znám. Proto jsem za tebou přišla ale už asi půjdu " řekne když se na mě podívá. 
,, Ne omlouvám se.  Jsem ráda, že jsi přišla a vítej. Kdybys něco potřebovala klidně zamnou přijď" řeknu. ,, Děkuju" usmála se na mě.

...

,, Sky? " ozve se Shawn, když dorazím domů. ,, Ano?" zeptám se a usadim se v kuchyni.  ,, Víš, že mám v sobotu a v neděli vystoupení.  A Nash nemůže, protože dneska odjeli na chatu a my rodiče nemůžou kvůli práci. Jess si to nechce přiznat, ale dokázala by ses postarat o Chrise? Jen v sobotu. V neděli s ním bude Jess. V neděli mám vystoupení tady, takže můžeš přijít i s kamarády " řekne. ,, Dokážu se o něj postarat. Je mi 16. Vím že se někdy chovám na min. Ale slibuju vám že vás nezklamu" řeknu. ,, To ráda slyším " přijde Jess. ,, Půjdu se vykoupat. Jsem už Unavená" řeknu. Poptej jim hezky večer a mířím si to do vany.

Ležím ve vaně a přemýšlím o dnešku. Taky si začnu pobrukovat nějaký písničky.  V tom mi přijde zpráva.

Kelianne - zítra mám druhý rande s Jadenem.

Me - Gratuluju. Už čekám až si spolu začnete xd

Kelianne - Doufám mám ho ráda

Me - Je to skvělý kluk

Kelianne - A co tvůj fake boyfriend?

Me - Přestaň :D. 

Kelianne - :D

Me- musím končit. Jsem ve vaně. Uvidíme se ve škole

Vylezla jsem z vany a lehla si na postel.  Popadla jsem do ruky knížku a začetla se.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat